Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 18:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 jan 2017 17:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Hej,

Har noget DMT liggende, men synes det er svært og ret omstændeligt, at dampe det på traditionel vis, i the machine, eller hvad man ellers benytter. Det er i hvert fald svært, som nybegynder, at sikre at DMT'en dampes, og ikke brændes, og det kan også være lidt panikagtigt, at skulle lægge lighter og pibe forsvarligt, når man er påvirket.

Har læst mig til metoder til at benytte det i en e-cigaret, på udenlandske forums, men kan ikke finde noget om det her.
Der er nogen på andre fora, der er ret pjattede med denne leveringsmetode.

Jeg planlægger at lave en blanding af 0,5ml propylenglycol med 0,5g DMT, og proppe det i en aerotank mini med 1,2Ohm dualcoil på et ego batteri.
Jeg ved bare ikke om holdbarheden af DMT'en i tanken vil være OK. 500mg DMT er jo ikke noget man bruger på en eftermiddag.
Mon holdbarheden vil kunne forbedres, ved at vrappe tanken i husholdningsfilm efter brug, eller om den ilt der allerede er i tanken er nok til at nedbryde DMT'en.

Jeg har også en dripper, som jeg ikke benytter. Ville holdbarheden af DMT i propylenglycol forbedres, hvis det opbevares i en lille flaske, og der kun benyttes få dråber af gangen i en dripper? Umiddelbart burde det logisk set være det samme om man har det i en lille flaske, eller pakker tanken ind i film.

Nogen erfaringer her på psychedelia?


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2017 18:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Jeg kan forestille mig at en Arizer Extreme Q (kan købes bla. her: www.magicvaporizers.dk/arizer-extreme-q) eller en Dabstorm (hvis mobilitet ønskes) vil være perfekte til formålet. Arizer Extreme Q kan skabe ekstremt fortættet damp som er nødvendigt for at få gennembrud, da man på kort (få sug) skal have stor mængde DMT for et få gennembrud, og i modsætning til methpipes så slipper man for at skulle indånde meget varm damp. Og så kan man justere temp. til f.eks. mellem 100-150 grader og stadig få tæt damp ! Og man kan bare bruge DMT'n direkte uden væsker ved ligge det i skålen.

Begge to er også velegnet til aromatiske olier !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Senest rettet af DrunkenHuman 09 jan 2017 00:01, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2017 18:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Tak for input, DrunkenHuman :hjerte:

Det skorter ikke på metoder til "traditionel" fordampning. Men jeg er interesseret i at levere det via en e-cigaret. Både fordi jeg har udstyr liggende, og fordi jeg finder det forjættende (og en anelse skræmmende :shock: ) at have en sådan rumraket, hvor man ikke skal gøre andet end at trykke på en knap, for blive sendt en tur "hinsides".

Jeg er med på at dit foreslag også bare kræver et tryk på en knap, men der er lidt forberedelse, i form af opmåling osv.. Jeg synes også det er interessant, at man kan dosere selv, på baggrund af antal sug, i stedet for at måle noget op, og håbe på man få det hele røget, og at det damper korrekt.

Jeg har heller ikke skejser til at købe en masse udstyr lige nu, så vil høre andres erfaringer med e-cigaretter til formålet.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2017 18:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Mr. Gone skrev:
Mighty vaporizer er god til det. Sigt efter en temperatur omkring 175 C, det har jeg bedst erfaring med.

Tak for tippet, men har du erfaringer med levering via e-cigaret?


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2017 23:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
priestie skrev:
Tak for input, DrunkenHuman :hjerte:

Det skorter ikke på metoder til "traditionel" fordampning. Men jeg er interesseret i at levere det via en e-cigaret. Både fordi jeg har udstyr liggende, og fordi jeg finder det forjættende (og en anelse skræmmende :shock: ) at have en sådan rumraket, hvor man ikke skal gøre andet end at trykke på en knap, for blive sendt en tur "hinsides".

Jeg er med på at dit foreslag også bare kræver et tryk på en knap, men der er lidt forberedelse, i form af opmåling osv.. Jeg synes også det er interessant, at man kan dosere selv, på baggrund af antal sug, i stedet for at måle noget op, og håbe på man få det hele røget, og at det damper korrekt.

Jeg har heller ikke skejser til at købe en masse udstyr lige nu, så vil høre andres erfaringer med e-cigaretter til formålet.


/priestie


Jeg kan ellers forestille mig at 'rumraketen' er meget simpel og afslappende at bruge, og så kan man spare på sit DMT da man hurtigt og effektivt på meget kort tid kan opnå den fortætning der skal til for at få gennembrud på 1-3 sug !

Når du alligevel har Ego udstyr, så kan du købe en Vhit vaporizer til kun 39,- kr. Jeg kan ikke forestille mig at den er så effektiv som de andre jeg har nævnt ! Men den kan købes bla. her: http://www.nonsmokers.dk/en/atomizers-4 ... ype-a-p772

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Senest rettet af DrunkenHuman 09 jan 2017 10:45, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 09:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Jeg tror ikke temperature bliver for høj, medmindre man "volt"-tager sin atomizer. Men jeg må indrømme, at det lyder så forjætttende, at det nok ikke lader sig gøre :)

Her er lidt jeg har støvet op fra DMT nexus:

https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=50843
https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=38704
https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=58231

Meget af det er en del år gammelt, og det lader til der skal en ret høj koncentration i væsken, for det ikke skal tage mere end et par sug, for at få break through.
Det er jeg simpelthen nødt til at eksperimentere med :mrgreen:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 19:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Mr. Gone skrev:
Jeg laver nok en guide til DMT på cannabis vaporizere.


Er det så ved at modificere dem på en eller anden meget smart måde ? Normalt kan cannabis vaporizers nemlig ikke give rigtig gennembrud da damp koncentrationen er for lav til at skabe rigtig gennembrud inden der er gået for lang tid (dvs. over ca. 1 minut). :cry: Men hvis du har kendskab til en smart modificering så vil det da være interessant at læse om ! :D

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 16:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Jeg har nu ofret 300mg DMT for "videnskaben".

Jeg opmålte 0,3ml propylenglycol i et shotglas, og proppede de 300mg DMT der i. Satte det i en dyb tallerken med varmt vand fra hanen, og rørte rundt med en kanyle. Det var opløst efter omkring 5 minutter.

Her er resultatet:
Billede

DMT'en er fra to batches, hvor det ene var lyserødt, og det andet gulligt. Resultatet er altså denne ravfarve.

DMT'en øgede volumen på blandingen en del, så der nu er omkring 0,55ml i alt (det ligner 0,4ml på billedet, fordi jeg har fyldt spidsen af sprøjten og kanylen for at få alt luft ud). Der er derfor 545,5mg/ml. Der omkring 20 dråber i en ml, så en dråbe svarer til omkring 27mg.
DMT'en har ligget lufttæt i en taske i over et år, så jeg ved heller ikke hvor potent det er, og jeg ved heller ikke hvor rent det var fra starten (det er fra en højt rated vendor på DN). Samtidig er der en vis usikkerhed ved opmåling, med så små mængder (hvilket dog kan gå begge veje), så mon ikke et mere realistisk bud på koncentration er omkring 25mg pr. dråbe. Min konklusion er at en enkelt dråbe ikke slår nogen ihjel.

Nogen bud på opbevaring?
Indtil videre kommer det i køleskabet. Hvis det udkrystalliserer, bliver det lunet lidt før brug.

Det viser sig så desværre, at den dripper (RDA) jeg havde tænkt mig at benytte er smidt ud under oprydning af mit e-cigaretudstyr :(
Jeg overvejer lige hvordan jeg skal går frem her fra. Men jeg skal nok finde ud af noget. Måske jeg simpelthen propper det i min aerotank, som jeg havde forestillet mig fra starten.

Nu er jeg i hvert fald i gang :mrgreen:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 19:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Så er raketten klar til fueling og affyrring.

Jeg tog en ældre Griffin RTA tilbage i værnepligt, og benytter den som en dripper. Her er den rigget til:
Billede

Og sådan ser den ud i brug (med ren propylenglycol):
Billede

Jeg prefugter vattet med porpylenglycol fra enderne til jeg kan se det lige præcis er mættet. Det tager omkring 16 dråber pr. spole. Herefter kan der lægges en dråbe på selve spolerne. Efter 3 hiv, er vattet ved at være tørt, så der ryger ret mange dråber igennem. Jeg er faktisk ret overbevist om at det skal virke.

Så er det lige hvornår jeg tør at afprøve :shock:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 20:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Mr. Gone skrev:
Jeg skal fandme nok prøve det der for dig, hvis det er :D

:D

Fristende tilbud, Mr. Gone :)

Men jeg skal vist bare tage mig sammen. Men jeg har kun prøvet DMT 2 gange før, for over et år siden, så det er lidt nervepirrende. Men jeg ved godt jeg ikke dør af det, men når det er ukendt land, så stiger pulsen altså lidt. Har heller aldrig været den modigste dreng i klassen :)
Nogen fiduser til at få lidt ro på, før affyringen?
Jeg regner med at køre chicken, og starte med meget små hiv, og bygge op der fra. Er det ikke rigtigt, at man i princippet kan trippe flere gang i træk, med DMT vaping, altså at tolerancen ikke sætter ind med det samme?

Jeg ser om jeg er i humør til at teste i aften, når ungerne er i seng, men jeg garanterer ikke noget.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 21:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
priestie skrev:
Er det ikke rigtigt, at man i princippet kan trippe flere gang i træk, med DMT vaping, altså at tolerancen ikke sætter ind med det samme?
/priestie


Faktisk er det lige modsat (som jeg også har skrevet flere steder bla. i denne her tråd) !

Man har ca. 1-2 minutter, og så kan man prøve igen efter ca. 20-30 minutter hvor man så igen er modtagelig. Det er derfor at hvis man er seriøs så ender med den raket som jeg henviste til (eller noget andet med samme kraft) !

Men det er helt sikkert klogt at starte roligt og vænne sig til det. Du ender nok bare hurtig med at skulle købe noget mere DMT ! Om der er fedt eller ej afhænger af om du har det godt i det åndelige. Læs evt. Rick Strassmans bog "DMT: The Spirit Molecule", den er klassikeren på området !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 14:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Tak for jeres tip.
Jeg føler at det, for mig, kan have en eskalerende effekt på nervøsiteten, at forberede sig for meget, eller i hvert fald i for lang tid. Men min erfaring er jo ringe.
At få ro på sindet, vha. meditation/mindfullness er helt oplagt. Men hvordan med ens generelle mentale tilstand. Skal man aflyse projektet, hvis man ikke føler sig helt på toppen (hvilket kan gøre at ens vindue for opportune tidspunkter kan være meget småt)?
Jeg må være ærlig. Jeg kommer ikke til at vente til jeg har læst forskellige bøger omkring emnet. Jeg føler en større og større trang til at få den indsigt, jeg kan se har manglet gennem hele mit voksenliv. Jeg ved der er så mange ting jeg mangler at erkende omkring mig selv, men det er svært at se tingene klart og objektivt, med ens normale bevidsthedstilstand. Det er også en del af nervøsiteten - at jeg ved der bliver ting at arbejde med, men det er svært på forhånd at gøre sig et præcist billede af, hvor hårdt og udfordrende det bliver. Det er en sæk jeg ved indeholder en del, men det er svært at få et kig i sækken, inden snøren løsnes, og det vælter ud :shock:
Kæresten og jeg snakkede om det i går, hvor vi synes ønskeanalogien rammer meget godt: Psykedeliske stoffer opfylder dine højeste ønsker, men du ved faktisk ikke selv, hvad der er dine højeste ønsker. Lidt som denne lille gnom fra eventyr, der opfylder dine ønsker, men det bliver ikke på den måde DU have tænkt dem.


****

Jeg fik ikke prøvet noget i går. Det bliver nok tidligst i weekenden.
Jeg har derimod testet dråber og mængder. Det viser sig at dråber ikke er nogen egentlig fast volumen. Selvom man plejer at sige det er 20 dråber pr. milliliter, så er der selvfølgelig mere til sagen.
Jeg testede med en kanyle magen til den der sidder på DMT sprøjten, og trykkede forsigtigt præcis 20 dråber propylenglycol ud, og der forsvandt altså ikke mere end 0,1ml (dette blev gentaget, med samme sprøjte, så den viste 0,3ml svind, ved 60 dråber). Det er altså en faktor 10 mindre, end først antaget. Det passer mig egentlig fint, for det giver en større doseringsfrihed. Der skal eksempelvis mindst en dråbe på hver spole (i og med der er 2 spoler), hvilket med den gamle beregning ville give en (potentiel) minimumsdose på omkring 50mg, hvilket er liiiige i overkanten. Med 2,5mg pr. dråbe, kan der doseres meget mere præcist. Der skal så leges lidt med hvor meget basevæske (ren propylenglycol) vægerne skal mættes med, hvis noget overhovedet, i forhold til hvor stor en dosis man påtænker at tage. Det vil nok også være optimistisk at tro, at alt DMT'en bliver afdampet hver gang. Der vil sikkert altid forblive en rest i vattet, til næste session/dosering.

DMT-sprøjten er tjekket her til morgen, efter at have ligget i køleskabet natten over, og der er ikke nogen udkrystallisering, endnu. Det kunne tyde på at propylenglycolen endnu ikke er mættet, og koncentrationen kan komme endnu højere op. Jeg begynder at have svært ved at se, hvorfor denne leveringsmetode ikke kunne bliver virkelig effektiv. Om det så er indsatsen værd, ifht. traditionel DMT levering, er en anden sag.

To be continued...


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2017 22:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Puuuha da da ...
Det er ikke for børn og sarte sjæle, det her :shock:

Jeg har prøvet raketten sammen med en kammerat i dag. Jeg var ikke ordentlig klar, og var for nervøs til den store tur, men jeg skal da lige love for det sparker røv.
Jeg prøvede først med én dråbe på hver spole (5mg). Genkendelig og tydelig effekt. Kammeraten prøvede med to dråber på hver spole (10mg), og havde tydelig effekt.
Jeg prøvede herefter tre dråber på hver spole (15mg), og her turde jeg ikke at tage det hele, da kropseffekten blev meget kraftig. Jeg fik svage visuals, og svævede væk.

Vi stoppede forsøget for i aften, da jeg ikke lige har hovedet til det i dag. Jeg er også noget nervøs for hvad der sker på kraftigere dosis. Det må jeg arbejde med. Træls med hjertebanken af nervøsitet. Det gør at jeg ikke kan finde roen.

Jeg er helt overbevist om at alle kan få gennembrud ved højst to hiv. Der kan lægges meget mere på spolerne, og man kan tage meget længere hiv end vi gjorde. Der er virkelig potentiale her.

Jeg vil opfordre andre til at eksperimentere med denne teknik, da det er nemt at dosere, administrere og indtage.

Hvis andre er interesseret, vil jeg gerne lave en indkøbs og brugsguide.
Jeg har bestilt nogen lidt lettere udstyr, som jeg skal teste, for at se om det kan laves endnu lettere, da min nuværende raket kræver lidt udstyr og håndelag.



/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2017 04:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Jeg skal selvfølgelig nok holde jer opdateret :)

Jeg har sammensat en liste over udstyr der skal anskaffes, hvis der er nogen der vil lege med:
(Ordre 1)
(Ordre 2)
(Ordre 3)

I alt under DKK 250,- inklusiv fragt ... og så har man samtidig et ganske udmærket e-cigaret setup :shock:
Lignende udstyr kan købes i Danmark, til 3-4x prisen.

Der ud over skal der bruges en skarp saks og en pincet.
Jeg benytter en præcisionsvægt til opmåling af DMT'en (denne 10-grams). Hvis vægt ikke haves, kan man slumpe sig frem, og teste opløsningen forsigtigt.
Porpylenclycol er lidt svært at skaffe i mindre mængde (medmindre man også køber det i østen, men det kan jeg ikke anbefale), men spørg i en e-cigaret butik, eller køb 10ml e-væske uden nicotin, med en duft du kan lide.

DMT'en må man desværre selv finde. Darkent fra en UK leverandør, kan anbefales.

NB: Husk at den samlede produktpris pr ordre (uden fragt) IKKE må overstige DKK 80,- pr. forsendelse, for at undgå gebyr, told og moms. Fasttech.com sender hver ordre for sig, selvom de bestilles samtidig, så varerne fra fasttech.com skal deles op i 3 ca. lige store ordre (er opdelt i indkøbslisten). For mindre ekstrabeløb, kan fragten opgraderes til hurtigere fragt, med tracking, hvilket kan kraftigt anbefales.

Happy vaping :mrgreen:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2017 15:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Jeg laver en guide, men venter til jeg har modtaget den RDA jeg selv bestilte i aftes, så guiden bliver med det udstyr jeg har linket til. Men hvis nogen har udstyr liggende, vil jeg gerne tage et par billeder allerede nu.

Ja, det er RDA'en man suger i :)

Kort ridset op:
Der skrues en coil fast på hver side af RDA'en, i de dertil indrettede huller med penolskruer. Der trækkes en vatstrimmel gennem hver coil, så vattet sidder fast, uden dog at sidde i spænd. Vattet klippes på hver side af coils, så der stikker ca. 5mm vat ud på hver side (se denne post for eksempel).
Batteriet lades op (duhhh :eyes: ) og puttes i batteriholderen, og RDA'en skrues på toppen. Nu kan vattet prefugtes i enderne med propylenglycol (eller e-juice), og herefter kan der dryppes DMT opløsning på coils'ne. Toppen af RDA'en med mundstykke skubbes ned over din DMT-rig, og nedtællingen kan starte.
Raketten aktiveres med et tryk i bunden af batteriholderen.


Jeg fandt denne redditpost med mere info: https://www.reddit.com/r/DMT/comments/3 ... th_an_rda/
Der mangler dog en god instruktionsvideo eller billedserie. Det laver jeg inden længe.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team