Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 29 dec 2016 13:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Hej Psych

Jeg har i mange år læst Psychedelia jævnligt og jer er stor fan af siden ;-) Jeg har følgende spørgsmål vedr. hvordan man kan købe sig noget heroin på gaden (det bliver jo så nok på Vesterbro). Jeg skriver IKKE denne tråd for at anbefale nogen at begynde på heroin eller fordi jeg ønsker en diskussion om hvorvidt det er klogt af mig at ville købe noget (at det er ekstremt vanedanende kan ikke diskuteres) ! Jeg har tidligere (temmelig meget) prøvet herion i udlandet, men har desværre ikke længere kontakt med der hvor jeg tidligere fik det da jeg nu bor i Danmark, og jeg vil ikke spørge nogen jeg kender om det, for dels rager det ikke dem at jeg indtager herion, og dels gider jeg ikke høre på far og mor agtige moralprædikener (men jeg anerkender at der er en grund til at advare imod heroin, men det er altså for sent i mit tilfælde).

Jeg har derfor følgende spørgsmål og håber at nogle af jer vil hjælpe med at skrive streetguide til hvordan man på en klog og sikker måde køber det på gaden i god kvalitet: Hvad er prisen ca. pr. gram herion for tiden (jeg er mest interesseret i hvid heroin, men også interesseret i ryge/brun heroin) ? I hvilke størrelser er de pakker/kugler man køber det i og hvad kaldes de på gaden i DK ? Får pusherne paranoia hvis man taler om at købe flere gram ad gangen (f.eks. 1-5 gram) eller er det normalt ? Hvad kalder man hvid og rygeherion på gadesprog i DK ? Andre gode råd til hvad man bør og ikke bør gøre ved gadehandel på Vesterbro ? Jeg bor desværre uden for byen og tænker derfor på at anskaffe mig helst 4-5 gram af gangen eller noget i den retning ! Er det ikke også deromkring man skal holde sig under i vægt, hvis ikke man vil i fængsel hvis man bliver taget ?

Jeg tænker også at det måske er klogest at kontakte nogle etniske danskere på gaden, da selvom jeg godt kan forstå at pushere kan være farlige, så er de vil ikke interesseret i at få uvenner eller utilfredse kunder (jeg tænker at man måske er mere ligeglade hvis man er fra udlandet og måske kun er på gaden i DK kortvarigt) ! Men måske det er forkert eller naivnt at tænke sådan ?

Jeg tænker at ovenstående spørgsmål er ok på Psych, da alle ved at der sælges heroin oma. på Vesterbro, og så spørger jeg ikke om bestemte personer eller steder på Vesterbro !

:peace:


Senest rettet af DrunkenHuman 31 dec 2016 17:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2016 19:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Chancen for at blive snydt på åben gade er stor!
Mellem linjerne tyder det på, at du bekymre dig om dig selv. Find en anden kilde end gaderne - det betaler sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2016 12:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
E.B.E skrev:
Chancen for at blive snydt på åben gade er stor!
Mellem linjerne tyder det på, at du bekymre dig om dig selv. Find en anden kilde end gaderne - det betaler sig.


Spørgsmålet er så hvad det vil sige at blive snydt i den sammenhæng ? Er det at få noget andet stof eller noget stof i dårlig kvalitet ? Eller betyder det at betale mere end normalt (det var derfor at jeg spurgte om ca. normal prisen i dag) ?

Diverse stik narkomaner køber så vidt jeg ved heroin bla. på gaden på Vesterbro, og så tænker jeg at det vel er 'the real thing' der sælges !

Problemet med private kontakter er som jeg har skrevet, dels det private i det (at det ikke rager nogen jeg kender), og dels at det er så højspændt at spørge om ! Selvom jeg kender nogen der kan skaffe andre ting, så er heroin blandt dem jeg kender nok meget 'højspændt' at foreslå, så derfor vil jeg helst handle med nogen der har med det at gøre til hverdag !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2016 16:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Jeg aner ikke hvad der findes på DarkNet i denne kategori, men mon ikke det ville være oplagt, at skaffe det der fra?

Men seriøst, burde du ikke finde en bedre hobby?
Hvad har du forsøgt af psykedeliske stoffer?


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2016 17:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Mr. Gone skrev:
DARKNET for fuck sake, det er totalt outdated at købe sine stoffer på gaden!


Jeg tror altså ikke at det er særligt klogt at købe heroin på Darknet. Bla. pga. narkohunde ved grænserne osv.

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2016 18:13 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
DrunkenHuman skrev:
Mr. Gone skrev:
DARKNET for fuck sake, det er totalt outdated at købe sine stoffer på gaden!


Jeg tror altså ikke at det er særligt klogt at købe heroin på Darknet. Bla. pga. narkohunde ved grænserne osv.

Det er uhyre sjældent der bliver konfiskeret noget hvis du holder dig til at bestille fra f.eks. Tyskland, og i modsætning til hvis du bliver busted på gaden, så kan du rent faktisk benægte hvis dit dope mod forventning bliver taget i tolden.

Men vigtigst af alt så er kvaliteten af heroin LANGT LANGT bedre på DarkNet, længere er den bare ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2016 20:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Mr. Gone skrev:
^ What he said.

Darknet er smartere på stort set alle punkter, især hvis man ikke vil købe fra private. Det giver bare ikke mening at gå på gaden efter narko længere IMO.


Jeg kan se mange problemer med at købe heroin på Darknet. Bla. følgenge (og mange andre):

- Man bliver nødt til at opgive sit navn og adresse (eller måske opbygge noget kompliceret som vil gøre virkelig av hvis det bliver opdaget) !
- De forskellige markedssteder bliver sansynligvis på et tidspunkt fundet/infiltreret/optrawlet, og så er det ikke så fedt hvis man f.eks. over tid har bestilt 50 gr. heroin da man så skal i fængsel (selvom markedsstederne er krypterede, så kan det bla. historisk påvises at elite stater alligevel kan bryde det, og/eller ens personlige data står hos en eller flere undergrundspersoner som f.eks. kan blive taget af pilitiet) !
- Man kan ryge i den helt store 'saks' hvis man bliver mistænkt for at ville indføre stoffer til landet og sælge disse !
- Det er måske heller ikke så smart at have sin adresse stående hos personer der kan være hårdkogte gangstere, og som så evt. vil afpresse en !
- Det vides at der er en del agenter på de forskellige markedspladser der bla. optræder som sælgere !
- Det er næsten helt sikkert at alle der ikke er ekstrem hackere og IT eksperter kan spores på internettet (og hvis man er så ekstrem så har man nok ikke tid til at tage stoffer). Et stats organiseret MITM angreb og stortset alle vil være færdige. Det kan ses fra udlandet (f.eks. England) at mange er blevet taget på Darknet markedssteder. Den danske stat har tradition for at være bagud de store stater, men i ved ikke hvornår de alligevel gider bruge tid på at knalde jer ! Og så risikerer man bare ved at have handlet en masse på Darknet at der er beviser for en hel masse stoffer osv. og det vil nok gøre rigtig av ! Selv bruger jeg aldrig internettet til noget som jeg ikke kan bære bliver opdaget !
- Bitcoins kan sansynligvis spores hvilket bla. FBI også har bevist muligheden af (jeg gider ikke diskutere om det kan eller ikke kan, men jeg har selv læst temmelig meget om det). Hvis staten finder ens bitcoins wallets (deres numre), så kan alt helt sikkert bevises !
- oma. oma. oma.

Man kan så hvis der er blevet sendt heroin til en så benægte noget kendskab til det, men det er der jo ingen der tror på og så bliver alt hvad man har ransaget og undersøgt inkl. computere osv. netværkstraffik oma. (hvis man bliver taget på gaden for at ville købe noget heroin, så sker der ikke så meget andet end en bøde og lidt fy fy 'stakkels' narkoman)

Anyway, så jeg havde håbet at der er nogle der vil svare på det jeg spurgte om istedet for en diskusion om Darknet !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 18:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Snydt i den forstand, at det købte produkt er gennem manipuleret. Indholdet af heroin er typisk ekstremt lavt. Tilsyndeladende er en epidemi udbrudt med fentanyl analoger tilsat "heroin base og salte", for ikke at nævne andre aktive cuts. På gaden er det begrænset hvor meget information om produktet man kan få af sælgeren. Derudover er "heroinen" proppet op med alle mulige fyldematerialer såsom kaffe, smertestillende midler, sukkerarter, støv, jord, talkum and so on. Vi snakker om et så usselt plan, hvor der kan være alt muligt fucked up lort i heroinen. De hygiejnemæssige forhold i misbrugsmiljøet på gaden er helt i bund, og derfor er sandsynligheden for et kontamineret produkt med vira og bakterier stor.
Udover det ses virknings forstærkende midler ofte i gade sigtet heroin. DXM for at nævne et enkelt.

Efterspørger man 1 gram heroin modtager man generelt 0,5 gram. I nogle tilfælde kan man være så uheldig at modtage helt ned til 0,2 gram. Er man rigtig uheldig kan man risikere, at komme derfra med en ribbet pung og intet heroin.

Old school stiknarkomaner der holder til på gaden er desperate og agere typisk efter deres hands-on viden. Muligvis får de et hvidt no.4 kvalitets produkt mellem hænder en gang imellem, eller så er produktet manipuleret med en uber stærk fentanyl analog. Sidst nævnte er der størst sandsynlighed, hvis man spørger mig.

Fair nok hvis man har besluttet sig for at stifte en vane med heroin, men så burde man også gøre det på den mindst skadelige måde. Fortjener dig og din krop ikke at blive behandlet som et guddommeligt palads? Jo, det tror jeg nok lige.

Edit: "Der er altid blomster for dem, der vil se dem." - Henry Matisse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 19:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
E.B.E skrev:
Snydt i den forstand, at det købte produkt er gennem manipuleret. Indholdet af heroin er typisk ekstremt lavt. Tilsyndeladende er en epidemi udbrudt med fentanyl analoger tilsat "heroin base og salte", for ikke at nævne andre aktive cuts. På gaden er det begrænset hvor meget information om produktet man kan få af sælgeren. Derudover er "heroinen" proppet op med alle mulige fyldematerialer såsom kaffe, smertestillende midler, sukkerarter, støv, jord, talkum and so on. Vi snakker om et så usselt plan, hvor der kan være alt muligt fucked up lort i heroinen. De hygiejnemæssige forhold i misbrugsmiljøet på gaden er helt i bund, og derfor er sandsynligheden for et kontamineret produkt med vira og bakterier stor.
Udover det ses virknings forstærkende midler ofte i gade sigtet heroin. DXM for at nævne et enkelt.

Efterspørger man 1 gram heroin modtager man generelt 0,5 gram. I nogle tilfælde kan man være så uheldig at modtage helt ned til 0,2 gram. Er man rigtig uheldig kan man risikere, at komme derfra med en ribbet pung og intet heroin.

Old school stiknarkomaner der holder til på gaden er desperate og agere typisk efter deres hands-on viden. Muligvis får de et hvidt no.4 kvalitets produkt mellem hænder en gang imellem, eller så er produktet manipuleret med en uber stærk fentanyl analog. Sidst nævnte er der størst sandsynlighed, hvis man spørger mig.

Fair nok hvis man har besluttet sig for at stifte en vane med heroin, men så burde man også gøre det på den mindst skadelige måde. Fortjener dig og din krop ikke at blive behandlet som et guddommeligt palads? Jo, det tror jeg nok lige.

Edit: "Der er altid blomster for dem, der vil se dem." - Henry Matisse


Nå ja, det fylder jo altsammen. Fentanyl er da en fed service at få med i pakken, og DXM skader vel ikke oplevelsen ! Gad vide om Fentanyl sælges på gaden også og hvad mon det koster ? Vedr. bakterier og vira, så bliver de jo dræbt under opvarmningen, og diverse urenheder bliver jo filtreret fra når man filtrerer sit stof (hvilket man bør gøre) !

Det er selvfølgelig trist hvis man kun får 20-50% af det som man har betalt for !

Men nu når du ved alt det du nævner, så kan du vel også svare på det som jeg egentlig spurgte om ?

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 23:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Er fentanyl fedt at få med i pakken? Fentanyl lacker på eufori og er mere stenet i sin rus. Kedeligt rusmiddel imo.
Om du kalder det hvid heroin eller hvid thai derinde sikre dig ikke pålidelighed.
Til resten af dine spørgsmål: Man kan ikke købe heroin på en klog og sikker måde på Vesterbro. Simple as that.

Velbekomme


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 00:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
E.B.E skrev:
Er fentanyl fedt at få med i pakken? Fentanyl lacker på eufori og er mere stenet i sin rus. Kedeligt rusmiddel imo.
Om du kalder det hvid heroin eller hvid thai derinde sikre dig ikke pålidelighed.
Til resten af dine spørgsmål: Man kan ikke købe heroin på en klog og sikker måde på Vesterbro. Simple as that.

Velbekomme


Det med klog og sikker måde var mest tænkt som et spørgsmål om nogle har nogle råd til hvad man evt. skal passe på i forhold til at handle dér, og ikke så meget om det er en god idé at handle på gaden (jeg forstår godt at det er et risiko projekt, men jeg har nu tænkt mig at gøre det alligevel) !

Det er mest for ikke at miste for mange penge eller komme til virke for uviden at jeg gerne vil vide hvad det kaldes på gadesprog i DK (jeg har tidligere købt det igennem nogle kontakter i udlandet, men tør ikke bringe noget over grænserne og bor nu i DK). Derfor vil jeg bare gerne vide hvilke størrelser pakkerne/kuglerne sælges og hvad de hedder ? Samt hvad normal prisen ca. er for tiden ? Det var mest bare det jeg ville vide !

Hvorfor blander de så Fentanyl i ? Er det for at gøre det billigere ? Jeg tænker at kunderne vel er tilfredse nok med blandingen da de ellers vil efterspørge noget andet !

Og vedr. navne hvad er så hvid thai, gul paki, grå paki oversat til engelsk ? Og hedder brun heroin bare brun ? Findes der en gade 'ordbog' nogen steder ? Jeg synes nogle steder at det tyder at hvid heroin er noget andet end hvid thai eller er det præcis det samme ? Og hvor meget bliver det typisk cutted på gaden i DK (altså i %) ?

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 16:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg ikke så mange brugere på psychedelia er aktive heroinbrugere. Det er jo li'som ikke et psykedelisk stof. Men der gemmer sig nok nogen i krogene. Måske du bare skal vente et par dage, før de kommer med brugbar info.
Ellers er du nok nødt til at prøve dig frem. Det værste der kan ske, er vel at du spilder dine penge på noget dårlig shit (når du ellers går forsigtigt til værks med dosis).

Jeg kan forstå du ikke ønsker at diskutere darknet. Men jeg forstår stadig ikke hvorfor du absolut VIL ned på gaden efter det. Du har fine (nogle dog lidt paranoide) argumenter mod darknet. Men du kunne garanteret lave en lige så lang liste over ulemper ved at handle på gaden. Alt den tvivl du har omkring gadehandel, kan du nærmest stryge fra listen, hvis du handler via darknet.

Har du prøvet psykedeliske stoffer?
De kunne muligvis hjælpe dig med din herointrang. Just saying.

Hold hovedet på halsen :hjerte:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 16:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
DrunkenHuman skrev:
Nå ja, det fylder jo altsammen. Fentanyl er da en fed service at få med i pakken, og DXM skader vel ikke oplevelsen !

du ved godt det her et HARM REDUCTION forum ikke? synes du skulle finde et andet sted at poste sådan noget crap :)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 16:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
..


Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 14:12, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 17:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
priestie skrev:
Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg ikke så mange brugere på psychedelia er aktive heroinbrugere. Det er jo li'som ikke et psykedelisk stof. Men der gemmer sig nok nogen i krogene. Måske du bare skal vente et par dage, før de kommer med brugbar info.
Ellers er du nok nødt til at prøve dig frem. Det værste der kan ske, er vel at du spilder dine penge på noget dårlig shit (når du ellers går forsigtigt til værks med dosis).

Jeg kan forstå du ikke ønsker at diskutere darknet. Men jeg forstår stadig ikke hvorfor du absolut VIL ned på gaden efter det. Du har fine (nogle dog lidt paranoide) argumenter mod darknet. Men du kunne garanteret lave en lige så lang liste over ulemper ved at handle på gaden. Alt den tvivl du har omkring gadehandel, kan du nærmest stryge fra listen, hvis du handler via darknet.

Har du prøvet psykedeliske stoffer?
De kunne muligvis hjælpe dig med din herointrang. Just saying.

Hold hovedet på halsen :hjerte:


/priestie


Vedr. at du skriver at du tror at psykedeliske stoffer kan kurere min heriontrang, og at jeg måske er interesseret i heroin fordi at jeg ikke skulle have prøvet psykedeliske stoffer, så er svaret at jeg i mange år har prøvet næsten alle psykedeliske stoffer ! Da jeg var ung brugte jeg næsten alle mine penge i Soma og på Christiania, og har lige siden været på et langt trip og kommer også tit i Amsterdam som er et fristed hvad det angår, og når jeg endag forlader min fordrukne menneskekrop så bliver det sikkert også på et trip !!!

Vedr. Darknet, så tror jeg slet ikke at i kan forstå hvor galt det evt. kan gå for jer ? I risikerer bare at staterne/staten igennem lang overvåger jer og hacker jeres computere som det kun er idioter der tror er sikre, og så ender i bare med at der er en hel masse digitale beviser. I bliver jo bare naret til at tro at det er sikkert fordi der ikke er sket så meget endnu (i DK), og så en eller dag/nat så er i færdige da alt hvad i har lavet i xx år er lagret og kan dekrypteres alligevel (det er bare et spørgsmål om at de store gider hjælpe, og det gider de nok) !!!

Så er det meget bedre på den gammeldags måde hvor man indtager bevismaterialet og altid sørger for ikke rigtig at have noget liggende. Og så er det klogest at overlade alt det hårde til eksperterne som sørger for at stofferne er tilgængelige !

Om hvorvidt psykedeliske stoffer kan hjælpe på heroin trangen så er svaret nej for mit vedkommende, men psykedeliske stoffer kan hjælpe på så meget andet (bla. kan det kurere materialisme) !

Og vedr. dette forum, så er der masser af tråde der handler om f.eks. opiater, amf, coke oma. godt !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Senest rettet af DrunkenHuman 02 jan 2017 17:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 17:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Friedrich Gauss skrev:
priestie skrev:
Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg ikke så mange brugere på psychedelia er aktive heroinbrugere. Det er jo li'som ikke et psykedelisk stof. Men der gemmer sig nok nogen i krogene. Måske du bare skal vente et par dage, før de kommer med brugbar info.
Ellers er du nok nødt til at prøve dig frem. Det værste der kan ske, er vel at du spilder dine penge på noget dårlig shit (når du ellers går forsigtigt til værks med dosis).

Jeg kan forstå du ikke ønsker at diskutere darknet. Men jeg forstår stadig ikke hvorfor du absolut VIL ned på gaden efter det. Du har fine (nogle dog lidt paranoide) argumenter mod darknet. Men du kunne garanteret lave en lige så lang liste over ulemper ved at handle på gaden. Alt den tvivl du har omkring gadehandel, kan du nærmest stryge fra listen, hvis du handler via darknet.

Har du prøvet psykedeliske stoffer?
De kunne muligvis hjælpe dig med din herointrang. Just saying.

Hold hovedet på halsen :hjerte:


/priestie


Måske noget godt dope kunne hjælpe dig med din trang til psykedeliske stoffer. Som om det ene er bedre end det andet.

Enkelte heroin brugere gemt i krogene her på psy? Er du født i går?

Tak for den pæne levering af dine pointer (sarkasme).
Ja, jeg tror faktisk klassiske psykedeliske stoffer er "bedre" end heroin. Men hvad ved jeg om det. Jeg har aldrig prøvet heroin. Men jeg tvivler på heroin nogen sinde har leveret indsigt og varende heling. At heorin kan hjælpe på andre ting, skal jeg ikke kunne sige. Men du ved sgu da også godt at der er væsentlige forskelle på klassisk psykedlika og heroin, hvad angår stofsikkerhed.

Jeg er født for mange somre siden, men er stadig villig til at lære. Hvis der er mange heroinbrugere på psychdelia, så burde de vel kommentere tråden. Og jeg tror faktisk ikke der er mange heroinbrugere her, der tåger rundt på gaden efter deres dope. Det var i den kontekst det skulle forstås.
Og nu må jeg hellere stoppe, før jeg fornærmer flere.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 17:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
DrunkenHuman skrev:
priestie skrev:
Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg ikke så mange brugere på psychedelia er aktive heroinbrugere. Det er jo li'som ikke et psykedelisk stof. Men der gemmer sig nok nogen i krogene. Måske du bare skal vente et par dage, før de kommer med brugbar info.
Ellers er du nok nødt til at prøve dig frem. Det værste der kan ske, er vel at du spilder dine penge på noget dårlig shit (når du ellers går forsigtigt til værks med dosis).

Jeg kan forstå du ikke ønsker at diskutere darknet. Men jeg forstår stadig ikke hvorfor du absolut VIL ned på gaden efter det. Du har fine (nogle dog lidt paranoide) argumenter mod darknet. Men du kunne garanteret lave en lige så lang liste over ulemper ved at handle på gaden. Alt den tvivl du har omkring gadehandel, kan du nærmest stryge fra listen, hvis du handler via darknet.

Har du prøvet psykedeliske stoffer?
De kunne muligvis hjælpe dig med din herointrang. Just saying.

Hold hovedet på halsen :hjerte:


/priestie


Vedr. at du skriver at du tror at psykedeliske stoffer kan kurere min heriontrang, og at jeg måske er interesseret i heroin fordi at jeg ikke skulle have prøvet psykedeliske stoffer, så er svaret at jeg i mange år har prøvet næsten alle psykedeliske stoffer ! Da jeg var ung brugte jeg næsten alle mine penge i Soma og på Christiania, og har lige siden været på et langt trip og kommer også tit i Amsterdam som er et fristed hvad det angår, og når jeg endag forlader min fordrukne menneskekrop så bliver det sikkert også på et trip !!!

Vedr. Darknet, så tror jeg slet ikke at i kan forstå hvor galt det evt. kan gå for jer ? I risikerer bare at staterne/staten igennem lang overvåger jer og hacker jeres computere som det kun er idioter der tror er sikre, og så ender i bare med at der er en hel masse digitale beviser. I bliver jo bare naret til at tro at det er sikkert fordi der ikke er sket så meget endnu (i DK), og så en eller dag/nat så er i færdige da alt hvad i har lavet i xx år er lagret og kan dekrypteres alligevel (det er bare et spørgsmål om at de store gider hjælpe, og det gider de nok) !!!

Så er det meget bedre på den gammeldags måde hvor man indtager bevismaterialet og altid sørger for ikke rigtig at have noget liggende. Og så er det klogest at overlade alt det hårde til eksperterne som sørger for at stofferne er tilgængelige !

Om hvorvidt psykedeliske stoffer kan hjælpe på heroin trangen så er svaret nej for mit vedkommende, men psykedeliske stoffer kan hjælpe på så meget andet (bla. kan det kurere materialisme) !

Og vedr. dette forum, så er der masser af tråde der handler om f.eks. opiater, amf, coke oma. godt !

Jeg anses ofte for at være paranoid. Men dette her synes JEG er paranoidt, mht. darknet, selvom du teknisk set KAN have ret. Men det skal jeg ikke blande mig i.
Håber der er nogen andre der byder ind.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 17:36 
Hold kæft en blæst tråd. Er du Heroin afhængig? Spis nogle svampe! Er du afhængig af Svampe? Skyd noget Heroin! :lol:

Godt nytår alle sammen, og pas på jer selv :peace:


Top
  
 
Indlæg: 02 jan 2017 18:07 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Billede

Tag lige en dyb indånding, tror altså ikke priestie mente noget ondt med det, tværtimod, det lød som et venligt råd, de psykedeliske stoffer er velkendte for at kunne hjælpe på misbrug.

At DrunkenHuman er for paranoid til at købe på Darknet, ændrer ikke på at det klart er det bedste HR råd som kan gives i denne sammenhæng, også mere hvis der er andre som skulle falde over tråden.

Hvis du helt seriøst mener det er en bonus at få fentanyl i dit dope så burde du tage et alvorligt kig på hvor du på vej hen, det er noget virkeligt skidt stads som i værste fald (og desværre alt for nemt) kan koste dig livet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 20:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Ø Tripperen! skrev:
Hold kæft en blæst tråd. Er du Heroin afhængig? Spis nogle svampe! Er du afhængig af Svampe? Skyd noget Heroin! :lol:

Godt nytår alle sammen, og pas på jer selv :peace:

Du har ret.
Jeg skal bare lære at holde min kæft, som livet efterhånden burde have lært mig :)
Jeg ville egentlig bare gøre opmærksom på darknet, i den naive tro, at OP ikke var opmærksom på den mulighed. Og så stak det af for mig der fra.

:peace:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team