Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej drenge/piger.. Tænkte på om nogle af jer har erfaringer med Ghb og hppd som i vil dele.. Har læst en del om det synes jeg selv og ville gerne prøve at tage igen..
På forhånd tak :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skoven
Hold dig væk fra ghb, det er noget rigtig, rigtig skidt! Det er så afhængigheds dannende, og dosering fra rus til overdosis, er så minimal, at det nemt kan gå galt, hvis man ikke har ordentlig styr på det!

mvh

- Sebastian Mullaert

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg har tit oplevet visuelle forstyrrelser på høje doser GHB. De visuelle effekter adskiller sig dog markant fra dem psykedeliske stoffer giver på en lang række punkter. For det første er de forbigående, de kommer gerne i glimt, eller som "lyn". De kan bestå af sorte striber, forvrængede billeder/farver af omgivelserne, prikker/pletter i forskellige farver eller andre underlige elementer.

De kommer kun på høje doser, hvor man er ved at falde hen, men kæmper for at holde sig vågen. De kommer ligesom chok, og er forenede med kropslige fornemmelser/bevægelser.

Det er i hvertfald min erfaring.

Hvis du snakker om HPPD som det normalt opfattes i forhold til alm psykedeliske stoffer, har jeg ingen kommentarer.

Btw. er jeg enig med natura, hold dig fra ghb, det bringer ulykke i længden. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Natura skrev:
Hold dig væk fra ghb, det er noget rigtig, rigtig skidt! Det er så afhængigheds dannende, og dosering fra rus til overdosis, er så minimal, at det nemt kan gå galt, hvis man ikke har ordentlig styr på det!

mvh

GHB kan altså sagtens tages uden at komme galt afsted. True, det er svært at dosere, spceielt hvis man ikke kender styrken og stoffet.
Men hvis man gør det ordenligt, kan det være super lækkert.

Brug ALTID mlsprøjter til at måle doser, og hvis i ikke kender styrken, så start lavt. Har desværre selv ringet 112, 2 gange pga fyre der gik i koma, og har selv været en tur på intesiv pga GHB. (ikke koma, men forsvandt bogstaveligtalt ud af min krop og min krop blev et underligt psykotisk dyr.)

Har ikke oplevet specielle visuals/sysforstyrrelser på ghb, jo sløret syn, og måske også en underlig tracer-agtigt fornemmelse på høje doser.

Men hvad tænker du med hppd?
Om GHB kan give dig det? - det tror jeg næppe

Men som de andre også siger, så er GHB ikke sådan lige super nemt at håndtere + det er ret vanedannene. Joints, 2 - 4 bajere, og måske lidt lyrika ville jeg anbefale. Det er imo langt bedre

Junior medlem
Brugeravatar

Jetski.. Jeg siger jo netop også, at hvis man ikke har ordentlig styr på tingene, så kan det nemt gå galt. Har desværre set og hørt om, alt for mange der er gået kolde på GHB igennem årene. Det er noget rigtig skidt.

mvh

- Sebastian Mullaert

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvordan kan du anbefale GHB jetski, når du selv har oplevet 3 tilfælde hvor det var ved at gå galt?

Hver eneste tråd jeg har læst om GHB har endt ud i historier om folk der var tæt på at komme galt afsted. Og flere kender folk der er døde af skidtet.

Kan simpelthen ikke forstå jer der tager GHB, det lyder som en alkoholrus, der bare er endnu farligere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg anbefaler det heller ikke ligefrem, men påstår at det som regel ikke går galt hvis man ved hvad man laver.. Bare vær forsigtige som man altid burde være med alle stoffer. Har sidenhen taget det en gang i mellem uden nogen problemer, fordi det var under kontrol, de 3 episoder skete på 2 dage, så JA det er nemt at brænde nallerne på det, men ikke hvis man gør det ordenligt..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Du har da en pointe i at man kan tage det hvis man ved hvad man laver. Dog vil jeg stadig advare mod dette stof, da jeg har læst om adskillige brugere der havde styr på det, men stille og roligt blev afhængige af det også var det pludseligt ikke så sjovt længere. Synes virkelig sjældent man hører om en GHB bruger, der ikke kan nævne adskillige rigtig ubehagelige oplevelser.

Junior medlem

Slet ikk det jeg ville ind på drenge... Hash er også vanedannende og det er der så mange ting der er ;-)
Har hood og ville høre om det ville have en "negativ" effekt hvis jeg tog det siden jeg har droppet alt andet narko :-)
Det er bare til weekend spas den 1 gang jeg går i byen om måneden og har mine egne erfaringer med ghb og ved godt man ikke spøger med det :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Sorte Per skrev:
Slet ikk det jeg ville ind på drenge... Hash er også vanedannende og det er der så mange ting der er ;-)
Har hood og ville høre om det ville have en "negativ" effekt hvis jeg tog det siden jeg har droppet alt andet narko :-)
Det er bare til weekend spas den 1 gang jeg går i byen om måneden og har mine egne erfaringer med ghb og ved godt man ikke spøger med det :-)

Sure hash er vanedannende, du risikere bare ikke livet af det ligesom med ghb :mrgreen:

For at svare på dit spørgsmål, så nej det har højest sandsynlig ingen effekt hvis du holder det på det niveau.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Det er rigtigt men hellere dø end at blive "sindssyg" :-) Er bare bange for at symptomerne mht synet bliver værre med stoffer men kan ikke se hvordan det kan skade at tage ghb andet end at gå hættekold og de andre farer men kan godt beherske mig. Har fået for meget og det har jeg ikke tænkt mig igen ;-)

Junior medlem
Brugeravatar

Der er en risiko for at dit hppd bliver værre, næsten uanset hvilket rusmiddel du indtager! Jeg forstår at du savner at tage stoffer, men hvis jeg var dig ville jeg holde en god pause med al narko lige pt. Du siger selv at du har droppet alt narko, så hvorfor ikke lade det være sådan? Du er jo allerede godt på vej, og din træng til stoffer bliver kun mindre og mindre med tiden :) Det ville klart være det bedste for dig, men det er selvfølgelig op til dig selv!

mvh

- Sebastian Mullaert

Junior medlem

kan bare ikke se Hvirdan ghb kan gøre det værre men trangen er ikke blevet mindre det er stadig lige så svært synes jeg :-D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Vil ikke anbefale det har efterhåden set en del gå kolde på det pga for mange redoseringer og man skal ha mere hver gang, og så går man kold på et tidspunkt.
Men det giver da en hurtig euforerisk virkning ligesom alkohol bare mere ren, og hvis jeg har haft noget liggende skulle man jo lige ha en ekstra en dagen efter, så smed hurtigt lortet ud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]