Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 12:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Perfect Combo
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
A clear case of "I don't want the drugs but the drugs want me."

Er lidt i tvivl om relevansen af min historie som HR, men nu får I den sgu alligevel. Det følgende udspillede sig sidste weekend, hvor jeg på det tidspunkt havde været til musikfestivaler i næsten to uger i træk, hvilket havde sat sig sine spor i mit midaldrende korpus. Men en gavmild bekendt dukkede pludselig op og tilbød mig noget Ritalin (en kapsel med 40 mg. og en med 20 mg.), som jeg tog imod med taknemmelighed.

Kl. 18 tog jeg den med 40 mg. Kl. 19 poppede jeg ca. 50 mg. MDMA., og gik over for at høre det første band, som var okay fedt. Krystallerne var begyndt at virke, og aftenen virkede bare perfekt. Jeg dansede med min kæreste, drak øl, røg joints og dyrkede musikken. Kl. 21 kom jeg til at sige til en anden bekendt, at jeg til hver en tid hellere vil have amf. af god kvalitet fremfor coke af dårlig kvalitet. Som svar hev han en alvorlig bunke speed frem og lavede en velvoksen (aner ikke hvor meget) bombe til mig, som jeg slugte på stedet efterfulgt af endnu ca. 50 mg. MDMA.

Og så blev det hele bare endnu bedre. På et tidspunkt stod jeg og dansede med, og gramsede på, min kæreste, og der fattede jeg pludselig, hvorfor folk er så vilde med MDMA. Alt er bare så nemt og perfekt, og alle er bare så søde og smukke. Mig og kæresten turede fra koncert til koncert, med random stops ind imellem, mødte gamle venner og fik nogle nye, og dansede, dansede, dansede - også selvom der ikke var noget musik. Og jeg plejer ellers aldrig at danse. Der var forresten også en del tænderskæren og pludselige temperaturskift, men ikke noget som lidt frisk luft og rigeligt med vand ikke kunne kurere.

Undervejs fik jeg også tygget mig igennem ca. 2 g. svampe, som bidrog mærkbart men håndtérbart til trippet. Jeg tror, at det hjalp lidt til med at tøjle mit snakkeflip, som nogle gange truede med at tage over, sikkert ansporet af amfetaminen samt de utallige joints lavet af hash og skunk. Og så mere bajer (og vand, selvfølgelig). Ud på natten, efter musikken var slut og kæresten blevet klatøjet, tog vi en taxa hjem, og faldt i søvn med det samme.

Næste dag havde jeg slet ikke tømmermænd. Heldigvis, for endnu en festivaldag lå i vente. Jeg må tilstå, at tanken om at tage flere krystaller virkede mere end en lille smule tillokkende. Men jeg mindede mig selv om alle de folk herinde, som bliver ved med at advare mod at gøre netop dette. Og min egen MDMA-nedtur, som varede et par dage, og var røvnasty. Så jeg besindede mig og "nøjedes" med 20 mg. Ritalin og 1½ g. svampe. Plus de "obligatoriske" joints og øl. Denne gang var effekten markant mindre euforisk, men det blev stadig en dejlig aften og nat.

Så alt i alt må jeg sige, at det var et superfedt og vellykket "trip" - især på førstedagen. Det var ikke superspirituelt, og det var heller ikke meningen, men jeg holdt mig på benene, var udadvendt og havde det fedt. Mission accomplished. Når det er sagt, er jeg dog noget bestyrtet over min egen letsindige fremfærd: Det var slet ikke planlagt, så jeg havde ikke helt styr på, om det var en god idé at blande ovennævnte substanser og i hvilke forhold; ikke engang en vægt havde jeg. Og der plejer jeg altså at være mere tjekket/nørdet, hvilket jeg klart vil anbefale alle andre også at være, hvis det nu engang skal være. Især fordi jeg ikke har opbygget nogen tolerance over for nogen af ovennævnte substanser, ingen erfaring har med Ritalin og "kun" har taget speed og E en 6-7 gange hver.

Men det det gik som sagt skidegodt. Så er det bare om at hidse sig lidt ned og vente en rum tid, før jeg prøver noget lignende. Eller bruge nogle andre substanser i mellemtiden, hehehe. Nå, det var bare det. Pas på jer selv og hinanden derude.

Junior medlem

Jeg kender det godt, når man er igang er fornuften lidt væk hehe.
mit livs bedste blæsertur var set i bakspejlet nok ikke særlig fornuftigt men hold kæft hvor var oplevelsen for sindssyg.

Lyder som om det har været en vild aften, begynder helt at savne at være på MDMA

Medlem
Brugeravatar

VivaLaFiesta skrev:
Jeg kender det godt, når man er igang er fornuften lidt væk hehe.
mit livs bedste blæsertur var set i bakspejlet nok ikke særlig fornuftigt men hold kæft hvor var oplevelsen for sindssyg.

Lyder som om det har været en vild aften, begynder helt at savne at være på MDMA

Ja, det var heldigt, at det blev such a magic ride, som jeg sent vil glemme. Men nu har jeg researchet lidt, og af forskellige årsager kan det faktisk være ret farligt at blande amfetamin og MDMA. Så det vil jeg ikke gøre igen, selvom en del mennesker på nettet godt kan lide den blanding.

Men derimod skulle det være okay at blande Ritalin og MDMA, idet Ritalin minder mere om kokain end amfetamin i sin kemiske struktur. Faktisk tog jeg og mit band hver 40 mg. af hver, for nogle uger siden, da vi var i studiet for at indspille de sidste spor til vores anden plade, og igen fungerede det perfekt. Ingen skænderier, ingen hold-ups, effektiv kommunikation, god koncentration og good vibes all around. Vi fik faktisk utrolig meget ned på de ca. 12 timer, vi var der.

Så for mig, og bandet, virker det altså. Men jeg tror, at det er virkeligt vigtigt, som altid når man blander narko, at man tager meget moderate doser. Og gør det med minimum et par ugers mellemrum. Og meget gerne pga. af et specifikt projekt, hvor det kunne bidrage positivt, i modsætning til bare at lamme sig pga. kedsomhed eller selvdestruktivitet.

Junior medlem

Jeg er nu ikke helt sikker på det du skriver ang. Ritalin minder mere om kokain end amfetamin.
har læst mig til at ritalin er "lillebroren" til amfetamin, det giver også mening eftersom jeg lider af ADHD og selv tager Methylphenidat som stortset er Ritalin, og amfetamin giver mig den samme rus.

Medlem
Brugeravatar

VivaLaFiesta skrev:
Jeg er nu ikke helt sikker på det du skriver ang. Ritalin minder mere om kokain end amfetamin.
har læst mig til at ritalin er "lillebroren" til amfetamin, det giver også mening eftersom jeg lider af ADHD og selv tager Methylphenidat som stortset er Ritalin, og amfetamin giver mig den samme rus.

Fair nok, jeg er slet heller ikke sikker, det var bare noget, der stod i en druggietråd, og det blev også modsagt. Men jeg står ved, at det virker for mig i små til moderate doser.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Ja, methylphenidat rusen minder mest om amfetaminrusen. Kemisk og måden methylphenidat virker på, minder det langt mere om coke, der begge dele er dopamin og noradrenalin genoptagelseshæmmere, hvorimod amfetamin udløser dopamin, serotonin og noradrenalin.

Også derfor man nogle steder siger at man godt kan blande methylphenidat og MDMA, hvilket jeg nok er nød til at erklære mig uenig i. Man blander så vidt muligt ikke kraftige stimulanser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]