Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Test
Indlæg: 27 mar 2017 23:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2017 23:12
Indlæg: 3
Hej Psyca,
jeg står i den sittuation at jeg skal til noget fest, hvor der vil blive narko testet med en spyttest

Jeg har røget hash i godt og vel 6 mdr. dagligt (stort set)
fra dagen hvor festen afholdes har jeg ikke røget i 6 dage.
mit spørgsmål er så vil det kunne spores i mit spyt, så vidt jeg kan læse på forskellige forums, kan det spores op til 48 timer med en test, men det afhænger af hvor meget man ryger/har røget. og da jeg jo ikke vil være positiv, vil jeg høre jer om chancen, evt egne erfaringer. ?


Senest rettet af MM4200 29 mar 2017 21:39, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 07:30 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Fester hvor man bliver narko-testet inden man går ind? Wut?
Nu er en spyttest jo ikke ufejlbarlig, så det lyder tåbeligt. Man risikerer at anklage en masse mennesker for noget de ikke har gjort, hvilket er derfor politiet følger op med en blodprøve.

Jeg vil mene, at der er en sandsynlighed for at den er positiv eller falsk positiv.
Så det altså er grejet den er gal med; selvom det skulle ske at være ude af blodet, kan den godt slå ud

Har man et længere og fast forbrug går der længere tid før det ikke kan spores, jeg kender dog ikke nogle cirka-tal på dette på spyt.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 12:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2017 23:12
Indlæg: 3
Frugthat skrev:
Fester hvor man bliver narko-testet inden man går ind? Wut?
Nu er en spyttest jo ikke ufejlbarlig, så det lyder tåbeligt. Man risikerer at anklage en masse mennesker for noget de ikke har gjort, hvilket er derfor politiet følger op med en blodprøve.

Jeg vil mene, at der er en sandsynlighed for at den er positiv eller falsk positiv.
Så det altså er grejet den er gal med; selvom det skulle ske at være ude af blodet, kan den godt slå ud

Har man et længere og fast forbrug går der længere tid før det ikke kan spores, jeg kender dog ikke nogle cirka-tal på dette på spyt.


Kan reelt godt se hvad du mener, de kan vælge at tage "mistænklige" personer til siden men ikke alle de tester. Men man kan vel godt forsvare sig selv, i og med at man ikke har indtaget noget til festen, som er det de gerne vil teste for ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 16:31 
Lyder som en nederen fest, jeg ville holde mig væk :cheers:


Top
  
 
Indlæg: 28 mar 2017 16:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Det er så tåbeligt :eyes:
Det afholder jo INGEN fra at tage stoffer UNDER festen, hvilket formentlig bl.a. er det man vil undgå. Eller er det bare for ikke at lukke allerede stofpåvirkede ind?
Jeg ville hellere lukke en cannabispåvirket ind, end en alkoholpåvirket.


/pristie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 16:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Før vi henter piskeriset til glasset med vand, er det måske relevant at høre om hvor gammel trådstarter er?
Der kunne jo være tale om et folkeskole arrangement, hvor der før i tiden har været problemer med rusmidler på skolen.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Test
Indlæg: 28 mar 2017 23:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2017 23:12
Indlæg: 3
De skal jo siges at det ikke er politiets, men de "billige engangs, og det er ikke i indgangen man testes.
Der er en risci til festen for at blive testet men ikke noget der udføres til alle


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team