Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 07:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: contalgin
Junior medlem

Hej phychedelica
jer er kommet i besidelse af et ark contalgin 60 mg , spiste et par stk , og blev da lidt ramt , men så tænkte jeg , hvorfor ikk prøve og skyde en ind , knuste en pillle og opløste den i destilleret vand , skal da lige love for en varmeren man fik i kroppen :-) pænt nice , men FUCK hvor det dog klør i de første 5 min omkring der hvor man nu jokker den ind!! er der nogen der ved hvorfor det klør ?

Titel: Re: contalgin
Admin
Brugeravatar

Jeg vil ikke være formynderisk, men: Det er en farlig vej at begive sig ud på at injicere piller. De er slet ikke beregnede til at skyde ind i kroppen. Nogle tabletter indeholder nogle bindemidler og andre ting, der virkelig kan fucke dine årer op. Jeg håber inderligt, du holder op med at injicere tabletter. Kløe ved jeg ikke helt. Jeg får som regel kløe, hvis jeg tager opiater. Men jeg har så aldrig prøvet at skyde opiater.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Præcis som Imp understreger, så er piller altså virkelig risikofyldte at injicere. Alligevel er det ret udbredt blandt folk der fixer. Dog ændre det ikke på den skade, som det forvolder.
Det fucker seriøst årene op, og det går forholdsvist hurtigt. Selve injektionen er belastende for venerne og tablet hjælpestofferne forårsage irritation i form af sviende og brændende fornemmelser (kløe?)
Årene kollapser og det går stærkt. Især hvis man skyder i hænder, ben, føder og hals. Det er møg farligt.
Kender flere som har fået ulækre skader af, at skyde Contalginer. Sårene tager laaang tid om at hele, hvis de overhovedet gør og efterlader grimme ar.
Opiater og opioider er pænt lækre IV. Man bliver let hooked, og min intuition siger mig, at du har i sinde, at eksperimentere fortsat.
Brug dine Contalginer på en anden måde. Finder du andre "farmaceutiske smertestillere", så gør dig selv en tjeneste og investere i engangssprøjter, nåle (de mindste), spritservietter og aller vigtigst micron-filtre. De frasortere en stor del af de uønskede fyldemidler, så skade omfanget bliver mindre.
Hvis du ser det umuligt, så filtrere din opløsning igennem vat 3-4 gange.

Brugte lige 10 min på at undersøge den kendte kløe ved IV Contalgin. Tabletterne indeholder noget der hedder cetostearyl alcohol, som kan irritere huden og give kløe.

EDIT: Vil lige bidrage med lidt guldkorn. Tænk over de følger IV har. Vægter det mest? Hvorfor er det vigtigere end dit eget helbred? Det er en mørk og dyster vej, at begive sig ud på.
Hvis du trods alt vælger det, så sæt dig grundigt ind i hvad IV administration indebærer dvs. hvilke forholdsregler man tager, hvordan og hvor man skyder sikrest samt de mange bivirkninger det har.
Håber at dette kan gøre nytte i dine overvejelser.

Faldte over denne artikel, hvor der står noget om hvad injiceret talkum forårsager: https://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/002719.htm
Både contalgin, ketogan, oxycontin og metadon indeholder talkum.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
histamin reaktion.. stop med at injicere tabletter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]