Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Moon and Back
Jeg har den ære at være i besidelse af nogle forskellige substanser til mit trip her imorgen.

Hvad jeg har:
Jeg har 10g tørre Cubensis B+ og 4g MDMA i krystaller og 10 LSD mærker. Derudover hash og lidt alkohol. (EDIT) jeg har også fået 4mg DOC, som MÅSKE også skal prøves :)

Lidt om mig:
Jeg er 21 år er forholdsvis stor gut på 130kg og 200cm. Jeg træner 6 dage om ugen men har dog stadig lidt mave osv.
Jeg er en habil tripper - har taget svampe og(eller) LSD 15+ gange, MDMA endu flere, hash har jeg røget i 5-7 år hver dag med 2-6 gram om dagen (nogle gange flere) men jeg ryger ikke mere og jeg har ikke røget i 2år andet end en enkelt joint på Roskilde festival.

Min plan:
Jeg har huset helt for migselv, så jeg får nogle venner på besøg. I starten havde jeg tænkt mig at komme op og tage 7g svampe. Så fandt jeg så ud af at jeg fik noget MDMA hjem, og derefter ville mine venner gerne trippe LSD så det fik jeg da også lige skaffet hjem.
Min plan er så at hippyflippe(MDMA+Svampe) :gud: :gud: Og da jeg ikke har prøvet det før er jeg 100% sikker på at de fleste af jer vil råde mig til at starte her først, og det gør jeg nok også.
Men hvis jeg nu beslutter mig for at prøve at Jedi(shhhuuum)trippe :eyes: :eyes: hvad har i dejlige skøre mennesker så af gode råd til mig?.
Jeg har self sørget for alle basics når man skal trippe, at man ikke bliver forstyrret og altid have lidt is i fryseren og noget koldt at drikke og frugt og appelsinjuice er altid godt hvis man skulle få det lidt dårligt + en tripsitter.

Men hvad har i selv af erfaringer? Gode ideer til mængden af hver ting? God ide til rækkefølge?

Jeg har læst op på triprapporter både herfra og fra Erowid så jeg føler selv jeg er klar og fredag kan ikke komme hurtigt nok :)

Det var alt fra mig :peace: :peace:

EDIT: Billede et lidt dårligt billede.. (det blev taget hurtigt) Men det er svampe - de 2 væske beholdere er DOC opløst i Vodka - 4g MDMA i posen - og sidst 10 blotters ovenpå

Senest rettet af Tubberware 04 nov 2016 10:57, rettet i alt 2 gange.

Medlem

LSD + MDMA is the shit! :D

Alt efter hvor stærke dine mærker tyder at være, så kommer man på en magisk tur i farveladeland på 1-2 stk af dem sendt med postbuddet og en dosering MDMA på 120mg.

Doseres begge dele nogenlunde samtidig, peaker de lige så.

Kan du få fingrene i noget delikat ketamin, så virker det altså guddommeligt i mindre doser undervejs. I den nævnte kaliber er 40 mg sniffet ikke helt af helvede til.

Alkohol er dæmpende og modarbejder dermed alt det sjove. THC kan skubbe trippet til den dystre side, og ingen finder vel behag i paranoia og angst.
Man kan vel godt nyde et par genstande hen i slutningen af trippet.

Dedikeret medlem

hva filan er jeditripping?..
fuck det lyder som et nice "fest" setup :rocking:
rigtig god tur og lav da meget gerne en triprapport 8)
PLUR

Junior medlem
Brugeravatar

E.B.E skrev:
LSD + MDMA is the shit! :D

Alt efter hvor stærke dine mærker tyder at være, så kommer man på en magisk tur i farveladeland på 1-2 stk af dem sendt med postbuddet og en dosering MDMA på 120mg.

Doseres begge dele nogenlunde samtidig, peaker de lige så.

Kan du få fingrene i noget delikat ketamin, så virker det altså guddommeligt i mindre doser undervejs. I den nævnte kaliber er 40 mg sniffet ikke helt af helvede til.

Alkohol er dæmpende og modarbejder dermed alt det sjove. THC kan skubbe trippet til den dystre side, og ingen finder vel behag i paranoia og angst.
Man kan vel godt nyde et par genstande hen i slutningen af trippet.

Tusinde tak for svaret :hjerte: :hjerte: jeg har ikke selv prøvet Ketamin men har været MEGET opsat på det i noget tid nu, jeg var virkelig tæt på sidste weekend at få fingrene i noget. Men i forhold til LSD+MDMA(aka Candy tripping) - så tror jeg at jeg holder mig til Svampe+MDMA(Hippyflipping) Hvis jeg kunne få fingre i noget keta ville jeg super gerne prøve at dosere lidt af det ind i trippet også. Men jeg fået noget DOC af min gode ven ca 4mg så måske det skulle prøves også. :shock: :shock:

STWOD skrev:
hva filan er jeditripping?..
fuck det lyder som et nice "fest" setup :rocking:
rigtig god tur og lav da meget gerne en triprapport 8)
PLUR

Super glad for din interesse :hjerte: :hjerte: Jeg skal gøre mit bedste i at levere en triprapport hvis muligt.. Jeditripping er nogle en af følgende (så vidt jeg ved og har læst mig frem til) enten LSD+Svampe+MDMA/Ecstasy. Eller sidstnævnte 3 + cannabis + Alkohol.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Lad være med at dose MDMA og LSD samtidig. Ja, de peaker samtidig, men du begynder at komme ned/crashe fra MDMA'en mens du stadig tripper derudaf på syre. Det kan blive en rigtig rigtig træls oplevelse. (kan jeg skrive under på)

Jeg ville dosere MDMA'en 4-5 timer inde i syretrippet.
God tur.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Husk der er synergi mellem de to stoffer (de forstærker hinanden voldsomt), nu snakker du om at indtage 7 gram svampe. Hvis du er sikker på at du kan klare at trippe balls tror jeg du skal ned på 3 gram svampe og 100 mg MDMA, som maks. Og det er altså over hvad man anbefaler første gang på hippieflip. Tror 1,5 gram cubensis og 60-80 mg MDMA er rigeligt for de fleste!

Noget helt andet er jeg synes du skal overveje hvorfor du tager så mange stoffer som 21 årig. Det er altså ret voldsomme mængder du roder med, og du har et helt liv foran dig. Jeg er i hvert fald af den opfattelse at der ofte er tale om en grad af virkelighedsflugt når man vil så langt væk fra den virkelige verden.

Junior medlem
Brugeravatar

Hector Salamanca skrev:
Husk der er synergi mellem de to stoffer (de forstærker hinanden voldsomt), nu snakker du om at indtage 7 gram svampe. Hvis du er sikker på at du kan klare at trippe balls tror jeg du skal ned på 3 gram svampe og 100 mg MDMA, som maks. Og det er altså over hvad man anbefaler første gang på hippieflip. Tror 1,5 gram cubensis og 60-80 mg MDMA er rigeligt for de fleste!

Noget helt andet er jeg synes du skal overveje hvorfor du tager så mange stoffer som 21 årig. Det er altså ret voldsomme mængder du roder med, og du har et helt liv foran dig. Jeg er i hvert fald af den opfattelse at der ofte er tale om en grad af virkelighedsflugt når man vil så langt væk fra den virkelige verden.

Fik det måske ikke skrevet helt rigtigt.. Men jeg har i den grad ikke tænkt mig at tage 7g svampe + mdma :eyes: :eyes: Jeg er ikke nybegynder mester, og jeg kender min krop godt, især når det kommer til rusmidler. Jeg er enig med dig omkring det med virklighedsflugt - da jeg var mindre. Jeg tager ikke nær så mange stoffer nu, det er halvt år siden jeg sidst har rørt noget. Jeg har et godt arbejde hvor jeg får rejst meget og lære en masse. Jeg har drømme og ambitioner og jeg træner 6 dage om ugen. jeg vil sige jeg er mere voksen og pligtopfyldene end de fleste 21årige. Men det ved du jo ikke når det er over internettet :wink: Men nu må du ikke tage det her den forkerte måde (også sagt at det her skriver jeg ikke i en dårlig tone) Men uanset om det er mig eller en 16 årig der spørger om hjælp til et trip. Det at du udtrykker din bekymring kommerikke til at ændre på at personen vil tage de her substanser eller mængder af dem. Vi kan som forum kun tilbyde hjælp og guiding. Jeg forstår godt din trang til komme ud med din bekymring, og ja jeg syntes faktisk det er helt okay du gør det :peace: :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Tubberware skrev:
Hector Salamanca skrev:

Fik det måske ikke skrevet helt rigtigt.. Men jeg har i den grad ikke tænkt mig at tage 7g svampe + mdma :eyes: :eyes: Jeg er ikke nybegynder mester, og jeg kender min krop godt, især når det kommer til rusmidler. Jeg er enig med dig omkring det med virklighedsflugt - da jeg var mindre. Jeg tager ikke nær så mange stoffer nu, det er halvt år siden jeg sidst har rørt noget. Jeg har et godt arbejde hvor jeg får rejst meget og lære en masse. Jeg har drømme og ambitioner og jeg træner 6 dage om ugen. jeg vil sige jeg er mere voksen og pligtopfyldene end de fleste 21årige. Men det ved du jo ikke når det er over internettet :wink: Men nu må du ikke tage det her den forkerte måde (også sagt at det her skriver jeg ikke i en dårlig tone) Men uanset om det er mig eller en 16 årig der spørger om hjælp til et trip. Det at du udtrykker din bekymring kommerikke til at ændre på at personen vil tage de her substanser eller mængder af dem. Vi kan som forum kun tilbyde hjælp og guiding. Jeg forstår godt din trang til komme ud med din bekymring, og ja jeg syntes faktisk det er helt okay du gør det :peace: :peace:

Jeg tror nu nok råd fra mig har hjulpet en enkelt eller 2 knejter igennem tiden, med ikke at tage den heroiske dose de havde tænkt sig til at starte med. Ellers har de i hvert fald løjet herinde overfor anonyme mennesker de ikke kender, og det ligner ikke 16 årige at gøre den slags. Du har nok ret i jeg ikke ændrer på valget om at tage en substans, men jeg er ret sikker på at vores gode råd herinde hjælper nogen med at få et godt trip, frem for et dårligt. F.eks. i form af at tage de rette doser. Men det lyder da som om du har fået styr på dine substanser, hvis du kun tripper en gang hvert halve år. Det kan jeg ikke selv prale af. Også stærkt du har lagt røgen på hylden.

Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Hector Salamanca skrev:
Jeg tror nu nok råd fra mig har hjulpet en enkelt eller 2 knejter igennem tiden, med ikke at tage den heroiske dose de havde tænkt sig til at starte med. Ellers har de i hvert fald løjet herinde overfor anonyme mennesker de ikke kender, og det ligner ikke 16 årige at gøre den slags. Du har nok ret i jeg ikke ændrer på valget om at tage en substans, men jeg er ret sikker på at vores gode råd herinde hjælper nogen med at få et godt trip, frem for et dårligt. F.eks. i form af at tage de rette doser. Men det lyder da som om du har fået styr på dine substanser, hvis du kun tripper en gang hvert halve år. Det kan jeg ikke selv prale af. Også stærkt du har lagt røgen på hylden.

Det er vigtigt at vi kan guide hinanden med den viden var har. Sålænge vi ikke virker alt for bedre videne. :hjerte:

og tak :) det er rart ikke at sidde i kælderen og suge på bongen mere. Er også stoppet med smøger - dog kun en måned men har røget i næsten 10 år og 2 pakker om dagen de sidste 3 .. Så syntes 1 måned er en super start..

Og må jeg tilføje at det er rart af have en konstruktiv "diskussion" uden at det skal blive mudderkast på internetet big thumps up her fra :hjerte: :hjerte: ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]