Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 15:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 mar 2017 14:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Jeg har købt 10x 5 mg stesolid af nysgerrighed, jeg må indrømme jeg har lidt paranoia da jeg er meget forsigtig med ting jeg ikke kender.

Jeg har søgt lidt rundt på nettet, kan ikke finde det svar jeg søger.

Hvordan er virkningen første gang, skal jeg tag nogle forholdsregler inden brug?

Bliver man træt, klør det på kroppen, får man det varmt eller bliver svimmel og er der nogle interaktioner


Håber der er en venlig sjæl med noget erfaring og tid til rådighed :peace:


Senest rettet af Pierre 05 mar 2017 18:54, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2017 15:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Du vil føle dig afslappet i musklerne, det vil være angstdæmpende og det vil være sløvende.

Forholdsregler? Udvis stor forsigtighed med at blande med andre depressanter som alkohol og opiater/opioider da de eksponentielt forstærker hinandens virkning, ultimativt kan det være en dødelig kombination.

Det skal du nok ikke bekymre dig så meget om i de mængder, men af HR (skadesreduktion) grunde skal det nævnes alligevel.

Og sidst men ikke mindst, tag dem nu kun en sjælden gang i mellem, benzodiazepiner er en af de mest vanedannende stofgrupper helt på niveau med heroin, kokain og de andre klassiske stoffer som vi forbinder med afhængighed.

Edit: Og du kan finde uanede mængder af information om stoffet Diazepam som er det aktive stof i Stesolid, det er bare at gå google amok så meget du lyster.


Senest rettet af B-R 05 mar 2017 15:31, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2017 15:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Jeg tag til hverdag 40 mg metadon og 3x 50 mg tramadol grundet smerter.
Metadon har jo en lang halveringstid, har taget det i nogle måneder.

Hvis jeg nu ikke tag metadon i et døgn er det så sikkert og tag 5 mg stesolid?

Tak for hurtigt respons:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2017 15:35 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Det er jeg desværre ikke kvalificeret til at svare på om det er "sikkert" eller ej.
Jeg ved der er nogle herinde som har indgående viden til netop dette emne, så ville nok vente til de har kommet med deres svar, ud over det så kan du forsøge at google dig frem til et svar.

Igen det aktive stof i Stesolid er Diazepam så det er dét du skal google efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2017 18:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Kære Pierre.
Jeg vil fraråde dig at springe over din smertemedicin for at kunne indtage et rekreativt middel.
Det vil praktisk talt være umuligt at kunne udtale sig om hvad der er sikkert i den kombination, specielt når vi ikke ved ret meget om din tolerance.
Diazepam er dog ikke en af de kraftigste benzoer, men har derimod en rigtig lang halveringstid på 42'ish timer, som man skal tage højde for.

Hvordan er din vinter gået? Jeg mindes dit navn fra en tråd omkring vinterdepression og vil i den forbindelse minde dig om at benzoer er fantastiske til at fjerne de problemer... Men også forfærdelige til at fastholde én i stilstand.

Jeg vil personligt ikke anbefale dig at prøve stesolid, specielt når det skal være på bekostning af din smertestillende. Det er imo for kedeligt i forhold til hvor stor risiko du kan have for at blive glad for det.

Edit: For at gøre det tydeligt: Du kan aldrig indtage benzoer og opiater sikkert, men du kan minimere risikoen. En risiko som altid vil være der.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2017 19:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Har prøvet de forskelligt benzodiazepiner og det med sikkerhed ikke noget for mig, mangler kun og prøve stesolid så har jeg været de fleste igennem.

Nu kom chancen så købte 10 stk, det ikke et drug for mig for kan slet ikke fungere på dem, men tak for heads up :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2017 04:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Pierre skrev:
Har prøvet de forskelligt benzodiazepiner og det med sikkerhed ikke noget for mig, mangler kun og prøve stesolid så har jeg været de fleste igennem.

Nu kom chancen så købte 10 stk, det ikke et drug for mig for kan slet ikke fungere på dem, men tak for heads up :wink:


Du er med på, at stesolid er lig med valium er lig med diazepam? Hvis du har prøvet de forskellige benzoer, kan jeg ikke forstå, at du ikke har prøvet det ultimativt mest solgte præparat af dem alle....?

Når det er sagt, så sluger de dig, i hurtigere tempo, end du sluger dem - og du fatter det først når det er for sent...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team