Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 21:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2017 14:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Mig og en kammerat har haft indtaget amfetamin, kokain og MDMA alt sammen inden for de sidste 72 timer.(vi har også drukket som svin 2 dage i streg, uden søvn.) igår aftes går det så helt galt kl 22:00 begynder vi begge at hallucinere ret voldsomt, vi har begge forskellige hallucinationer. Mine haluaer var venlige og farverige, væggene buede og ting fløj rundt. jeg valgte der så at mediterer og kom ind i en helt anden verden fyldt med glæde og energi kommer ind i et rum med 4 engle som fylder mig med energi. Kommer så tilbage til min egen krop men er stadig ikke i min krop, men bliver løftet ud af min egen krop og kan se min kammerat sidde i sofaen og jeg ligger ned, og det hele forgår i real-time. Dette vare ca 30 sekunder da min kammerat røre ved mig er jeg tilbage.
Havde kun på 1 tidspunkt en negativ en, hvor jeg kigger på min kammerat og han ligner Hitler i en ung udgave fyldt med blod.

Hans haluaer han ser små skygger der bevæger sig føler at der står folk og stirre på ham billedere der kommer ud billedere. Han så fks manden med leen små flyvende tæpper og følte de ville have ham med ned i helvede.

Det skal siges jeg har haft over 100 psychedeliske trip før men det her var specielt. Og min kammerat har aldrig før haft et psychedelisk trip. Det hele starter kl 22:00 og sluttede kl 06:00.

Nogen der kan forklare mig hvordan dette kan lade sig gøre? Vores stoffer var testet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 15:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Mr. Gone skrev:
Synety skrev:
Mig og en kammerat har haft indtaget amfetamin, kokain og MDMA alt sammen inden for de sidste 72 timer.(vi har også drukket som svin 2 dage i streg, uden søvn.)


Der har du ligesom svaret. For mange stimulanser samt for lang tid uden søvn = hallucinationer. Jeg har prøvet det mange gange.

Se om i kan klemme noget mad ned, og se så at få noget søvn. Når i vågner igen, så sørg for at spise varieret og få kroppens næringsbehov fyldt, så den har noget at arbejde med. Gå også et par lange ture ude i naturen, og husk at drikke en masse vand.

Stay safe, og en anden gang så lad være med at blande flere stimulanser - de gør ikke noget synderligt godt for hinandens effekter, og bivirkningerne samt nedturen bagefter forværres.


- Mr. Gone


Vidste godt at søvn spillede en stor faktor. Men vi har før kørt på denne mix i 3-4 dage uden søvn og ingen af os har nogensinde oplevet det så voldsomt her før...
Vi tog Coke d. 31 fra kl 18 - 23 der efter MDMA og da MDMA var væk kørte vi på amf samtidig med at vi drak.

Men har virkelig svært ved at tro at 2.5 døgn uden søvn kan give så vilde hallucinationer. Og det med at de starter på samme tid for os begge.. vi har før hen kørt 6-7 dage på amf og der havde vi kun meget små hallucinationer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 15:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Tak for svar.

Så lærte jeg da noget nyt ☺


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 16:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Måske I burde sætte jer lidt ind i, hvad fuck det er I har gang, ved mindre i syntes psykotiske episoder bare er the shit og ikke giver en fuck for jeres helbred og omgivelser.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team