Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 18:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

En tretrinsraket måske:

LSD
Når du peaker på LSD, tager du MDMA
2-3 timer efter tager du Ketamin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvis du ikke har taget LSD før, så lad for guds skyld være med at gøre det til nytår. Jeg har ikke rigtig nogen forslag til dig, eftersom jeg ikke vil tilråde LSD. Det er ellers hvad jeg selv plejer at gøre (i hvert fald de sidste tre år running). Til gengæld; lad være med at blæse nytårsaften op til at være årets fest. Det er den aldrig og man bliver bare skuffet :P De bedste nytårsaftener jeg har haft, har været hjemme hos gode venner og ren hygge hele natten. Anyway, det havde ikke så meget med sagen at gøre. Syntes bare jeg ville nævne det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil i hvert fald anbefale at du holder dig væk fra steder hvor der er fyrværkeri og fulde mennesker, hvis du vil tage stærke psykedeliske stoffer som LSD eller svampe. Simpelthen fordi du kan miste dømmekraften så meget at du ikke kan håndtere fyrværkeri, og fulde mennesker er bare generelt nederen når man er tripper.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
2cb plus julemix er en dejlig blanding.. jeg synes det føles lidt som svampe bare uden alt for meget mindfuck og forvirring

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad tænker du at ketaminen vil kunne gøre for oplevelsen? Jeg har aldrig blandet det med andet end 2C-B, så jeg har ingen erfaringer, men umiddelbart lyder det som om det vil forplumre oplevelsen noget. Men igen, jeg ser ingen mening i at tage ketamin, medmindre man får tilstrækkeligt til et såkaldt k-hole.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
йети skrev:
Hvad tænker du at ketaminen vil kunne gøre for oplevelsen? Jeg har aldrig blandet det med andet end 2C-B, så jeg har ingen erfaringer, men umiddelbart lyder det som om det vil forplumre oplevelsen noget. Men igen, jeg ser ingen mening i at tage ketamin, medmindre man får tilstrækkeligt til et såkaldt k-hole.

Jeg synes ketamin intensiverer ens trip gevaldigt, og ser i den grad grund til at blande det med psykedelika. Nu har jeg mest erfaring med blandingen af LSD og ketamin, som virkelig gør ens trip helt fjollet, selv i mindre doser ketamin. Det hele bliver bare lidt mærkeligere. Leder man efter spirituel guidance er det måske ikke det bedste. Ej heller til en fest hvor man skal være socialt aktiv. Det er til gengæld perfekt til festivaller. Og så kom jeg vist til at køre ud af en tangent igen, der ikke som sådan omhandlede emnet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvis du sigter efter at være normal nok til at snakke med mennesker, ville jeg ikke blande 2c-b og ketamin. De gange jeg har gjort det er jeg bare blevet manisk og syg oppe i skalden, sådan på det stadie at jeg ikke engang selv kunne følge med.

Men sidste nytår tog jeg LSD først, så jeg fyrværkeri, droppede MDMA, og sluttede af på ketamin. Det var super!
Jeg ville ikke blande 2c-b ind i det. synes ikke det går godt med ketamin, for at være ærlig.

Insane psychedelia user!

Ketamin uden at komme i hullet og lattergas ku være nice kombo til fyrværkeri :)

Edit jeg selv vil drikke lidt gode øl og toppe med skunk når den lille sover.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Mr. Gone skrev:
Har aldrig blandet 2-cb med noget før, men de gange jeg har taget det har det føltes meget tomt pga den manglende mentale rus. det har været lidt æv men stadig flotte farver.
Kunne helt klart være en mulighed. Det må være sjovt at sidde på 2-cb + julemix oppe på en bakke og kigge på fyrværkeri mens man suger N2O !

hvilke doser har du prøvet? jeg synes der er kæmpe forskel på om man tager 20 eller 40+ mg, det er lidt ligesom svampe, tager man et halvt eller helt gram så får man lidt visuals og lidt tankemylder, men det er ikke en fuld oplevelse som hvis man spiste 3-5 gram og træder ind i en helt anden verden

for nyligt prøvede jeg 44 mg 2cb hci, 200 mg emma og en masse små streger ren S keta og det blev et af de bedste trip i mit liv, kan ikke forklare hvorfor men det var bare en helt speciel følelse som ingen andre kombinationer har givet mig, meget tæt på svampe ang visuals og bevidstheds udvidende, men uden at det er svampen der styre hele showet

Medlem

ACDC's kombo vil jeg også klart anbefale, evt med lidt DMT indeover til sidst hvis den skal have hele fraktal armen.

Junior medlem

Hey

Jeg synes at kombinationen af MDMA og 2-cb lyder rigtig fint til en nytårs aften. Eventuelt kunne man starte ud med dosering af MDMA omkring kl seks-syv stykker, hvis i har planer om at spise omkring otte-ni tiden. Personligt ville jeg foretrække at tage mit MDMA på tom mave, da det bare virker meget bedre.
Jeg synes tit det kan være meget tilfredsstillende at spise med jeg ruller. Særligt hvis du har rent MDMA, da det ikke er super speedet ligesom x-piller godt kan være.

Det kommer også an på hvor meget i går op i maden. Hvis i alle er påvirkede af MDMA, kan meget simple råvare ofte være bedst, og de helt store udskejelser i køkkenet vil desværre være lidt spildt. Ikke fordi det ikke er lækkert nok, men bare enkle ting som eksempelvis sushi/sashimi og noget frugt+Pasta/ris. Jeg kunne godt forestille mig at østers vil være en helt speciel oplevelse.
Eventuelt kunne i prøve at holde jer til juice/smoothies eller sodavand i stedet for alkohol.
For mig gør det en stor forskel på nedturen dagen efter - MDMA+alkohol for mig er døden, men hvis jeg er rent på MDMA, og løbende få energi i form af sukker, plejer dagen derpå bare at være nice med et lækkert mellow come-down. Men nu synes jeg også at alkohol er et ret ringe rusmiddel, hvilket selvfølgeligt også trækker ned for mig.
Man bør i hvert faldet holde maden let, især hvis 2-cb kommer ind i billedet senere på aftenen.

Ideen med 2-cb til at nyde fyrværkeriet lyder rigtig fed. Særligt da jeg synes at 2-cb er det psychedelia der er visuelt flottest. Ydermere synes jeg ikke der er det helt store mindfuck - kun i højere doser. Jeg ville selv personligt ikke ha bollerne til at tage LSD til nytår, da der er en hvis chance for at aftenen ender tidligt med mig grædende i mit badekar.
Hvis det det var mig der doserede ved seks-syv tiden, ville det passe med at jeg er ved at komme ned ved 10-11 tiden, og her vil jeg så dosere 2-cb'en. Eventuelt kunne man vælge at sniffe det i stedet, alt efter hvor meget man har i maven. Personligt synes jeg at 2-cb'en kan tage langt tid om at begynde, når man indtager det oralt - særligt hvis man ikke har fastet op til, hvilket i formodentligt ikke har.
Derudover synes jeg også at 2-cb kan give et lidt nederen bodyload, særligt hvis man har spist tungt. Så store bøffer og fritter med bearnaise vil for mig være et no-go.
Jeg er selv personligt blevet snydt her et par gange, og har redoseret, da der ikke skete noget. Og når først at hele dosen er kicket ind, begynder hele verden rent visuelt at flimre, og man forbander sig selv langt væk.
Men flot, det er det i hvert faldet - særligt hvis man sidder og ser film på det, ægte 3D. Jeg prøvede en aften at falde helt ind i Bram stockers Dracula. Det var præcis ligesom det ikke var en film jeg så, men jeg blev taget med ind i filmen. Det var først da filmen var færdig at jeg kom i tanke om at det bare var en film jeg så.

Personligt bliver min aften i år sammen med min elskerinde - Heroin. Jeg køber et halvt gram hvid heroin og så er min aften perfekt. Jul/nytår er der hvor jeg får min halvårlige dosis opiat. Jeg ville ønske jeg kunne tage det oftere, men jeg er bare en sucker for opiater, så der skal jeg holdes i stram snor.
Min personlige regel er at jeg må til jul/nytår til min fødselsdag (August). Det er så dejligt at gå at glæde sig til den helt store tur med opiaten - lækkert når man lige af og til stopper op og tænker på det lækre hvide guld der venter.

Hilsen Andreas

Medlem

Misforstår jeg helt noget her, eller råder du ham til at tage MDMA 1-2 timer før han spiser? Har aldrig mødt nogen der kan spise på MDMA, så det lyder som en dårlig idé. Desuden slutter festen ret hurtigt hvis ens MDMA trip allerede er slut inden klokken har slået 12.

Dedikeret medlem

Hej Mr. Gone! fed tråd! (sku lige til at lave en nytårs-tråd!)
jeg har tænkt på at tage:
morgen/middag buphrenorfin.. 1-2mg.. sublingualt (er dagligt i subst.) -blir speedy og frisk af skidtet..

--> OG ENTEN: "the nod"
middag/aften benzoer: clonazepam~2-4mg
T+2: DZP 5-25mg
aften: mikro bupe snitter 0,1mg stks

--> ELLER: "kœbe-rasleren"
aften 70-125mg MDMA! bombet

& skunk joints ad libitum! 8)
en eller 3 genstande hen over hele dagen /aftenen

:arrow: HR: ANGÅENDE MIN KOMBO! så har jeg både temmelig høj opiat/oid og benzo tolerence!.. So DON`T follow my lead!!

?: kan MDMA godt tages når man har suboxone i blodet, eller er det komplet no-go?

mvh STWOD

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
SHF skrev:
Misforstår jeg helt noget her, eller råder du ham til at tage MDMA 1-2 timer før han spiser? Har aldrig mødt nogen der kan spise på MDMA, så det lyder som en dårlig idé. Desuden slutter festen ret hurtigt hvis ens MDMA trip allerede er slut inden klokken har slået 12.

Tænkte det samme. Jeg får lyst til joints og musik. Ikke mad.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hvis valget står mellem LSD, svampe, eller 2c-b, ville jeg vælge 2c-b i denne sammenhæng. 2c-b har alt den visuelle aktivitet du kunne ønske dig, samtidig med at risikoen for et badtrip er temmelig lavt. Specielt hvis du skal være sammen med andre mennesker, kan det godt blive ret kaotisk på LSD eller svampe, specielt hvis du hælder ketamin oven i.

Personligt ville jeg ikke tage ketamin sammen med noget psykedelisk, i hvertfald ikke i den setting. Jeg bryder mig ikke specielt meget om det, med mindre jeg går i ketamin hullet - underligt nok.
Sidste nytår startede jeg med at tage LSD, efter et par timer MDMA, og sluttede af med ketamin. Det var en ganske fin aften med flotte farver og højt humør, men ketaminen gjorde mig godt nok asocial :D

Jeg har aldrig prøvet at tage MDMA sammen med 2c-b, så skal ikke kunne sige noget om effekten. Men har hørt den skulle være ganske ok.. ;)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg smutter i sommerhus med nogle gutter, hvor der bliver drukket bajere, og hvis vi er vilde, bliver der måske tændt op i en joint klokken 24.
Øl og cannabis har været min favoritblanding længe, men tjald er sgu blevet lidt underligt for mit vedkommende, så jeg bør nok holde mig til øller.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Måske lidt sent nu, men ville bare dele min erfaring. Jeg tog LSD nytårsaften, og har også taget det en anden gang. Men i år tog jeg væsentlig højere dosis. Det er bestemt ikke det mest optimale stof til nytårs aften, men nu var det det jeg havde og de dråber jeg havde var ikke så stærke då man sagtens kunne tag en enkelt for lige at se hvordan det gik. Redoserede dog en 3-4 gange.

Jeg blir altid en smule introvert, og det kan være svært at fast holde samtaler med folk i længere tid. Hvid du er ude til en fest er det måske ikke helt optimalt, især nytårsaften hvor du måske møder mange du kender. Derudover følger der altid mindfuck med et trip. Du må tage det sure med søde, og sådan er det og det har jeg det fint med. Men nytårsaften er jo mildeste talt en krigszone kombineret med fest. Bogstavelig talt. Så man skal være forberedt på at tingene godt kan eskalerer og blive mere eller mindre skræmmende. Samtidigt med at folk omkring en kan blive meget påvirkede. En sidste ting så skal man virkelig passe på man ikke får for meget at drikke, da min erfaring siger mig at LSD ikke ligger en dæmper på alkoholrusen som andre rusmiddel. Og det kan godt være svært at styre hvor meget og eller hurtigt man drikker, hvis man ikke er opmærksom på det.

Men alt i alt havde jeg fantastisk god aften. Jeg ville dog nok ikke havde gjort det, hvis jeg ikke var til en fest i mere eller mindre hjemlige og vante omgivelser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]