Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 19:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Nu ved jeg godt, at benzoer og alkohol er en rigtig giftig blanding, men alle siger, det også er fantastisk.
Jeg har nogle rivotril på 2mg liggende, og jeg tænker ikke, det ville have de største konsekvenser, at tage en enkel en plus 2-3 øl? Er der en decideret grænse for hvornår det bliver virkelig farligt, og kan i give nogle råd til nogle forholdregler omkring mængde og opførsel?

Insane psychedelia user!

2mg og 2 gestande er ikke farligt. Det er dog en skidt ide at blande alligevel. Da du næste gang så sikkert vælger at drikke 4øl og spise 4mg osv. Lige pludseligt står du med en farlig situation. Hvor den grænse er for dig er umuligt at sige.

I øvrigt synes jeg ikke at alkohol og benzoer kan kaldes en fantastisk blanding. Synergien er ikke ekstra eufori, det er bare mere sedation. I hvert fald for mit vedkomne.

Dedikeret medlem

^spot on!

ang opførsel, så ka black-outs med ofte random aggressive udfald godt ske i den kombo.. og det er bestemt ikk rart at se hva man har gjort, specielt hvis man normalt er pacifist el. lignende..
jeg syntes generelt alkohol forplumrer benzo-rusen.. men hvis det skal drikkes øl, så sipper jeg den lidt ala en longdrink: og ka snildt mærke hver mundfuld..
jeg har dog også oftest godt med BZD i kroppen, når det sker.. -man bør være mere end varsom, når denne rus opnåes.. da 1+1=3 :) -alkohol og benzo har forskellige virknings og halvverings-tider.. -stop med at drikke, et godt stykke tid før du går i seng!
pas på dig selv psykemyg
:peace:

Medlem
Brugeravatar

Jeg har godt nok aldrig taget rivotril før, men ville bare høre, om det kunne gå meget galt, hvis jeg nu tog en efter, at have drukket lidt. Har bare hørt mange sige at det er en meget dejlig blanding. Men tror bare jeg dropper alkoholen og ryger en joint ovenpå. Kan det anbefales?

Admin
Brugeravatar

Det er en bedre løsning. Det er meget nemmere at styre. Alkohol kan godt sløve din dømmekraft en smule, og hvornår er man for fuld til at tage benzoer? Det er en hårfin grænse ihvertfald. Prøv rivotril for sig selv en anden gang og tag evt en øl en times tid efter og se hvordan det føles. Der er dog risiko for at få totalt blackout ved at blande benzoer og alkohol, og det kan godt føre til ubehageligheder. Jeg har aldrig set folk gøre så fucked ting, som på benzoer og alkohol.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Tak for svarene. Hvordan er rivotril i effekt? Har man bare lyst til at sidde i et hjørne og nydde det, eller kan man godt bevæge sig meget? Altså tænkte om det kunne være fedt til nytår, hvis ikke man bliver for træt af det?

Medlem
Brugeravatar

Og hvis man bliver meget træt af det, ville det så hjælpe, at tage noget modafinil? Bruger ikke stærkere stimulanser.

Admin
Brugeravatar

Der findes mange rapporter om effekterne på nettet. Jeg synes, de er bedst til at sove på. Evt bare sidde og sumpe og se film. Tiden går utroligt hurtigt og pludselig er dagen gået med at stene tv og kigge ud ad vinduet. De er fantastiske til at fordrive tiden i fængsel :lol:
Det er ikke noget, man kommer i fantastisk feststemning af (imo). Det er generelt også en skidt ide at blande benzoer med stimulanter. Her kan man ligeledes blive ret hjernedød og rende rundt og te sig åndssvagt.

Jeg ved godt, at nogle folk ynder at tage benzoer til fester. Men jeg synes generelt det er en dårlig ide. Og det er gået galt for mange folk mht blackouts, alkoholforgiftning og uheldige interaktioner med andre stoffer.

Be safe :)

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]