Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 19:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Hvilke stoffer synes i passer bedst sammen, og hvilken kombination kan i bedst lide?

Kan bedst lide en så simpel kombi, som kaffe og smøger. Der er ikke noget bedre til, at få en ud af sengen.

Ketamin og skunk er nice, og det samme er LSD, skunk og lattergas.

Jeg har ikke eksperimenteret så meget med kombinationer, men candyflip skal afprøves inden længe:)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
...

Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 16:26, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Min ynglings kombination var julemix, MDMA + ketamin. Sindsygt aftenen/natten gik hurtigt, jeg var godt nok knast til sidst. Det var til sidst hvor jeg festede mest i psy-trance miljøet nogle år tilbage.
En anden god kombination var hætter og ketamin. Dosering var hårfin og det endte nærmest altid med at blive dårlig og knække sig da begge er nedaf. Shit man blev afslappet/laid back af det, og det kunne føltes som nærmest en orgasme sådan som kroppen summede...

Site Admin

Mediumhøj dosis LSD (150-200 mcg) + høj dosis (180 mg) MDMA to-tre timer efter indtagelse af LSD.

Cocktail kan ikke overgås - objektivt set.

Glædelig jul, KH
KenIshii

Insane psychedelia user!

Meth, benzoer og uendelig sex.
Ketamin og lattergas.
Brun/hvid heroin til kvalmegrænsen og sodavandsis.
Thc og opiater.
Alt i benzoer kombineret med sukker chok.
Alkohol og benzoer ja det er farligt.
Alkohol, benzoer og amfetamin heller ikke sundt.
Sn og thc.
Lsd og alkohol.
Lsd og thc

Ovenstående har været favoritter i løbet af livet nok meget baseret på hvad jeg havde i posen :D

Nu hvor jeg er en gammel mand så nøjes jeg med at nyde en skunkpind ovenpå suset fra en god figth ved åen i natur skønne omgivelser.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Morfin og skunk
Eller svampe og skunk

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Eller!
Hash og mad det er nærmest ligegyldigt hvilken mad bare det er lækkert lavet

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
KenIshii skrev:
Mediumhøj dosis LSD (150-200 mcg) + høj dosis (180 mg) MDMA to-tre timer efter indtagelse af LSD.

Cocktail kan ikke overgås - objektivt set.

Glædelig jul, KH
KenIshii

Please uddyb! skal jeg bevæge mig ud i det her til nytår? ska jeg, ska jeg?! :D

Bedste kombo? ketamin og kokain tror jeg. Skørt nok faktisk.
Ellers ketamin, joints og krydser.

Eller mdma og ketamin på og efter comedown. selvom jeg pt ikke er vanvittig glad for mdma.

En anden virkelig intens kombination er LSD, Skunk, Lattergas og DMT. Dosering var 155ug god LSD, masser af Skunk, 4 patroner lattergas, og 35mg DMT på LSD peaket.

Settings var Valbyparken en dag hvor det var lortevejr og Grønkoncert. Da jeg røg DMT´en sad jeg nede i en af de der vandbassin der er inde i de der "buskehuse" med tag (manglen på et bedre ord) der er i parken.

Sindsyg settings til sådan en kombination ja, men DMT og vand går hånd i hånd kan jeg godt fortælle :P

En anden gak gak kombination jeg overvejer lidt fortiden, er ca 70-80mg Ketamin, et hoved ren Skunk på bong, og ca 30-40mg DMT lige før ketaminen peaker. Det burde blive intens. Hvis andre har erfaringer med denne kombination, vil jeg gerne høre om jeres erfaringer.

VH Ø Tripper

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Min yndlingskombination er 350ug LSD og en omfattende prog rock samling. :)

Admin
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
En anden gak gak kombination jeg overvejer lidt fortiden, er ca 70-80mg Ketamin, et hoved ren Skunk på bong, og ca 30-40mg DMT lige før ketaminen peaker. Det burde blive intens. Hvis andre har erfaringer med denne kombination, vil jeg gerne høre om jeres erfaringer.

VH Ø Tripper

Jeg har røget omkring 20 mg DMT ovenpå ketamin. Det husker jeg som værende ret vildt. Men jeg var lidt ristet i forvejen efter en nat på mdma, så jeg husker det ikke så tydeligt. Doserne lyder meget passende, men jeg ville aldrig ryge skunk oveni. Det kommer nok an på, hvem man er. Men jeg ryger heller ikke så meget. Jeg har røget DiPT sammen med ketamin, og det husker jeg som en sjovere kombo. Men på den anden side, var jeg også helt upåvirket og frisk, da jeg gjorde det. Det har nok en del at skulle ha sagt.

Hvad angår topic: 2c-b + ketamin eller mdma + lsd er nok nogle af de fedeste kombinationer, jeg har prøvet.

-Jimmy Carter

Tak for information Imp, det skal nok afprøves engang.
Jeg kan slet ikke trippe uden at ryge skunk, jeg er en skunkoman 8)

Men nu du er inde på DIPT, er det noget du kan anbefale? Jeg har læst lidt om stoffet, men jeg synes at der er delte meninger om folk kan lide substancen eller ej.

Det var mærkeligt Sideshow Bob. For mig har Ketamin og THC en sindsyg lækker synergi.

Jeg gider slet ikke Ketamin uden Skunk, det føles mindst ligeså tomt som LSD uden Skunk. Jeg kan slet ikke ramme hullet uden at jeg ryger Skunk. Jeg har været oppe på 2-300mg Ketamin uden at ramme hullet, hvis ikke jeg ryger Skunk. På den anden side, skal der ikke særlig store doser Ketamin til før jeg hygger mig, hvis jeg også er skæv 8)

Ketamin bliver for mig først psychedelisk/dissoscierende sammen med THC, uden THC er det bare et bedøvelse.

Det eneste drug jeg ikke gider at ryge Skunk sammen med er MDMA og 2C-x stoffer. Der er ikke rigtig synergi imellem MDMA og THC, jeg bliver bare mere mærkelig, og MDMA euforien formindskes. 2C-x og THC har absolut ingen synergi, jeg kan slet ikke mærke THC´en hvis jeg også har taget 2C-E eller 2C-B.
Men 2C-x klassen er heller ikke mig, og sandsynligvis prøver jeg det ikke igen.

Et andet plus med Skunk og Ketamin er, at jeg er så bedøvet af Ketaminen, at jeg slet ikke kan smage Skunken. Det føles 100% som at inhalere ren luft, og det gør at jeg kan ryge kæmpe hoveder på bong af ren Skunk, sådan at jeg kan blive endnu mere skæv :P

Admin
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Tak for information Imp, det skal nok afprøves engang.
Jeg kan slet ikke trippe uden at ryge skunk, jeg er en skunkoman 8)

Men nu du er inde på DIPT, er det noget du kan anbefale? Jeg har læst lidt om stoffet, men jeg synes at der er delte meninger om folk kan lide substancen eller ej.

Well, i sig selv husker jeg det ikke som vildt fantastisk. Virkningen er sådan en underlig rumklang/vibration i sig selv. Det er lidt svært at beskrive. Men sammen med ketamin synes jeg det var ret fedt. Jeg prøvede det kun en enkelt gang sammen med ketamin og 3-4 gange for sig selv. Jeg synes ikke, man skal gå gennem bøvl for at skaffe det. Men hvis man nu alligevel har det liggende, er det meget underfundigt at prøve et par gange :)

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

Julemix med bajere og hash, hooooohaohaoda :D

Junior medlem

LSD og cannabis
Lattergas og cannabis
Lean og phenibut

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSD & cannabis.
Kaffe & cannabis.
Cannabis & tobak.