Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 19:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Behov for en ny og lang mere omfattende safeorscam.com
Ja, helt sikkert! 25%  25%  [ 2 ]
Nej! 13%  13%  [ 1 ]
Ved ikke. 13%  13%  [ 1 ]
Ved ikke, hvad safeorscam.com er 50%  50%  [ 4 ]
Ved ikke, hvad et RC 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 8
Forfatter besked
Indlæg: 26 dec 2016 19:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Hej

Vil en af jer være med til at starte en subreddit, der omhandler indkøb af RCer, primært fra Kinesiske firmaer?

Jeg har skrevet 1000vis af mails og brugt formuer på at blive snydt, og jeg kender stadig kun én kinesisk leverandør, som er til at stole på, og som har alt, og nej, jeg kan ikke fortælle noget om dem. Eller næsten alt. Folk burde ikke være nødt til at gå igennem det. Så en subreddit kanal, der "anmelder" Kinesiske leverandører.

Og kanalens mods kunne også sørge for, at 13-årig hash-Lars ikke lige pludselig kan købe 2 gram 3-methylfentanyl. Ansvarlighed.

Man kunne fx have disse regler:
Man nævner ALDRIG et firmas kontakt-info i kanalen, man kan stadig snakke om det, anmelde det osv, uden at gøre det
tilgængeligt at KONTAKTE.

Kun tydeligvis kompetente brugere skal kunne få kontakt-info oplyst.

Hvis det går godt, kan vi lave det om til en rigtig side. Jeg elsker psychedelia, men jeg var medlem 7 i sin tid, og da var der begavede, universitets-uddannede mennesker, der dominerede debatten, og JEG fik ballade IN PERSON for at være for langt ude, omsorgsfuld ballade.

Jeg bebrejder ikke nogen, da det ville være svært, især rent etisk set, at sortere brugere væk, som gør sitet low-brow. Uden at nævne navn, så ved, at de bedste debatører, da jeg kender flere af dem IRL, er koblet ud med vilje. Dette er længere historie og off-topic.

Men jeg kunne bruge en programmør til web-delen, hvis det bliver til noget. HTML er af det få "sprog", jeg ikke kan, da jeg opfatter det som en slags discount-LaTeX.

Siden ville aldrig konkurrer med psy.dk. Siden ville være på engelsk, og bestå af en liste over pålidelige leverandør og en simpelt diskussion-forum, og et system, som gør, hvad det kan for at forhindre helt unge og uvidende om at købe pharm grade stuff, og selv den programmerings-infrastruktur, der skal til.

Fx kunne jeg skrive en side, der VIRKEDE og så kunne nogen andre gøre den pæn at se på.


Pointen er, at der mangler en sådan ressource. Hvem ved, måske kunne vi endda tjene penge ved at have et bannerscript på siden.

Lad mig høre, hvad I siger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 17:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2017 20:45
Indlæg: 12
Geografisk sted: At home :)
Det lyder som et super godt forslag! Jeg håber vi kan se det blive en realitet, men det kræver jo lidt support fra fællesskabet.

_________________
T r i p p e ~ t r i p p e ~ t r æ s k o !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team