Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 01:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Okay, jeg er ny til det her så måske jeg har gjort det forkert?

Anyway, jeg er ikke så vandt til at ryge, så måske bare mig der ikke fatter noget.
Jeg røg i forgårs og alt var fint, jeg havde det godt og var glad. Igår fik jeg nogle dårlige nyheder og røg igen - faktisk bare den sidste halvdel af jointen fra dagen før. Men min reaktion var på ingen måde den samme - selvom jeg røg præcis det samme. Første time var alt godt, men så blev jeg dårlig, svimmel, bange, elendigt til mode. Samtidig med at det føltes som dele af min krop brændte, det føltes fandeme som tortur. Nogen der har et bud på hvad der skete og hvorfor?

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej Crystalpink
En oplevelse på hash afhænger faktisk en del af det sindsleje og den stemning, du er i, når du ryger. Så hvis du har været i et træls humør, da du gav dig til at ryge, så kan det godt have haft en rolle at spille.

Ellers ved jeg, at lavt blodsukker også kan gøre en meget vag, når man ryger hash. Nikotinchok er også en mulighed, men når det er samme joint, som du røg af dagen før, tror jeg det er usandsynligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Som plejadestjerne skriver så kan det sagtens være de dårlige nyheder du fik, som har ændret rusen negativt. Hvis du f.eks. Drikker dig fuld imens du er i rigtig dårlig humør/ked af det, så vil det også forstærke dine følelser negativt - kan sagtens være det samme som er tilfældet her.

Junior medlem

Det giver helt sikkert mening, eftersom det først var da jeg begyndte at tænke over nyheden, at min tilstand gik fra chill til panik. Mange Tak for svar Plejadestjerne og Skitzo :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]