Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 dec 2016 03:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2016 02:27
Indlæg: 8
Hello there!

Jeg har anskaffet mig et 50 mikrogram/ time fentanyl plaster jet godt kunne tænke mig at prøve. Men jeg har aldrig gjort særlig meget i den stofklasse, så derfor søger jeg lidt vejledning.

Kan man klippe sådan en plaster i mindre stykker og gemme resten til en anden gang?

Hvor meget ville være en passsende mængde at starte ud med?

Er rimelig hærdet inden for amfetamin, kokain, Benzoer, mdma, keta,, lsd og diverse andre sager.

På forhånd tak for hjælpen.

P.L.U.R.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2016 04:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej nataraja!
Hvilken producent er det fra?..
har du prøvet fentanyl før?..
pas på med det, lœs godt op på virkningsprofilen!..
vil du klippe det i feks 20 stykker og sætte et bette stykke på eller hvordan?
jeg tog et 75ug./T: det gjorde jeg sku holde mig vågen og trække vejret selv.. og det var med et helt plaster påsat.. det bygger dosis op i kroppen, når det bliver siddende som i de 2-3 dage jeg havde det på.. :shock:
der er meget mere fentanyl i sådan et plaster end "der er brug for" altså så dosen er konstant for en smertepatient, når plasteret skiftes ud med et nyt..
så igen pas på med det!! =>fentanyl er meget meget kraftigt!!!
skriv herinde inden du begiver dig ud i noget med en saks, the eller lignende!
P.L.U.R. right back m8
Peaz

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2016 11:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2016 02:27
Indlæg: 8
Jeg har aldrig prøvet fentanyl før.
Men der står på pakken
Matrifen
50kikrogr./time
Depotplaster - fentanyl
Takeda

Tænkte på om det ville være for meget at tage et kvart? Men om jeg så kan gemme resten?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2016 15:21 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Hvis du ikke har erfaring med den kategori af stoffer, hvordan er du så landet på netop fentanyl som førstegangs-stof?
Netop fordi det, som STWOD nævner, er meget kraftigt, ville jeg nok starte med noget andet i den kategori.

Jeg ved ikke noget om dosen, men vil sige; hold den lav (eller lad være med at tage det), når du hverken er fortrolig med virkning eller stof

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2016 16:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
@Frugthat;
Jeg tænkte lidt det samme, men fornemmer samtidigt at Nataraja differentierer mellem opioider og opiater.

Opiater er dog en undergruppe af opioider der alle besidder opiumsalkaloider, hvoraf nogle er semi-syntetiske deriviater af morfin, heroin fx.
Opioidgruppen er kendetegnet ved dens virkningsmekanisme på opioid-receptorerne.

Jeg selv har kun erfaringer med fentanyl igennem operationer, og har derfor ingen videre bevidst kendskab til dets virkning da jeg i sammenhæng hermed har været under fuld narkose.

Om du kan opdele plastret ved jeg ikke.

Træd varsomt :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2016 17:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2016 02:27
Indlæg: 8
Svar til frugthat:

Det var lidt en tilfældighed jeg byttede nogle valium for det plaster og fordi jeg godt kunne tænke mig at prøve noget i den stofklasse, men jeg ved godt af andres erfaring, at man må passe på med det. Det er jo ikke legetøj, og derfor vil jeg også gerne have lidt vejledning så jeg ikke kommer til at gøre noget helt dumt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2016 21:10 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Alf'n skrev:
@Frugthat;
Opiater er dog en undergruppe af opioider der alle besidder opiumsalkaloider, hvoraf nogle er semi-syntetiske deriviater af morfin, heroin fx.
Opioidgruppen er kendetegnet ved dens virkningsmekanisme på opioid-receptorerne.

Jeg kan ikke helt gennemskue din pointe og hvorfor du fortæller mig det?
Var det til OP? Det kommer lidt ud i det blå - Og jeg ved godt hvad et opiat er.

@OP
Jeg ville vælge et andet opiat, der var nemmere at dosere som førstegangs, hvis jeg absolut var interesseret i den slags. At du ikke er fortrolig med effekten kan nemt komme til at påvirke dine valg og fravalg under rusen, som jeg ser det. Og med et så kraftigt opiat, er der abre flere negative konsekvenser ved fejldosering eller tanketorsk.

Når du har anden stoferfaring, forstår jeg skam godt din søgen, og mådne med at spørge her er jo ideel.
Jeg synes måske bare at det er for kraftigt at lægge ud med - så kender du min mening, og må koge alle kommentarerne sammen til noget, du kan tage stillling til.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2016 21:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Frugthat skrev:
Jeg kan ikke helt gennemskue din pointe og hvorfor du fortæller mig det?
Var det til OP? Det kommer lidt ud i det blå - Og jeg ved godt hvad et opiat er.


Den første linje af mit forrige indlæg var rettet mod dig. Det efterfølgende var bare et informativt input til uddybningen af stofgruppen, da jeg med en kammerat har haft samtalen engang. Det var derfor ikke rettet mod dig, overhovedet.
Jeg forstår godt at du ikke kan gennemskue min pointe, for jeg har tydeligvis tabt tråden.
Fordi min oprindelige forståelse figurerede i at Nataraja, ikke differentierede mellem opiater og opioider - men det giver jeg ikke udtryk for.
De fleste af de jeg har mødt med erfaringer tilsvarende OP's, har også haft erfaringer med opiater.
Men jeg kan se at jeg ikke har gennemlæst OP's første indlæg særlig grundigt, da vedkommende deri nævner "Men jeg har aldrig gjort særlig meget i den stofklasse".

Det er der ikke meget mening at finde i.
Jeg undskylder mit overflødige indlæg!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2016 22:06 
Derudover er Fentanyl et meget kedeligt opioid. Rusen er meget subtil, den er næsten ikke til at mærke.

Oxycodone er til hver en tid at foretrække, fremfor Fentanyl. Egentlig er Fentanyl den dårligste rus af de opioider/opiater jeg har prøvet, og det er Tramadol, Morfin, Oxycodone og Fentanyl.


Top
  
 
Indlæg: 23 dec 2016 05:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2016 02:27
Indlæg: 8
Mange tak for jeres inputs og svar.

Jeg tror jeg prøver at klippe et meget lille stykke af og lægger under tungen og fornemmer om der er virkning, og i så fald at der er virkning, kan jeg vel forhåbentlig vurdere lidt ud fra det.

Lyder det som helt hul i hovedet?

Og forresten, er der substanser det helst ikke må blandes med? Som sagt, er nybegynder inden for opioider/opiater.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2016 05:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2016 02:27
Indlæg: 8
Kan selvfølgelig godt høre på jer, at det er meget potent så jeg godt kan forvente en virkning :b


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2016 10:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Lad være med at klippe i det - du har ingen anelse om den dosis du får, overhovedet, og du kommer hurtigt helt ud på vippen at stå..

Stop! Smid det lorte plaster ud! Ha' en dejlig dag!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2016 12:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2016 11:13
Indlæg: 12
HopIFjordeN skrev:
Stop! Smid det lorte plaster ud! Ha' en dejlig dag!


Synes bestemt du skal følge HopIFjordeNs råd.
GIV DIG IKKE I KAST MED FENTANYL, MEDMINDRE DU HAR EN SITTER OG EN DOSE NALOXON VED HÅNDEN
Fentanyl er et tåbeligt valg af opioid til rekreationel brug. Det bruges til at få smertedækning når ikke engang høje doser af eks. oxycodon, hydromorphon er tilstrækkelige. Misbrugere tager imod det når deres tolerance for heroin er så høj, det ikke når dem til skosålerne mere. Det er angiveligt 50-100 gange så potent som morfin. Fentanyl og dets analoger er smertedækningens sidste udvej, the big guns of opioids. Rusen er svag, har ingen ben og grænsen mellem undervældet og OD er lille. Jeg ville ærligt talt hellere råde dig til at få fat i noget heroin i stedet for, jeg ville mene det er mindre farligt. Jeg håber du forstår hvad jeg mener. Endvidere er plastrene næsten umulige at dosere.

Ud med det.

_________________
"What are you even talking about?
      Do you genuinely think SpongeBob got hit with Narcan and tore up an ambulance?"


Senest rettet af Sløvsind 24 dec 2016 11:12, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2016 14:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2016 02:27
Indlæg: 8
Okay, point taken.

Jeg rører ikke det plaster, det lyder satme for vildt.

Tak for de gode råd guys.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2016 16:56 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Nu har jeg ikke prøvet det rekreativt, men har fået fentanyl i forbindelse med mit arbejde selvom det var en hektisk situation husker jeg på ingen måde at der var en euforisk effekt, smertedækkende ja, euforisk nej.

Der er morfin eller storebror heroin helt klart bedre egnet og også langt mere sikkert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2016 01:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Nataraja skrev:
Okay, point taken.

Jeg rører ikke det plaster, det lyder satme for vildt.

Tak for de gode råd guys.


puha, et rigtigt godt valg du!! et kvart ville snildt kunne slå dig ihjel... ca 1/4 af 5.5 MG = AALT alt for meget.. :shock:
læs nu godt op på stoffer inden du overvejer at prøve dem! (og hvis du har benzoer i blodet, er det som du siger: hul i hovedet, at tage fentanyl at all.... )
link: https://www.indlaegssedler.dk/indlaegss ... eddel/8155
==>må jeg råde dig til at skippe denne stofgruppe, den bringer meget meget sjœldent noget godt med sig!..
-alt godt herfra
Peace out
vh benzo og opi addict
stw

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2016 08:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Den her tråd viser spot on hvorfor jeg elsker psy.dk :D

Godt du lytter til folks råd! Jeg ville personligt aldrig røre Fentanyl.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2016 13:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Folk dør som fluer af det skidt pt. i USA og Canada..

http://www.cbc.ca/firsthand/features/he ... -addiction

Bare google lidt rundt. Ville for alt i verden ikke røre det med en ildtang.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team