Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 14:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.
Ved ikke om jeg poster i forkert emne, men ellers må admins/mods meget gerne rykke det :)

Jeg står jo og skal på Roskilde festival i år og kunne da godt tænke mig at have noget sjovt med.

Jeg vil egenlig bare høre om andres erfaringer mht. At få det ind osv osv, der kommer jo flere og flere civile med narkohunde og der er mere sikkerhed omkring det end der har været før.

Sidste år blev jeg snuppet med et par gram mdma og coke og omkring 4 gram hash. Narkohunden som gik med en civil, vendte snuden direkte hen til vores telt fra 10 meters afstand og fandt så den bæltetaske jeg lige netop havde lagt fra mig. Mine kort lå i den, så de vidste det var mit.

Hvad hvis der ikke havde været noget til at identificere mig, hvad havde de så gjort? Så er der vel ikke noget at gøre tænker jeg? Ligesom med det som bliver fundet under folks telte, så er der vel ikke nogle at gi bøder for det?

Vi overvejer lidt at tage bilen derhen også bare lade det var har med liggende i bilen, og så gå ud og hente det lidt ad gangen når vi skal bruge det.

Hvad er den nemmeste måde at gøre det på og hvad plejer i at gøre?

På forhånd tak!
:peace:

Junior medlem

Fik vist ikke nævnt at vi har keta, mdma, Coke og så selvfølgelig lidt hash i tankerne.
Altså vi snakker ikke 10 gram Coke eller sådan noget, blot få gram af hver.
Det er vel nok hashen der er det største problem ift. Narkohunde tænker jeg :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg synes det virker til de har øget patruljeringen en del derinde. Det giver en skide dårlig stemning folk skal gå og være nærvøse over at være på festival.

Jeg tror ikke det er det at få det ind du skal være nærvøs for, mere når først du er derinde. De har god tid til at patruljere rundt på pladsen, så jeg tror de vælger det frem for at kontrollere folk på vej ind, hvor folk har kassevis af skrammel stablet op alle steder.

Det eneste du SKAL oplyse politiet er navn og fødselsdato. Alle andre spørgsmål kan du nægte at svare på. Men hvis du ikke vil identificere dig selv, så kan de bare pakke dig sammen og tage dig med. Så du kan ikke gøre dig selv anonym ved ikke at have noget ID på dig.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Bubber skrev:
Så du kan ikke gøre dig selv anonym ved ikke at have noget ID på dig.

Jeg tror vedkommende mente, hvad politiet gør, hvis de finder f.eks. en bæltetaske med narko i i en camp, hvor ingen vil kendes ved tasken. Hvad gør de så, hvis der heller ikke er ID eller andet der kan identificere hvem tasken tilhører?

Moderator
Brugeravatar

Nåja, det kan jeg godt se nu :)

Det med bilen vil jeg forresten ikke anbefale. Narko + bil er lidt en anden ting end narko + festival.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Bubber skrev:
Nåja, det kan jeg godt se nu :)

Det med bilen vil jeg forresten ikke anbefale. Narko + bil er lidt en anden ting end narko + festival.

Er du brændt af Bubber? :lol: :eyes:

Han skriver de vil lade knarken ligge i bilen, og så hente lidt af gangen når de skal bruge? Det ser ud som om du tror de skal køre påvirket?

Junior medlem

Ville selvfølgelig ikke skænke det en tanke at køre i påvirket tilstand, da der også er en del færdselspoliti der stopper biler og tester for alkohol osv i området.

Noget med måske at tage det sidste torsdag/fredag og så køre hjem søndag.
Ved godt at de så vil kunne se cannabis i blodet, men det er jo så en anden side af sagen..

Mange tak for svar!

Flere svar er meget velkomme

:peace:

Moderator
Brugeravatar

Skitzo skrev:
Det ser ud som om du tror de skal køre påvirket?

Nej. Og det er heller ikke mig der skal overbevises. Jeg taler om den samme situation som han oplevede sidst, kontra samme situation på en parkeringsplads.

Junior medlem

Men de går vel ikke rundt og patruljerer ved parkeringspladsen med hunde?
Og hvis de så gjorde, hvad ville de så gøre hvis deres hund markerede på min bil? Tænker ikke at de vil gøre det store ud af det ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
I kunne også købe et ekstra telt som ingen af jer sover i eller bruger til noget, hvor jeres narko kunne ligge :) Så hvis panserne kommer kan de ikke sigte nogen. :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Følger lige med her

Medlem

De tjekker næppe ved indgangen, men man ved sgu aldrig hvad de finder på. Der er jo nye tiltag hvert år, og indsatsen mod stoffer på festivalen er jo intensiveret de senere år. Hvis det "kun" er vagter og ikke strissere med hunde, så (hvis pulver eller noget, der senere skal indtages som pulver) hak det helt fint i pølsemands-pose og læg det under sålen i jeres sko. Sådan gjorde jeg til det seneste arrangement, jeg var til, fordi jeg havde noia på, men da tjekkede de ikke ved indgangen. Stoffet fejlede sgu ikke noget efterfølgende - bare læg det i dobbeltpose-agtigt, så der ikke er spild, hvis der går hul.

Hvad angår inde på festivalen så er et telt, som ingen sover i, en god idé (som nogen nævner). Bare sørg for at have en ekstra dyne og pude med, så det ser beboet ud. I kan selvfølgelig ikke knaldes for stoffer i dét telt, men hvis det ser beboet ud mindsker I risikoen for at nogen fatter mistanke og søger det igennem (det er jo nederen, hvis det bliver konfiskeret uanset om nogen af jer bliver knaldet for det eller ej).

Hvis I dropper ideen med teltet, så hav eventuelt nogle poser med kaffe med og læg det deri. En god hund kan godt lugte igennem det, men på den måde så kan I i det mindste forsøge at forvirre lugtesansen.

Derudover: Lad være med at lægge det hele på ét sted. Grav evt noget ned i jeres område (hvis de ikke lover regn) og marker stedet med et "tegn", som kun I kender til. Hvis nogen endelig finder noget, så er der ingen grund til, de finder det hele samme sted :-D.

Og til sidst: Lad være med at skeje for meget ud i lejren. Gå et andet sted hen og gør det. Ingen grund til at tiltrække opmærksomhed fra civile pansere, der evt måtte gå rundt og kigge efter påvirkede mennesker.

God fornøjelse :-D

Medlem

Sæt eventuelt et telt op i udkanten af Jeres område tæt på andre område og grav et hul i jorden og put jeres stoffer derned i en zip-bag. Det skal sikkert være meget dybt for at hundene ikke kan finde det, men det gør det noget sværere og fjern så teltet bagefter og græs over igen så man ikke kan se har været gravet.

Når i så skal have fat i noget af det må i sætte telt op over igen og tage noget op og gentage proceduren. Bliver det fundet benægter i kendskab til at og sørger self for jeres fingeraftryk ikke er på noget af det eller at et af jeres sygesikringsbevis eller et eller andet dumt ligger der også.

Så vil de aldrig kunne bevise det er jeres, det vil lige så godt kunne være naboernes, så der er ingen der kan blive beskyldt for ejermand, Hvor dybt man skal grave for at hunde ikke lugter noget aner jeg ikke, men det var sådan set ikke min primære pointe.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Køb det stærkeste chili pulver i kan finde og spred det rundt omkring i jeres camp, hvis der så kommer en narkohund og den suger det op i næsen går jeg ikke ud fra at den har meget lugtesans tilbage, og jeg regner ikke med at en hunds første prioritet efter at have sniffet chili op i næsen er at rende rundt i en camp og lede efter folks narko.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Deep in your brain
MyggenStikStik skrev:
Køb det stærkeste chili pulver i kan finde og spred det rundt omkring i jeres camp, hvis der så kommer en narkohund og den suger det op i næsen går jeg ikke ud fra at den har meget lugtesans tilbage, og jeg regner ikke med at en hunds første prioritet efter at have sniffet chili op i næsen er at rende rundt i en camp og lede efter folks narko.

At tage hævn på en uskyldig narko-hund, er næsten lige så dumt som at lade sin vrede gå ud over en uskyldig politimand. De gør begge to bare sit job, og hunden gør den endda helt uvidende. Nej, så hellere fokusere din vrede hen hvor den virkelig fortjerner; Politikerne!

Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
MyggenStikStik skrev:

Håber selv du sniffer noget meget stærkt chili pulver ved en fejltagelse en dag, så du selv kan se hvor idiotisk dit foreslag er.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
I kan evt. grave jeres narko ned under teltet!! Det har mange af mine venner gode erfaringer med, især når de har haft store mængder med på roskilde.
Sidste jeg var afsted gemte min fætter alt sit speed i en pose med en masse bind som han havde "blødt" til, i håb om at politiet skulle blive frastødt ved synes og ikke tjekke videre efter.

Stodder
Brugeravatar

Hvordan ser det ud med politi på Roskilde i år? Er der hundekontroller ved indgange? Mange civiloste?

Jeg har en fredagsbillet, så jeg er lidt nysgerrig :)

Junior medlem

Det er slet ikke så slemt :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]