Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 03:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 dec 2016 23:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2016 22:56
Indlæg: 1
Hej rygere!

Bor i Aarhus, men i denne weekend er jeg i København. Så skal selvfølgelig få røget, da jeg trænger til det.

Har intet paper eller filter med, da jeg tænkte at det bare skulle være diskret. Og af den grund, vil jeg bare købe en - eller to prerolled joints.

Har aldrig købt røg på Christiania, så ville egentlig bare vide hvad jeg kan forvente; Har de gode prerolled joints? Priser? Hvornår åbner boderne?

Håber at i vil besvare mine spørgsmål.

Ps. undskyld hvis jeg ikke har placeret denne tråd det rigtige sted, er ny på dette forum.

Hav en fortsat god aften :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2016 13:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Der er ikke længere boder på christiania og tror heller ikke du finder prerollede joints længere. Jeg opfordre dig til at købe dit weed et andet sted (så kan du jo stadig tage derind og nyde din klump), da stadens beboere (ikke at de er det andre steder, men politikerne skal vide hvad deres politik medfører og det er gadesalg) ikke længere er nede med de typer der sælger derude. Kan sige så meget som at parker på nørrebro har nogen skumle typer, som siger hej hvis man ser opsøgende ud i deres nærhed.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2016 14:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Mig bekendt kan man stadig købe færdigrullet joints på Christiania, der er bare ikke boder mere :)
Muligvis skal man spørge lidt efter dem, men det burde ikke være umuligt.
Ellers er det muligt at købe både cigaretter og cones på staden, så hvis du ikke kan finde en pre-rolled, så kan det stadig lade sig gøre.

Hector Salamanca: Der står stadig rigeligt med christianitter derude og sælger :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2016 14:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Khazim skrev:
Mig bekendt kan man stadig købe færdigrullet joints på Christiania, der er bare ikke boder mere :)
Muligvis skal man spørge lidt efter dem, men det burde ikke være umuligt.
Ellers er det muligt at købe både cigaretter og cones på staden, så hvis du ikke kan finde en pre-rolled, så kan det stadig lade sig gøre.

Hector Salamanca: Der står stadig rigeligt med christianitter derude og sælger :)


Ok, men fællesmøderne er vel det der udgør christinias holdning til ting og sager, og de vil gerne forsøge at sende et politisk budskab. Jeg mener det her politiske budskab er værd at støtte op om. Da folk udenfor miljøet kan se hvor dumt det er at skabe et kriminelt miljø omkring cannabis. Når hashhandlen snart foregår foran skoler i københavn, vil en stor skare af forældre organisationer osv. blive nød til at handle. Legalisering er det oplagte valg. Men hvis vi fortsætter med den gamle model, hvor problemet gemmes væk ude ved hippierne på staden, så er spidsborgerne sku lige glade.

Det her indlæg er skrevet lidt hurtigt, så håber det giver lidt mening.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2016 14:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Det giver fuldt ud mening! :)

Jeg har også hørt alt det med at christianitterne gerne vil have et christiania uden Cannabis, men det falder lidt for døve øre når de fortsætter med at sælge røg til alle andre end kun christianitter og dække over de sælgere som alle ved er derude.
Det skal imo ses som et politisk stunt og ikke som mere end dét.

Det var også mest for at fortælle at Nørrebroparken måske er et skummelt sted at gå hen, hvor der er lidt mere ordnede forhold på staden. Det burde jeg have skrevet noget tydeligere. Det beklager jeg.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2017 22:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jul 2016 01:33
Indlæg: 5
De sælger helt åbenlyst også færdigrullede :) bare gå igennem pusherstreet og så kan du næsten ikke undgå at blive spurgt, og hvis du ikke gør så kan du helt sikkert spotte hvem der sælger :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team