Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 06:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 dec 2016 12:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 jun 2011 12:08
Indlæg: 140
Hej er der nogle af disse stoffer der vil være farlige at kombinere sammen?
Stofferne er MDMA, Svampe, Salvia, Ketamin og Xanax.
Planen var at tage MDMA+svampe og så hvis vi fik lyst så også lille mild dose ketamin, og salvia hvis man fik lyst. Og så en xanax hvis man ville have trippet lidt ned.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 13:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tror Xanax og Ketamin kan være en ret farlig kombination i "de rette mænger" så pas på med det.

Fjerner du Xanax fra ligningen, tror jeg alle 4(MDMA/Svamp/Savlia/Keta) er helt fine at blande, men synes din plan lyder ganske fornuftig, bare lyt til din egen krop og pas på <3

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 17:28 
Ja lad være med at indtage så meget psykedelika, at du vil have trippet ned med Xanax. Det giver ingen mening, at overfylde kroppen med bevidsthedsudvidende stoffer, for derefter at slå det hele ihjel med Xanax. Indtag mindre psykedelika, og undlad Xanax´n.

Alle de nævnte stoffer undtagen Xanax´n, har også en ret kort halveringstid, så hvis det bliver meget intenst, så venter man bare en time eller to, så er man på vej ned igen.


Top
  
 
Indlæg: 29 dec 2016 13:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg synes det er en dårlig idé at tage stimulanser sammen med depressanter. Det er en dårlig kombination, hvis du spørger mig. I det hele taget er det for meget at blande fire forskellige stoffer, for det vil sikkert give en forvirrende oplevelse. Når jeg blander for mange stoffer, bliver jeg helt kulret inde i hovedet.

Men jeg tror ikke det er farligt.


Senest rettet af Enspænderen 30 dec 2016 13:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2016 11:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 jun 2011 12:08
Indlæg: 140
Det enten med at jeg tog svampe, MDMA og Ketamin sammen. Svampe og MDMA var vildt rart og ret sjovt. Da jeg tog Ketamin oveni så blev det virkelig virkelig virkelig rart. Har nærmest aldrig haft det så rart før. Rent hedonistisk oplevelse. Så da svampene og ketaminen ikke virkede mere, og der kun var lidt MDMA effekt tilbage fra redose tog jeg salvia. Det var alt i alt meget godt, men kan godt mærke det er godt jeg kun gør det 2-3 gange om året (ting der har noget med MDMA at gøre) :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2016 04:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Jeg synes nu godt at man kan kombinere deppressanter og psykedelika. Det giver altså en anden rus end bare syren i sig selv, f.eks. at smide tager en smule GHB dit syretrip og gør det til såden en blød rar omgang suppe i stedet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team