Doktor SkørHat skrev:
Hej Kneeph14,
Jeg ville mene at du står ved en skille-vej.
Og det er rigtig godt at du har gjort dig nogle tanker omkring det.
Enten kan du vælge at blive i den samme bane som ud har været i det sidste års tid (stimulans over-forbrug/misbrug) eller også må du tage en halv-kedelig tid hvor du lægger kraftige begrænsninger på dig selv - gerne et halvt års tid eller mere.
Resultatet af det første valg vil højst sandsynligt betyde at din uddannelse på længere sigt vil lide et knæk (eller som minimum blive påvirket) og det vil derefter sprede sig til andre dele af dit liv og tage en kraftig told.
Derved ikke sagt at du ikke kan nyde MDMA/stimulanser fremover, men ugentligt forbrug af det er SLET ikke nogen god ide og til sidst vil det oftest brede sig til dagligt forbrug hvis man først har startet glidebanen.
Angående et rusmiddelcenter så er det højst sandsynligt ikke noget dine venner eller lærere vil komme til at vide, jeg ville mene at de fleste steder går ret højt op i diskretion.
Prøv med noget motion, sund mad, aktiviteter der ikke har noget at gøre med stoffer (og hvor der ikke er nogen der er påvirkede af stimulanser osv) og andre gode aktiviteter med venner som ikke vil prøve at overtale dig til at putte mærkelige ting i næsen så de har nogen at lamme sammen med.
Alt lykke til, jeg villle mene at du står i en rigtig god situation da du netop har gjort dig dine egne tanker omkring det - det er det ikke alle der gør.

Tusind tak for svar, jeg var sgu lige lidt ramt da jeg skrev dette oplæg, jeg har bare efterhånden opnået enighed med mig selv om at nu var det altså tid til at stoppe, og så tager jeg i byen med de intentioner at jeg vil have et par bajere, og så møder jeg bare altid nogen der har et eller andet pis..

Jeg vil undgå byen og leve lidt "kedeligt" det næste stykke tid, og så tror jeg ikke jeg har tænkt mig nogensinde at røre noget af det længere.. Det er bare slet ikke fedt længere, i starten var det så spændende at opleve den syge oplevelse, til sidst gjaldt det vidst bare om at glemme om min hverdag og mine problemer med skole osv, dette resulterede så i massive doser af ecstacy eller mdma bl.a...
Endnu engang tusind tak for svar, jeg er sgu glad for at nogen tager sig tid til at prøve at give nogle råd..