PsycheVestegn skrev:
Philip Fry skrev:
Sammenlignet med de stoffer du nævner, synes jeg, at kokainrusen er mere subtil. Den er let at komme til at overse (særligt hvis det ikke er ret godt coke). Det kan være du forventer for meget af rusen

Det bare hver gang mine venner fortæller om deres oplevelser, og jeg ser dem ligner det at de har det så fedt.. Men ku godt være det var lort, men jeg var den eneste der ik blev blæst. Har læst andre steder, at man bare skal blive ved med at tage det, og så kommer det nok på et tidspunkt. Ellers må jeg vel bare indse at coke ikke er mig..

Men tak for svaret
Jeg har i mange år haft det ligesom dig. Kunne ikke mærke kokain overhovedet. Så jeg har for det meste bare ladet være med at tage det, da jeg ikke synes, det gav mening.
Sådan har jeg det i store træk stadig, men umiddelbart vil jeg tro, at det hænger sammen med renheden af produktet. En enkelt gang har jeg prøvet farmaceutisk rent kokain, som i den grad gav virkning. Men da det jo ikke lige er noget, man render ind i regelmæssigt, har jeg også besluttet at kokain generelt ikke er for mig.