Kokain kan være et ret godt stof alene, synes jeg, men det synes jeg mest i forbindelse med lidt alkohol. Nogen mener ikke, man skal blande de to ting, men hvis man f.eks. er i byen, er det et vanvittigt fedt stof til at holde den kørende, være glad hele natten og så tager det toppen af beruselsen, hvis man er blevet for stiv.
Alene har det andre fede effekter for mig, men kun hvis jeg har drukket et par øl eller lignende (ryger ikke hash), og når det er på et niveau, hvor du ikke er direkte stiv, men bare i godt humør, så får jeg lyst til alt muligt.
Når først jeg føler mig lidt beruset og samtidig har taget et par streger, så bliver jeg ret kreativ. Jeg får lyst til at tømme opvaskeren, rydde op, skrive en historie på computeren, ordne alt muligt praktisk, høre musik imens, skrive og snakke med alle mulige osv. Lidt ligesom man siger, amf har som effekt.
Så mit råd er - gå i gang med et projekt, ryd op - gør alt det, du ikke normalt gider. Et par øl og nogle streger - så er man pludselig vildt kreativ og energisk. Sorter dine skjorter, puds dine sko, fej hele hytten, mal dine vægge - og hør noget fed musik imens.
Det lyder måske ikke som det mest festlige, men imorgen bliver du glad for det

HOV - havde overset det med alkohol, men byg dog lidt oven på de fadbamser - pludselig er den der