De tjekker næppe ved indgangen, men man ved sgu aldrig hvad de finder på. Der er jo nye tiltag hvert år, og indsatsen mod stoffer på festivalen er jo intensiveret de senere år. Hvis det "kun" er vagter og ikke strissere med hunde, så (hvis pulver eller noget, der senere skal indtages som pulver) hak det helt fint i pølsemands-pose og læg det under sålen i jeres sko. Sådan gjorde jeg til det seneste arrangement, jeg var til, fordi jeg havde noia på, men da tjekkede de ikke ved indgangen. Stoffet fejlede sgu ikke noget efterfølgende - bare læg det i dobbeltpose-agtigt, så der ikke er spild, hvis der går hul.
Hvad angår inde på festivalen så er et telt, som ingen sover i, en god idé (som nogen nævner). Bare sørg for at have en ekstra dyne og pude med, så det ser beboet ud. I kan selvfølgelig ikke knaldes for stoffer i dét telt, men hvis det ser beboet ud mindsker I risikoen for at nogen fatter mistanke og søger det igennem (det er jo nederen, hvis det bliver konfiskeret uanset om nogen af jer bliver knaldet for det eller ej).
Hvis I dropper ideen med teltet, så hav eventuelt nogle poser med kaffe med og læg det deri. En god hund kan godt lugte igennem det, men på den måde så kan I i det mindste forsøge at forvirre lugtesansen.
Derudover: Lad være med at lægge det hele på ét sted. Grav evt noget ned i jeres område (hvis de ikke lover regn) og marker stedet med et "tegn", som kun I kender til. Hvis nogen endelig finder noget, så er der ingen grund til, de finder det hele samme sted

.
Og til sidst: Lad være med at skeje for meget ud i lejren. Gå et andet sted hen og gør det. Ingen grund til at tiltrække opmærksomhed fra civile pansere, der evt måtte gå rundt og kigge efter påvirkede mennesker.
God fornøjelse