Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 18:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey jeg er for ca 3 måneder siden begyndt at sniffe 100-200 mg ritalin/methylphenidat dagligt.

Her de sidste par dage har jeg fået tics i højre side af skulder og arm. og føler mit ansigt bliver varmt nærmest som feber.
døjer også med tinnitus og har tabt mig ca 20kg i løbet af 5 måneder

Hvad kan det være tegn på? Mangler jeg vitaminer eller blodfortynder? eller måske magnesium?

Medlem

Endnu en snusfornuftig disposition.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/772 de er allesammen en del af listen over bivirkninger - selv tinnitus kan vise sig at være indbildt - altså en hallucination. Bivirkningerne bliver værre, jo højere op i dosis man går, og du er højt oppe. Jeg vil på det kraftigste råde dig til at trappe din dosis gevaldigt ned. Normalt giver man allerhøjest 90 mg som del af en medicinsk behandling, og dette er kun i meget svære tilfælde.

Det du mangler, er overblik over hvad det er du har gang i - selvom det skulle vise sig, at du virkelig har brug for medicinen, så er der absolut ingen grund til at du sniffer den. Tag en slapper ven, din krop og dit sind vil takke dig for det i længden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Din krop har vænnet sig til den høje dose du tager dagligt, trap ned hvis du kan ellers må du holde en pause og lade din krop afvænne sig så slipper du også for vægttab og tics osv. Held og lykke!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]