Præcis som Imp understreger, så er piller altså virkelig risikofyldte at injicere. Alligevel er det ret udbredt blandt folk der fixer. Dog ændre det ikke på den skade, som det forvolder.
Det fucker seriøst årene op, og det går forholdsvist hurtigt. Selve injektionen er belastende for venerne og tablet hjælpestofferne forårsage irritation i form af sviende og brændende fornemmelser (kløe?)
Årene kollapser og det går stærkt. Især hvis man skyder i hænder, ben, føder og hals. Det er møg farligt.
Kender flere som har fået ulækre skader af, at skyde Contalginer. Sårene tager laaang tid om at hele, hvis de overhovedet gør og efterlader grimme ar.
Opiater og opioider er pænt lækre IV. Man bliver let hooked, og min intuition siger mig, at du har i sinde, at eksperimentere fortsat.
Brug dine Contalginer på en anden måde. Finder du andre "farmaceutiske smertestillere", så gør dig selv en tjeneste og investere i engangssprøjter, nåle (de mindste), spritservietter og aller vigtigst micron-filtre. De frasortere en stor del af de uønskede fyldemidler, så skade omfanget bliver mindre.
Hvis du ser det umuligt, så filtrere din opløsning igennem vat 3-4 gange.
Brugte lige 10 min på at undersøge den kendte kløe ved IV Contalgin. Tabletterne indeholder noget der hedder cetostearyl alcohol, som kan irritere huden og give kløe.
EDIT: Vil lige bidrage med lidt guldkorn. Tænk over de følger IV har. Vægter det mest? Hvorfor er det vigtigere end dit eget helbred? Det er en mørk og dyster vej, at begive sig ud på.
Hvis du trods alt vælger det, så sæt dig grundigt ind i hvad IV administration indebærer dvs. hvilke forholdsregler man tager, hvordan og hvor man skyder sikrest samt de mange bivirkninger det har.
Håber at dette kan gøre nytte i dine overvejelser.
Faldte over denne artikel, hvor der står noget om hvad injiceret talkum forårsager:
https://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/002719.htmBåde contalgin, ketogan, oxycontin og metadon indeholder talkum.