Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 18:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg har tænkt mig at tage kodein for tredje gang på fredag og tænkte derfor på to ting
1) kan man tage kodein to dage i træk og stadig få samme effekt?
2) de sidste gange har jeg taget 125 mg kodein med 50 mg phrometazhine men syntes ikke det gav en specielt stor effekt udover en let eufori i cirka 20 minutter. nogle anbefalinger med dosering?

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hey ;)

Ja man kan godt tage Kodein to dage i træk og stadig få samme effekt, tolerance opbygges hurtig når man bruger opiater som Kodein jo er, men dog ikke sådan at det allerede kræver en større dosis dagen efter, sådan har jeg personligt erfaret det.

Tror måske du skulle tage en lidt større dosis af Kodein for at få en ordenlig blæser på, Kodein bliver omdannet til Morfin inde i kroppen og mener det er sådan at 10 mg Kodein bliver til 1 mg Morfin. Og personligt igen så ville jeg ikke få det store ud af 125 mg Kodein også selvom min tolerance er på nul, så med let hovedregning så bliver 125 mg Kodein til 12,5 mg Morfin hvilket ikke er det store.

Du kunne eventuelt prøve at bevæge dig lidt op af trappen og finde den dosis du synes er behaglig at være på, hvis jeg var dig ville jeg helt undlade Promethazinen og derefter tage 300 mg Kodein :)

Må man spørge hvordan du indtager dit Kodein? altså oralt eller?
Og laver du en ekstrakt af Kodimagnyler for at få dit Kodein?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]