Jeg har selvfølgelig heller ikke forklaret hvorfor og i hvilket omfang jeg tager buprenorphine. Jeg får fast 24 mg dagligt, konveterede fra metadon til buprenorphine for snart 2 mdr. siden. Så jeg har absolut ingen glæde af buprenorphine ift rus osv.
Der eneste jeg mærker det gør for mig er at det giver mig et sikkerhedsnet ift at falde tilbage i misbrug af opioider. Lidt som en alkoholikers antabus forestiller jeg mig

Grunden til Elvanse var/er at jeg havde 3 x 70mg liggende og jeg simpelthen bare var så skide træt af ikke at kunne tage mig sammen til at lave noget som helst fornuftigt. Jeg ønskede bare en lille pause fra at føle mig fuldstændig overskudsforladt.
Jeg kunne selvfølgelig ikke vente på svaret, så jeg sprang vidst lidt ansvarsløst ud i der og tog en pille igår kl. 23.... en halv time senere var jeg godt igang med hovedrengøring herhjemme. Kl 7 I morges tog jeg en mere ved egentlig ikke hvorfor jeg synes det var en god idé. Og hovedrengøringen er nu overstået,ø. Alt vasketøjet er vasket og ting jeg har udskudt at lave i mange måneder er nu gjort.
Den sidste pille blir i skuffen i et godt stykke tid

For jeg kan da egentlig godt mærke at min psyke synes det er noget så fedt at kunne det hele på en gang lige når jeg ønsker det
Men det får jo ikke.
Har intet negativt mærket. Så jeg konkluderer at det ikke som sådan er særlig farligt. Men det et farligt for mit hoved. Det er jeg ikke i tvivl om :/
Men hvis jeg kan bruge en enkel pille eller 2 med 2-3 mdr. Mellemrum for bare lige at få en lille pause fra ugideligheden og underskuddet, så synes jeg egentlig at det er en helt ok måde for mig. Så længe der ikke blir kortere og kortere imellem og flere og flere piller, selvfølgelig.
Men ellers tak for svar
B.