DrunkenHuman skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Mener du et afkog fra 5-10g Peganum Harmala? Det er der ingen grund til, 3-5g er fint. DMT freebase er rigeligt intenst i sig selv, man har ikke brug for MAOI for at intensivere trippet, det er kun for varighedens skyld.
Ja, det mener jeg. Og jeg tror nok at der ellers normalt er konsensus omkring at trippet både bliver længere og mere intenst hvis man indtager/drikker noget Harmala udtræk (MAOI) inden. Der skal meget mindre DMT til samme intensitet på den måde og som vi er enige om varer det hele meget længere !
Og jo der er en grund til at tage mere Harmala ! Trippet bliver stærkere !!!
Men hvis du tager udgangspunkt i at man ryger så meget at man har opnået totalt gennembrud, så er det muligt at man ikke mærke niveau forskellen ved at forstærke med Harmala eller endnu mere Harmala. Men det er nok de færreste der sådan bare lige tør ryge så meget, og så kræver det også en særlig vapor der på kort tid (få sug) kan levere meget fortættet damp !
Okey. Jeg tog udgangspunkt i, at man ryger nok til et gennembrudt, der skal ikke særlig meget til, for mange er 40mg nok. Personligt har jeg aldrig hørt om, at man indtager væske fra 10g Peganum Harmala. Ikke engang i forbindelse med Ayahuasca. Jeg kan heller ikke helt se meningen i, at indtage MAOI for at intensivere DMT, når man bare kan ryge mere DMT, og undlade MAOI. Hvis man alligevel indtager MAOI, som jo er det besværlige i forbindelse med diæt osv. ville jeg også indtage DMT´n oralt.
Men der er selvfølgelig mange måder at gøre det på