Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 23:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 mar 2017 01:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2017 01:28
Indlæg: 2
Hej derude,

Jeg sidder i skrivende stund og tænker over alt det negative jeg læser om nudagens kokain...
9
Personligt er jeg stor fan af dette stof (kontra de andre jeg har prøvet) fordi det kan give en god stemning samtidigt med at man kan falde til ro og sove normalt som man plejer, modsat mange andre stoffer og stimulanser hvor dette ikke er muligt...

For lidt tid siden spurgte eftersøgte jeg en bedre kvalitet, da jeg ikke bryder mig om det med levamisol osv næsekløe osv... jeg fik oplyst at man kunne få noget som hed flæk og er det bedre? jeg er godt klar over det ikke er sundt at indtage men findes der noget som er renere og uden ekstra tilsat gift ville det give mig 1 færre bekymring her i livet..

på forhånd tak

:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2017 02:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Hejsa.

Først vil jeg sige, jeg er meget enig med dig i at coke på mange måder er fantastisk, hvis man søger det, du søger. Det søger jeg også. Altså at være glad, snakkende, færre tømmermænd, fed følelse i kroppen, føle sig mindre stiv osv - uden at man mister kontrollen og ser alt muligt, der ikke er der. Og ja, samtidig i de fleste tilfælde at kunne falde i søvn uden for meget besvær når festen er slut.

Mange synes coke er fesent, men det er fordi, de søger noget andet - en anden type rus. Psykedelisk f.eks. Set i forhold kan coke derfor føles meget tamt - også når man kigger på, hvad man får ud af det målt op imod den dyre pris.

I Danmark finder du ikke kokain, der er særligt rent - i de fleste tilfælde er selv noget af det allerdyreste, du kan opstøve, sjældent over 60-70 procent rent, måske endda mindre. Der er så mange led, det har været igennem på dets vej fra oprindelsen - jo flere led, jo mere opblanding. Men noget er selvfølgelig meget bedre end andet, og da er prisen meget ofte en god guideline.
Gadecoke til 500 kr på Istedgade er blandet op med 1000 ting - det kan du være sikker på. En god pose til 1000 kr+ er bedre og knap så opblandet - man får ofte, hvad man betaler for, medmindre du bliver snydt.

Levamisol kan du ikke være sikker på at undgå uanset hvad - det er ofte tilsat allerede fra Colombia eller hvor det nu måtte stamme fra.

Flake eller flæk ses af mange som et kvalitetsstempel og det kan det også være, hvis man er heldig. Det sælges ofte dyrere end "alm pulvercoke". At man ikke får pulver, men en sten, hvor coken nærmest kan brækkes/flækkes af, ser mange som et udtryk for, at det ikke har været cuttet og blandet så meget op. Ofte er det refereret til som diamond flake, fordi det nærmest skinner og sidder i stenen i flager.

MEN: Du kan blive snydt. Mange dealere eller mellemled har maskiner/presser, hvor de presser pulvercoken til sten, efter at de HAR haft det hele cuttet. Lidt hårlak eller sukkerlage sprøjtet på og vupti - så hænger lortet sammen og ligner en sten, som sælges som flæk/flake og dermed dyrere, fordi øjet snyder dig. At noget er flake i stenform er IKKE nødvendigvis et udtryk for, at du får noget, der er mega rent.

Mange herinde vil sige, at den bedste metode til at få virkelig god coke er at købe 5 gram eller mere i dyre domme til 1000 kr eller mere pr gram nærmest direkte fra røven af en n..... og så oprense det via en række kemiske processer, så man til sidst står med et helt rent produkt på 90-99 procent renhed. Det kræver sin mand. Jeg mener, brugeren Koalabjørn har lavet en fremragende guide til dette, men det kræver en masse remedier og en masse tid. Og det er dyrt. Du står kun med halvdelen eller under tilbage, når du er færdig med rensningen.

Jeg vil sige, at skal du have coke, du virkelig får en effekt af - uden alt for meget skamcut - så find en dealer, du stoler på, og som ikke tager røven på dig. En der ved, at du vil vende tilbage til ham, hvis han sælger dig noget godt. Og så skal du altså som regel op i minimum 800-1000 kr eller mere grammet for at få noget, der er værd at skrive hjem om.

Og igen: Flæk er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Jeg har prøvet glimrende dyr coke, der var i pulverform. Jeg har også prøvet flæk, der virkelig var dårligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2017 20:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Københavnerdrengen skrev:
Jeg vil sige, at skal du have coke, du virkelig får en effekt af - uden alt for meget skamcut - så find en dealer, du stoler på, og som ikke tager røven på dig. En der ved, at du vil vende tilbage til ham, hvis han sælger dig noget godt. Og så skal du altså som regel op i minimum 800-1000 kr eller mere grammet for at få noget, der er værd at skrive hjem om.

Og igen: Flæk er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Jeg har prøvet glimrende dyr coke, der var i pulverform. Jeg har også prøvet flæk, der virkelig var dårligt.


Word!
Har på seneste oplevet at coke har været blandet op/cuttet med amfetamin eller lignende og solgt som flake eller flæk. I københavn.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 59 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team