Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle

Jeg er i gang med at skrive en artikelserie om forskellige stoffers virkning og effekt, da jeg er af den overbevisning, at den traditionelle mediedækning kun belyser de negative konsekvenser. Det vil jeg forsøge at gøre anderledes, og i den forbindelse vil jeg høre, om der er nogen af jer, der har erfarninger med LSD, og om I har lyst til at dele jeres oplevelser fra rusen.

I artikelserien forsøger jeg at beskrive stoffer objektivt. Dvs. at jeg både fortæller om de positive og negative sider ved at eksperimentere, hvor det negative aspekt vil blive belyst af en læge. Det positive aspekt ønsker jeg at beskrive ved at dele historier fra folk, der har nydt LDS'ens hallucinerende virkning, og det er derfor, at jeg beder jer dele jeres erfaringer.

I vil naturligvis være anonyme, og I er meget velkommen til at stille spørgsmål til artikelserien, inden I fortæller jeres historie.

Artikelserien vil blive bragt på MMM.dk

Jeg kan kontaktes på mathiasp@benjamin.dk

Mvh.

Mathias Pedersen

Senest rettet af Mathias P 17 mar 2016 11:27, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For hvem skriver du?

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg har været i dialog med Mathias om vinklen og formatet på artiklen og vil gerne bakke op om hans idé. Dækningen er ofte meget til en side, så hvis vi kan give en hånd til en journalist, der ønsker at involvere flere perspektiver, vil det være rigtig godt.

@Mathias: Lige et opklarende spørgsmål: Hvordan ønsker du at lave de enkelte interviews? Tænker du, at det foregår skriftligt eller vil du helst mødes ansigt til ansigt?

Junior medlem

Andrusha skrev:
Jeg har været i dialog med Mathias om vinklen og formatet på artiklen og vil gerne bakke op om hans idé. Dækningen er ofte meget til en side, så hvis vi kan give en hånd til en journalist, der ønsker at involvere flere perspektiver, vil det være rigtig godt.

@Mathias: Lige et opklarende spørgsmål: Hvordan ønsker du at lave de enkelte interviews? Tænker du, at det foregår skriftligt eller vil du helst mødes ansigt til ansigt?

Jeg bor og arbejder på Frederiksberg, så dem af jer, der bor i byen, møder jeg gerne ansigt til ansigt.

Hvis nogle af jer foretrækker at gøre det via mail, er det også helt fint med mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]