Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 22:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Coke?
Junior medlem

Hej allesammen. Jeg er ny i dette forum, og har nogle spørgsmål.

Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke bliver "blæst" af Coke. I går var det tredje gang jeg sugede det med mine venner, og jeg sugede lige så meget som de fleste, hvis ikke mere end de fleste, og jeg følte mig slet ikke lige som dem, jeg ku godt mærke lidt, men slet ikke i nærheden af de andre..
Når jeg suger mxc, keta og MD bliver jeg blæst. Ku der være en speciel grund til at jeg ikke bliver blæst af coke? :(

Tak for hjælpen..

Titel: Re: Coke?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Sammenlignet med de stoffer du nævner, synes jeg, at kokainrusen er mere subtil. Den er let at komme til at overse (særligt hvis det ikke er ret godt coke). Det kan være du forventer for meget af rusen :)

Junior medlem

Philip Fry skrev:
Sammenlignet med de stoffer du nævner, synes jeg, at kokainrusen er mere subtil. Den er let at komme til at overse (særligt hvis det ikke er ret godt coke). Det kan være du forventer for meget af rusen :)

Det bare hver gang mine venner fortæller om deres oplevelser, og jeg ser dem ligner det at de har det så fedt.. Men ku godt være det var lort, men jeg var den eneste der ik blev blæst. Har læst andre steder, at man bare skal blive ved med at tage det, og så kommer det nok på et tidspunkt. Ellers må jeg vel bare indse at coke ikke er mig.. :) Men tak for svaret

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
PsycheVestegn skrev:
Philip Fry skrev:

Det bare hver gang mine venner fortæller om deres oplevelser, og jeg ser dem ligner det at de har det så fedt.. Men ku godt være det var lort, men jeg var den eneste der ik blev blæst. Har læst andre steder, at man bare skal blive ved med at tage det, og så kommer det nok på et tidspunkt. Ellers må jeg vel bare indse at coke ikke er mig.. :) Men tak for svaret

Jeg har i mange år haft det ligesom dig. Kunne ikke mærke kokain overhovedet. Så jeg har for det meste bare ladet være med at tage det, da jeg ikke synes, det gav mening.
Sådan har jeg det i store træk stadig, men umiddelbart vil jeg tro, at det hænger sammen med renheden af produktet. En enkelt gang har jeg prøvet farmaceutisk rent kokain, som i den grad gav virkning. Men da det jo ikke lige er noget, man render ind i regelmæssigt, har jeg også besluttet at kokain generelt ikke er for mig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Har haft det præcis som dig, og det er der mange andre der har så ingenting at være bange for! Kokain er en rus man skal "lære" ifølge mig, hvis du forstår hvad jeg mener. Rusen er ikke ligeså intens som mange går og tror, men ifølge mig bare et slags boost hvis du forstår. For mig går kokain hånd i hånd med alkohol og en god fest. Prøv at være en smule beruset næste gang du tager det, hvis du begiver dig ud i det igen. Selvfølgelig har renhedsgraden en del at sige. Mine erfaringer siger at hvis man skal have ordentlig coke, skal man af med i hvert fald 800 for et gram.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
PsycheVestegn skrev:
mxc

Mener du ikke mxe? Der er mig bekendt (heller ikke efter en søgning) noget stof kaldet mxc.
Det lyder som om du burde læse lidt mere op på det, for det er da klart at du mærker stoffer som mdma, keta og mxe meget mere end coke. Coke rusen er ekstremt subtil, og det er tit en rus man skal lære at "kende", før man får noget ud af det, eller overhovedet forstår hvad man får ud af det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]