Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 21:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2017 22:07 
priestie skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Hold kæft en blæst tråd. Er du Heroin afhængig? Spis nogle svampe! Er du afhængig af Svampe? Skyd noget Heroin! :lol:

Godt nytår alle sammen, og pas på jer selv :peace:

Du har ret.
Jeg skal bare lære at holde min kæft, som livet efterhånden burde have lært mig :)
Jeg ville egentlig bare gøre opmærksom på darknet, i den naive tro, at OP ikke var opmærksom på den mulighed. Og så stak det af for mig der fra.

:peace:


/priestie


Vi har alle vores blind spots. Det stikker også af for mig engang imellem :eyes:
Jeg synes det er vigtigt, at vi alle accepterer hinandens forbrug. Jeg har selv oplevet, hvor healende opiater/opioider kan være. Jeg var død, hvis ikke det var for dem.

BasicReality
Det er korrekt, at psykedelika er velkendt for at afhjælpe misbrug, men det er ikke sådan, at de fjerner ens abstinenser, efter det givne stof. Mig bekendt, er det kun Ibogain der er kendt for at have disse effekter, som mere skal ses som et dissociativ end et psykedelika, som jeg forstår.
Personligt røg jeg heftigt op til den ene af mine Aya sessioner(Cannabis), og stoppede først 4-5 dage før. Efter sessionen havde jeg stadig trang til at ryge, men jeg vidste, at det ikke rigtig gavnede mig at ryge bong hverdag. Og Heroin er noget mere seriøst i forhold til abstinenser og trang, end hvad Cannabis er.
Det er ikke sådan, at man bare kan skifte dopen ud med syre, og så er man helbredt. Det er en langvarig og kompliceret process, men jeg er overbevist om, at I har ret i, at det kan lade sig gøre :)


Top
  
 
Indlæg: 03 jan 2017 01:13 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Det er så din subjektive holdning Mr Gone. "Den ene er klart bedre end den anden. No offense hvis det ikke stemmer overens med din personlige overbevisning, men hvis jeg prøver at se objektivt på det, så er psykedeliske stoffer sundere, sikrere og ja, bedre end heroin eller andre opioider på de fleste punkter"
Men ja jeg er enig i de fleste tilfælde :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 01:56 
Mr. Gone skrev:
Friedrich Gauss skrev:

Måske noget godt dope kunne hjælpe dig med din trang til psykedeliske stoffer. Som om det ene er bedre end det andet.


Den ene er klart bedre end den anden. No offense hvis det ikke stemmer overens med din personlige overbevisning, men hvis jeg prøver at se objektivt på det, så er psykedeliske stoffer sundere, sikrere og ja, bedre end heroin eller andre opioider på de fleste punkter..


Undskyld Mr. Gone, men det synes jeg er snæver synet. Vi tager alle det vi har brug for, for at overleve. For nogle er det kun dope der kan gøre det, da smerten er så stor. For andre er det Cannabis, alkohol eller psykedelika, disse forskellige slags medicin, kan ikke sammenlignes. Man kan ikke sige, at det ene er bedre end det andet, det kommer an på situationen.

Jeg ved i hvertfald, at jeg var død, dengang jeg lå i kramper af smerte med en indre blødning, da jeg var ved at gå ud i afmagt, og forblødningen ikke kunne fortage sig pga. kramper, hvis ikke jeg fik et skudt Fentanyl. På det tidspunkt, kunne hverken Syre, Svampe, DMT eller Meskalin hjælpe mig!
Det kunne de heller ikke de efterfølgende fire måneder, men det kunne Oxycodone, sådan at jeg kunne overleve smerten.

Hvis man er storforbruger/misbruger af Heroin, er det klart fordi at man bærer rundt på så ulidelige smerter, af en størrelse der ikke kan forstås af mennesker, der ikke har været der. Så disse mennesker burde vises en kæmpe respekt, da der ikke er andre måder at håndtere smerten på, for dem i perioden forbruget står på. At det så desværre tager livet af nogle af dem, er selvfølgeligt dybt ulykkeligt, men livet er ikke en dans på line, i hvertfald ikke hele tiden, for alle sammen. Døden er nok ikke det, der bekymrer flere af Heroin misbrugerne mest.
Undskyld men jeg synes det er usselt, at snakke ned til Heroin, eller dens forbrugere. Og i særdeleshed hvis man selv sidder og fylder kroppen med Amf, Meth, Coke, Ketamin, Cannabis, Alkohol, Benzoer, LSD eller noget andet, for at finde en tilfredshed, i væren.
Jeg ved godt, at Heroin er pisse farligt i forhold til døden. Men ikke desto mindre eksisterer det, og nogle har behøv for det. Det må vi desværre acceptere.
Og de fleste af jer ved godt, at jeg ikke siger det her, fordi jeg er på dope. Det er jeg ikke, jeg er tilhænger af psykedelika.
Undskyld hvis jeg er lidt spids, men jeg håber, det giver mening. Man må forstå, at man medicinerer sig, i forhold til størrelsen af smerten. Hvis Amf, Ketamin, eller Oxycodone ikke kan gøre det, ja så er der sådanset kun Heroin tilbage der kan tage den. Der er ingen af os, der har et overforbrug af noget, hvis ikke vi har noget smerte at dulme. Vi beruser os ikke for sjov, men den facade tager vi nemt på os.


Top
  
 
Indlæg: 03 jan 2017 05:16 
Mr. Gone skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Mr. Gone skrev:
Friedrich Gauss skrev:

Måske noget godt dope kunne hjælpe dig med din trang til psykedeliske stoffer. Som om det ene er bedre end det andet.


Den ene er klart bedre end den anden. No offense hvis det ikke stemmer overens med din personlige overbevisning, men hvis jeg prøver at se objektivt på det, så er psykedeliske stoffer sundere, sikrere og ja, bedre end heroin eller andre opioider på de fleste punkter..


Undskyld Mr. Gone, men det synes jeg er snæver synet. Vi tager alle det vi har brug for, for at overleve. For nogle er det kun dope der kan gøre det, da smerten er så stor. For andre er det Cannabis, alkohol eller psykedelika, disse forskellige slags medicin, kan ikke sammenlignes. Man kan ikke sige, at det ene er bedre end det andet, det kommer an på situationen.

Jeg ved i hvertfald, at jeg var død, dengang jeg lå i kramper af smerte med en indre blødning, da jeg var ved at gå ud i afmagt, og forblødningen ikke kunne fortage sig pga. kramper, hvis ikke jeg fik et skudt Fentanyl. På det tidspunkt, kunne hverken Syre, Svampe, DMT eller Meskalin hjælpe mig!
Det kunne de heller ikke de efterfølgende fire måneder, men det kunne Oxycodone, sådan at jeg kunne overleve smerten.

Hvis man er storforbruger/misbruger af Heroin, er det klart fordi at man bærer rundt på så ulidelige smerter, af en størrelse der ikke kan forstås af mennesker, der ikke har været der. Så disse mennesker burde vises en kæmpe respekt, da der ikke er andre måder at håndtere smerten på, for dem i perioden forbruget står på. At det så desværre tager livet af nogle af dem, er selvfølgeligt dybt ulykkeligt, men livet er ikke en dans på line, i hvertfald ikke hele tiden, for alle sammen. Døden er nok ikke det, der bekymrer flere af Heroin misbrugerne mest.
Undskyld men jeg synes det er usselt, at snakke ned til Heroin, eller dens forbrugere. Og i særdeleshed hvis man selv sidder og fylder kroppen med Amf, Meth, Coke, Ketamin, Cannabis, Alkohol, Benzoer, LSD eller noget andet, for at finde en tilfredshed, i væren.
Jeg ved godt, at Heroin er pisse farligt i forhold til døden. Men ikke desto mindre eksisterer det, og nogle har behøv for det. Det må vi desværre acceptere.
Og de fleste af jer ved godt, at jeg ikke siger det her, fordi jeg er på dope. Det er jeg ikke, jeg er tilhænger af psykedelika.
Undskyld hvis jeg er lidt spids, men jeg håber, det giver mening. Man må forstå, at man medicinerer sig, i forhold til størrelsen af smerten. Hvis Amf, Ketamin, eller Oxycodone ikke kan gøre det, ja så er der sådanset kun Heroin tilbage der kan tage den. Der er ingen af os, der har et overforbrug af noget, hvis ikke vi har noget smerte at dulme. Vi beruser os ikke for sjov, men den facade tager vi nemt på os.


Jeg tror du du misforstår min pointe, eller også var det dårligt formuleret. Måske er det definitionen på ordet 'bedre'. Jeg er helt enig i det du siger, men det er bare ret langt ved siden af min pointe. Mit eksempel var slet ikke rettet mod nogen bestemt form for brug, jeg mener selve substanserne - objektivt set, ikke set fra hvordan vi subjektivt tager imod effekterne, hvorfor vi bruger dem eller lignende. De klassiske psykedeliske substanser er ikke fysisk usunde i modsætning til opioider, og der er ikke på samme måde en 'farlig' reaktion i hjernen forbundet med brug af psykedelika, altså selve den afhængighedsskabende proces. Desuden har den ene gruppe været direkte årsag til utrolig mange dødsfald verden over. Det er dét jeg mener. Det har slet ikke noget at gøre med hvem der bruger hvilke stoffer, eller hvorfor - det er en helt anden sag.


Det kan jeg godt se Mr. Gone. Men det ændrer ikke på, at det i forhold til mig selv, er meget forkert at sige, at noget er bedre end andet.
Ja man kan dø af Heroin, og ikke af psykedelika men hvad så? Man kan også dø af at køre bil, er det så bedre at tage psykedelika end at køre bil? Også hvis du skal fra København til Berlin?
Det jeg mener er, at det overhovedet ikke kan sammenlignes.
Fentanyl og Oxycodone reddede mit liv, og det kunne Svampe ikke i det tilfælde, det er min point. Altså at Fentanyl og Oxycodone var bedre egnede og havde bedre egenskaber, til mit daværende problem.
Derfor kan man ikke sige, at den ene substance er sundere end den anden. Fordi så opstår spørgsmålet omkring, hvad det er sundere til. Svampe og Meskalin var ikke sundere for mig i det givne øjeblik, hvor jeg var i livsfare pga. smerter. Her var Fentanyl ekstremt sundt for mig. Det kan godt være, at opioider har været årsag til mange dødsfald, men de har sikkert reddet ligeså mange. Det samme med psykedelika, det har reddet mange sjæle, men har også smadret andre. Mig inklusiv. Psykedelika har knust mig så meget, at jeg på daværende tidspunkt hellere ville være død, end at gennemgå det, jeg gik igennem. Men det har så også healet mig igen, sådan at jeg i dag står stærkere end før. Alt er lige, det er min pointe.
Jeg synes det er meget vigtigt, at holde de forskellige stofgrupper adskildt. De kan simpelthen ikke sammenlignes, da de har hver deres egenskaber, og de skal tages i betragtning, negative som positive.

Alt er relativt i denne sammenhæng, det var bare det, jeg ville frem til. Håber ikke jeg fremstår for sur, hvis det er, så beklager jeg :eyes: :peace:

Kærlighed til jer alle sammen, også dig Gone, det ved du :hjerte: :)


Top
  
 
Indlæg: 03 jan 2017 10:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Hvorfor bliver i ved med at holde den her tråd off-topic ???

Vi ved godt alle sammen at heroin kan være farlig og vi har sikkert alle sammen i DK gennemgået den samme Christiane F hjernevask i skolen og lært at narkomaner er noget skidt. Mange har også lært af systemet at hash er noget skidt, og at man bliver afhænging og psykotisk oma. Men så ved i også (jeg finder det sansynlig at de fleste på forumet ryger hash) hvor irriterende det er når man skal høre på diverse hjernevaskede fjolser der vil stoppe ens hashmisbrug med de vildeste dommedagstaler om at man på vej i helvedet oma., og man mener ikke selv at man kender til noget misbrug og at helvedet nok mest findes et andet sted, men bare er glad for at ryge sin hash !

Vedr. om heroin kan være farlig, så er svaret ja heroin kan være farlig og man kan dø af det. Men hvis det er meget vigtigt for en ikke at løbe den risiko at dø, så bør man slet ikke prøve heroin. Personligt er jeg ikke bange for at dø af en OD da en heroin OD nok er den mindst smertefulde måde at dø på. Måske jeg ligefrem glæder mig til at det sker en dag, og faktisk kan jeg godt lide den usikkerhed at mit næste fix måske bliver det sidste ! Det er altsammen et spørgsmål om at erkende hvad man er i gang med, og der har vi alle hver vores valg om hvad vi vil risikere og hvilken pris vi vil betale for det der tænder os ! Der er ligseom at dyrke hård S/M eller f.eks. ekstremsport, nemlig at man (forhåbenligt) har erkendt og accepteret spillets regler på forhånd, men bare valgt sin vej og det skal andre ikke blande sig i eller moralisere omkring IMO !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 17:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Der er selvfølgelig nogen der er tilfredse med deres produkt, hvis det bare får panden i bordet. Fentanyl og analogerne har er meget sløvende, og har derfor let ved at give brugeren det.
Årsagen til at de forekommer i gade heroin er, at stofferne er meget potente. Betragtes produktions omkostninger og den profitable fortyndings værdi er deres forekomst i salgs heroinen logisk.
Problemet er at folk let overdosere, tolerancen stiger lynhurtigt til et højt niveau, og den autentiske heroin rus bliver fuldstændig gennem pløjet. Værdsætter man heroin af god kvalitet bliver man altså betydeligt skuffet.
Brunt heroin i 1 grams kugler koster ca 500 kr, men indeholder typisk ½ gram. Hvid heroin koster 800-1200 kr pr. gram.
Hvid heroin kaldes ofte hvid thai på gaden. Den hvide heroin stammer generelt fra den gyldne trekant (Sydøst Asien). I de nærliggende lande Vietnam og Cambodia produceres der også lækker hvid heroin.
At folk på gaden kalder det hvid thai er nødvendigvis ikke ensbetydende med, at det er fra Thailand. Det er blot en fællesbetegnelse. Oversat til engelsk kaldes det China White. Desværre er navnet blevet misbrugt til at sælge fentanyl analoger opblandet med sukkerarter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 18:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
E.B.E skrev:
Der er selvfølgelig nogen der er tilfredse med deres produkt, hvis det bare får panden i bordet. Fentanyl og analogerne har er meget sløvende, og har derfor let ved at give brugeren det.
Årsagen til at de forekommer i gade heroin er, at stofferne er meget potente. Betragtes produktions omkostninger og den profitable fortyndings værdi er deres forekomst i salgs heroinen logisk.
Problemet er at folk let overdosere, tolerancen stiger lynhurtigt til et højt niveau, og den autentiske heroin rus bliver fuldstændig gennem pløjet. Værdsætter man heroin af god kvalitet bliver man altså betydeligt skuffet.
Brunt heroin i 1 grams kugler koster ca 500 kr, men indeholder typisk ½ gram. Hvid heroin koster 800-1200 kr pr. gram.
Hvid heroin kaldes ofte hvid thai på gaden. Den hvide heroin stammer generelt fra den gyldne trekant (Sydøst Asien). I de nærliggende lande Vietnam og Cambodia produceres der også lækker hvid heroin.
At folk på gaden kalder det hvid thai er nødvendigvis ikke ensbetydende med, at det er fra Thailand. Det er blot en fællesbetegnelse. Oversat til engelsk kaldes det China White. Desværre er navnet blevet misbrugt til at sælge fentanyl analoger opblandet med sukkerarter.


Tak for info :D :hjerte:

Håber at du (eller evt. andre) så også vil svare på et par ekstra spørgsmål. Hvad kalder man en 1 gr. kugle henholdsvis brun og hvid heroin ? Hedder brun herion bare brun eller hedder det noget andet (det hedder vel ikke brun thai) ? Jeg har et andet sted set navnene gul og grå paki (staner) nævnt ! Er det også heroin og hvis da hvilken type (jeg ved godt at heroin findes i bla. gule, orange, grå, og sorte udgaver, men vil bare lige være sikker på at det ikke er noget andet som tilfældigvis har samme farver) ? Normalt er gult vidst en lidt lavere kvalitet, mens grå og sort er noget stærkere ! Sælges der i det hele taget sort i DK og hvad hedder det så ?

Skal det du skriver forstås sådan at hvis man køber Hvid Thai så risikerer man at der slet ikke er heroin i !

Jeg tror ellers ikke at det heroin som jeg har indtaget i udlandet ikke har været opblandet med andet (har prøvet både sort, hvid, og brun), da kvaliteten af oplevelsen har været varierende ! Men skuffet har jeg nu aldrig oplevet at blive !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2017 22:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Det er aldrig for sent at stoppe. Det tror jeg er meget vigtigt at have i tanker når man bruger disse stoffer. Start måske med at indprinte i dig selv at det ikke er for sent og at du rent faktisk kan stoppe hvis du vil?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2017 13:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Lille Rødhætte skrev:
Det er aldrig for sent at stoppe. Det tror jeg er meget vigtigt at have i tanker når man bruger disse stoffer. Start måske med at indprinte i dig selv at det ikke er for sent og at du rent faktisk kan stoppe hvis du vil?


Personlig vil jeg ikke stoppe og det er et bevidst valg og jeg kan godt selv forstå konsekvenserne (men jeg vil ikke anbefale andre samme valg) !

Desuden, så tror jeg er det er en udbredt illusion at tro at man bare kan stoppe hvis man vil (bla. fordi man undervejs kan ændre holdning til at man vil på en måde man måske ikke lige havde forudset, hvilket nok ofte sker) ! Man skal nok i stedet fra start af gøre sig klart hvad man vil og evt. ikke vil med sit liv (og måske heroin ofte tiltrækker sjæle der ikke vil noget eller ikke så meget med deres liv) !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 03:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2010 15:20
Indlæg: 2
BasicReality skrev:
Billede

Tag lige en dyb indånding, tror altså ikke priestie mente noget ondt med det, tværtimod, det lød som et venligt råd, de psykedeliske stoffer er velkendte for at kunne hjælpe på misbrug.

At DrunkenHuman er for paranoid til at købe på Darknet, ændrer ikke på at det klart er det bedste HR råd som kan gives i denne sammenhæng, også mere hvis der er andre som skulle falde over tråden.

Hvis du helt seriøst mener det er en bonus at få fentanyl i dit dope så burde du tage et alvorligt kig på hvor du på vej hen, det er noget virkeligt skidt stads som i værste fald (og desværre alt for nemt) kan koste dig livet.


OFF TOPIC !!
Undskyld, jeg spørger. Jeg håber virkelig ikke, at det generer for meget (!!), men må jeg have lov at spørge, hvad HR er en forkortelse for i denne sammenhæng? Jeg er bare nysgerrig. Igen, beklager hvis det er dårlig stil af mig at spørge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 06:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Det står for Harm Reduction, eller skadesreduktion, det er hovedformålet med hjemmesiden her. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 01:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Prøv med en kraftig red veined kratom strain i stedet. Den kan godt få dig til at nodde off i høje doser og vil tage dine opiatcravings. Derudover er det billigere at misbruge kratom ift heroin. Ellers så drop din darknet paranoia når du ikke har mere erfaring med handel derinde, samt hvor meget politiet egentlig lægger i at du får taget 1-2g heroin i posten. Har selv bestilt meget derinde fra deriblandt heroin og fået taget et par breve, dog aldrig heroinen. Bestilte fra Frankring/Tyskland. Jeg fik et opkald og benægtede og hørte ikke mere, og fik også nogle breve som sagde fy fy, men vi rejser ikke tiltale.
Kvaliteten er prima og du kan se reviews og du undgår ligeudsagt at dø pga fentanyl..
Dog kan du rende ind i en dårlig vane med at sidde på den flade og bestille alt muligt spændende hjem ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 13:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Jeg har nu igennem flere kanaler fundet de svar jeg søger på de fleste af mine spørgsmål og vil lige sige tak for de forskellige gode og interessante indlæg der har været på tråden. Det er smukt og godt at noget så 'anarkistisk' som Psychedelia eksisterer hvor man kan få svar på nogle af livets store spørgsmål !
:peace:

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 15:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Tak for tilbagemeldingen, DrunkenHuman!
Tråden var ved at stikke af, på flere planer, men med fælles hjælp, og fornuftigt input og perspektiv, endte det godt, selvom der var lidt gnidninger undervejs. Godt arbejde alle, og tak for det :hjerte:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 16:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
priestie skrev:
... selvom der var lidt gnidninger undervejs ...


Jeg synes nu bare at der har været synspunkter, viden, og erfaringer, og det er godt og konstruktivt at folk bare skriver ca. hvad de mener om emnet :hjerte:

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 03:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Uden at blive alt for sentimental tilslutter jeg mig også koret med et særligt tak til trådstarter og til Ø-tripper for et fedt perspektiv. Godt arbejde til hele hulens brølaber :gud: :peace:

Og så lige til pristie, du fandme god, man ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 15:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
E.B.E skrev:
Uden at blive alt for sentimental tilslutter jeg mig også koret med et særligt tak til trådstarter og til Ø-tripper for et fedt perspektiv. Godt arbejde til hele hulens brølaber :gud: :peace:

Og så lige til pristie, du fandme god, man ;-)

Tak, vi prøver alle :hjerte:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 18:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
E.B.E skrev:
... Godt arbejde til hele hulens brølaber ...


Brølaber eller Teletubbies ? Jeg kan forestille at den digitale hule gemmer på mange hemmeligheder om hvem der i virkeligheden gemmer sig bag de slørede porno befængte skærme !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 18:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
DrunkenHuman skrev:
E.B.E skrev:
... Godt arbejde til hele hulens brølaber ...


Brølaber eller Teletubbies ? Jeg kan forestille at den digitale hule gemmer på mange hemmeligheder om hvem der i virkeligheden gemmer sig bag de slørede porno befængte skærme !


Gider du lige at redegøre for dine overførte betydninger??? :!:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 19:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
E.B.E skrev:
DrunkenHuman skrev:
E.B.E skrev:
... Godt arbejde til hele hulens brølaber ...


Brølaber eller Teletubbies ? Jeg kan forestille at den digitale hule gemmer på mange hemmeligheder om hvem der i virkeligheden gemmer sig bag de slørede porno befængte skærme !


Gider du lige at redegøre for dine overførte betydninger??? :!:


Det bliver så nok til en blanding af eksistensiel kvalme og humør :rocking:

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team