Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 17:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dmt-nervøs
Indlæg: 03 sep 2016 15:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Hej.
Jeg har anskaffet mig noget gult dmt, som jeg prøvede at ryge i går. Problemet var bare at jeg var så nervøs at jeg endte med at tænde den og ligge den igen, hvor jeg derefter tændte den op og ville tage 1 toke for at prøve det, endte med at dage 2 af ren refleks fra joints (tror jeg) og så kickede det ind.
Jeg er rimelig sikker på det ikke var breakthrough da jeg kunne bevæge mine hænder, men jeg kunne høre en buzzing, og så en eller anden form for natur dame.
Jeg kan huske en lille panisk tanke dannede sig i mit hoved, men jeg slog det væk med at acceptere hvad der skete.
Jeg ville virkelig gerne prøve at breakthrough men er alt for nervøs og måske også lidt bange, men jeg mener også at man skal overvinde sin frygt.
Jeg tænkte om man kunne tage 50mg keta for at tage nervøsiteten væk, fordi da jeg k-holede tog jeg de 50mg og der forsvandt alt nervøsitet.
Tak på forhånd

Ps hvordan skal jeg opbevare mit resterende dmt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2016 17:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Opbevar det gerne i fryseren i en lufttæt beholder. Når du skal have det ud, så lad det opvarme langsomt inden, du åbner beholderen for at undgå kondens.

Mht nervøsitet, så prøv med mindre doser først, og gør dig familiær med stoffet. Det ville være hovedløst, at kaste sig ud i et breakthrough første gang. Prøv med 10 mg og arbejd dig langsomt op i dose. Evt over nogle uger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2016 19:00 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
De første par gange jeg røg DMT, hvor jeg prøvede sub breakthrough doser, virkede det også skræmmende.
Jeg har tidligere prøvet at beskrive det. Det føltes som om mit sind ville give slip, men min krop ville ikke tillade det, så det blev en form for ubehagelig kamp indeni mig selv.
Jeg var fast besluttet på at opleve hyperspace, så jeg loadede op igen. Denne gang blev jeg skudt afsted og i hyperspace fortalte Gudinden mig at jeg var det rigtige sted og at det hele var okay. Derefter viste hun mig en masse rum med mit liv og jeg så ting fra da jeg var et barn, som jeg havde fuldstændig glemt.
Da jeg kom til mig selv havde jeg tårer i øjnene fordi det hele var så smukt.

Så jeg synes bare du skal springe ud i det.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2016 10:58 
Pestilence skrev:
De første par gange jeg røg DMT, hvor jeg prøvede sub breakthrough doser, virkede det også skræmmende.
Jeg har tidligere prøvet at beskrive det. Det føltes som om mit sind ville give slip, men min krop ville ikke tillade det, så det blev en form for ubehagelig kamp indeni mig selv.
Jeg var fast besluttet på at opleve hyperspace, så jeg loadede op igen. Denne gang blev jeg skudt afsted og i hyperspace fortalte Gudinden mig at jeg var det rigtige sted og at det hele var okay. Derefter viste hun mig en masse rum med mit liv og jeg så ting fra da jeg var et barn, som jeg havde fuldstændig glemt.
Da jeg kom til mig selv havde jeg tårer i øjnene fordi det hele var så smukt.

Så jeg synes bare du skal springe ud i det.


Pestilence sagde det. Spring ud i det, det er efter min egen overbevisning, den eneste rigtige måde at opleve DMT på :) Som Pestilence siger, er der intet at frygte, når du først er røget over på den anden side. Kampen er mere, at komme over på den anden side.


Top
  
 
Indlæg: 04 sep 2016 19:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Jeg havde smidt 60mg i piben, så jeg ville skyde på jeg røg 20-30 mg, væggen kollapsede på en eller anden måde og det var som om jeg havde forladt rummet, og jeg begyndte at blive nervøs, men det også fordi jeg er usikker om hvis man kan badtrippe på det her. Jeg har læst nogle badtrips på erowid men de virker lidt underlige, den ene havde sniffet det og den anden sagde hun havde bidt og kradset i sig selv under trippet hvilket jeg aldrig har hørt om kunne ske
Jeg bruger nok den fremgangsmåde med at starte ud småt selvom jeg mener man skal kaste sig ud i det ligesom jeg gjorde med mit første svampetrip (i know it's not the same)

Men med jeres erfaring forsvandt den nervøsitet (hvis i overhovedet var det) da i breakthroughede?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2016 12:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
DrugsAreAwesome skrev:
Men med jeres erfaring forsvandt den nervøsitet (hvis i overhovedet var det) da i breakthroughede?


JA.

Bare spring ud i det - små doser DMT og hyperspace kan ikke sammenlignes, så man kan ikke forberede sig på det IMO. Det svare lidt til at forberede sig på en rejse i rumraket, ved at tulle rundt på en knallert..

Det eneste tidspunkt jeg kunne se en fordel i små doser var hvis man aldrig havde stiftet bekendtskab med psyke før - men så burde man slet ikke ryge DMT til at starte med :eyes:

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2016 14:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Tak for svaret, det hjalp lidt, nu må vi se om jeg ikke er for nervøs næste gang jeg sidder med piben :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team