Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 17:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hej alle sammen! Jeg har oprettet denne tråd fordi jeg ikke kan finde den allerede eksisterende herinde. Emnet i tråden er en rimelig detaljeret gennemgang af de forskellige benzodiazepiners virkninger, og i hvilke sammenhænge de kan benyttes. Hvis der er nogen der her ved hvad jeg tænker på må i meget gerne linke, tak :)

Jeg søger en benzo der virkelig kan slå mig helt i gulvet, når jeg en sjælden gang imellem tager stærke stimulanser, f.eks. Methamfetamin. Kort sagt, så interessere jeg mig for de hypnotiske, og bruger dem ikke som angst medicin da jeg ikke lider af den slags, heldigvis.
Valium har virket helt fint for mig de gange jeg har brugt det; jeg kan specielt godt li den tunge kropsfornemmelse. Men de gange jeg har taget valium, har det været efter meget milde stimulanser f.eks. MDMA, men aldrig Meth. Er Valium kraftingt nok til at slå en Meth blæser ned (self inden for doseringsmæssig forsvarlighed)?
Bagsiden ved valium er tilgengæld det cirkulere rundt i kroppen så utroligt længe.

Alprazolam er den benzo jeg "udforsker" i øjeblikket, og i forhold til at dæmpe Meth rusen (søvninducerende) må jeg indrømme, at jeg er meget skuffet. Alprazolam har været rigtig god til at tage kanten, og spændinger der normalt opstår i løbet af en nat med stimulansen, men sove på dem kan jeg sgu ikke rigtig... Eller det vil sige jeg sover måske en time, så er jeg lys vågen igen. Dette var efter 4mg(!) alprazolam. Senere på aftnen to jeg 2mg mere, sov 4 timer og nu er jeg så lys vågen igen, og årøver at få tiden til at gå med noget konstruktivt.
Inden der kommer en og pusser deres glorien; JA det høje doser, JA det dumt. Men kan vi tale om noget konstruktivt?

Så det korte af det lange er; hvilke (hypnotiske) benzoer er de bedste til at flå én ind i drømmeland efter en lidt for lang nat/morgen teoretisk set? Eller hvad bruger i selv, hvorfor, og hvilke andre benzoer kan i relatere dem til? :)

"Godnat". :evil:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Jeg synes Nitrazepam er udmærket til og sove på. Tager 20 mg Nitra, samt 10 mg Olanzapin inden sengetid, og det virker stadig efter små 3-4 år. Dog blir jeg nødt til og tage et par ekstra, hvis jeg har været på tur.

Alternativt, så ville rohypnoler være oplagte, til og lægge en i seng. Jeg ku have fået dem ved min psy, hvis det ik var fordi embedslægen holdte øje med psykiaterens recept udskrivninger.

Men Nitrazepam, eller rohypnoler ville være mine bud.

Junior medlem

Jeg vil gerne til ret i Nitrazepam virker til at falde i søvn på. Det eneste jeg vil tilføje er at det er vigtig at ligge sig til at sove!!
Det kan gå meget galt, hvis man "overlever" trætheden og begynder at lave hverdagsting som fx madlavning, bad i badekar, køre bil, mm.
Jeg har taget mange Nitra og benzoer i det hele taget, gennem tiden og har en del sjove/dumme historier med dette.
Så tag 2-3 Nitrazepam, og GÅ I SENG!!!

Medlem
Brugeravatar

Etizolam er gudestoffet til stim crashes. Perfekt på alle måder til netop dette formål. Det virker hurtigt, det er stærkt, og det har en meget kort halveringstid sammenlignet med andre benzoer, så du kan æde en masse og stadig være nogenlunde frisk når du vågner dagen efter. Start med 1-2mg og se hvad der sker. Der skal nok mere til når vi taler meth, og naturligvis hvis du har en tolerance for benzoer, men det virker som sagt hurtigt, så du kan altid hapse nogle flere. Jeg har absolut ingen benzo tolerance og 1-3mg klarer det altid for mig.

Herudover er stoffet også meget billigt.

Det kan også, hvis øjeblikkelig virkning ønskes (Panik/angstanfald forårsaget af for meget speed), sniffes. Biotilgængeligheden daler naturligvis en smule, men det virker.

Jeg kan, med etizolam, uden problemer falde i søvn selv lige efter indtagelse af en stor mængde speed (ikke at dette er anbefalingsværdigt...).

En kombo der 100% sikkert garanterer en tur til drømmeland er etizolam + hash. Det bliver hurtigt umuligt at holde sig vågen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Både Nitrazepam og Flunitrazepam virker interessant, specielt flunitrazepam skulle være meget effektivt har jeg læst. Etizolam har jeg aldrig fået nogen speciel effekt af, jeg kunne faktisk aldrig mærke det når jeg tog det, heller ikke selvom jeg tog meget høje doser af det. Måske var det et dårligt batch, måske var det slet ikke Etizolam, måske virker stoffet bare ikke på mig, who knows.

Tak for jeres svar, det gav mig lidt at arbejde videre med :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvis du kan få fat i flunitrazepam, til en rimelig pris, så er du heldig! De er blevet pissehamrende dyre siden de udgik fra dk!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg synes alprazolam er gud når de bare skal ramme hurtigt og sikkert.. Synes (flu)nitrazepam bliver for tung.
Uden tolerance er 1 mg alprazolam luksus hvis toppen lige skal tages af en stimrus..
2 - 4 mg så burde man gå i gulvet. (men du bruger meth, rigth?) for så er valium nok en god idé hvis du vil sove, 30 mg original valium plejer jeg at tage hvis jeg vil sove den helt ud. Det virker lige så godt som 3 -4 mg alprazolam, men også lige ok fucking lang tid imo.. Det er derfor jeg bedst ka li aplrazolam, de går over igen inden alt alt for længe

nu er du ikke meget til etizolam kan jeg læse, men jeg synes de er mega gode.. Meget let og rar benzo
EDIT: spamse

Junior medlem

Der er absolut ingen grund til at anbefale rohypnol/flunitrazepam længere - det er så godt som umuligt at få fat på og stortset udfaset.
Så vidt jeg ved er der næsten kun ældre mennesker der har været på dem i evigheder der stadig får dem, de fleste andre bliver ikke længere sat på det og faset væk fra det hvis de allerede er på det.
Desværre...

Jeg ville anbefale riviotril, diazepam eller nitrazepam.

Medlem
Brugeravatar

Til dit formål kan jeg anbefale følgende benzodiazepiner: Clonazepam, lorazepam, nitrazepam, temazepam og flunitrazepam.
Anskaffelse af flunitrazepam er desuden ikke umuligt.

Medlem

Clonazepam er det umiddelbart stærkeste benzodiazepin vi nu har i Danmark.

K-hole er en mulighed. Ved dog ikke hvordan interaktionen mellem ketamin og stimulanser er..

Flubromazepam og Flubromazolam er to RC brnzoer der er rimeligt sedative. På nogle så meget de er direkte bevidstløse.

Propofol er FANTASTISK men ret svært at få fingrene i og desuden er der nok nødt til at sidde en at holde øje med dig.

IV Stesolid er ret godt eller IM Stesolid. Men det stesolid til IM skal hedde Stesolid Emulsion, ellers irriterer det inject stedet meget,

Det tilkommer naturligvis ikke mig at blande mig i, men forstår simpelthen ikke at man gider tage så stærke stimulanser, som f.eks. Methamfetamin, når man har så meget downer på bagefter at man er nødt til at bruge så stærke kemikalier som den vi snakker om for at få det godt igen.. Eller med rettere, jeg forstår det godt :P jeg hader bare man skal have det så dårligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]