Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 11:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 apr 2017 02:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2017 02:10
Indlæg: 4
Hej.

Min situation er følgende:
I dag er jeg starter på nogle nye ADHD piller med 20Mg i hver pille, Jeg plejer at få 10 MG i hver pille
Jeg tager 2 om morgenen og 2 til middag som jeg plejer.
Omkring Kl. 15:00 kan jeg så småt begynde at mærke en smerte lidt under brystvorterne og så på midten af brystkassen.
Jeg tænker egentlig ikke rigtig over det før senere hen på aftenen (Omkring kl 17:00)
Det begynder at gøre mere og mere ondt omkring 19:00
Lige nu kl 02:37 er det stadig ikke stoppet.
Jeg har haft ringet til læge vagten og de sagde at hvis jeg besvimede skulle jeg kontakte dem hurtigst muligt (Hvordan skal jeg kontakte dem når jeg er besvimet?)
Jeg læser så på brugsanvisningen at Max MG er 60 (Jeg er sat til 40)
Kigger over på pakken. Ser at der står 20 Mg. på den.. Det vil så sige at jeg har taget 80Mg i dag/i går.
Hvad gør jeg?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 02:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2017 02:10
Indlæg: 4
TILFØJER:

Kastede op omkring Kl. 20:00.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 03:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hvad er det for nogle piller du har fået? ADHD medicin er typisk amfetamin baseret, dvs. virkningen er lang (8-20 timer ved høje doser), og især når du ikke har tolerance. Kender ikke symptomerne du beskriver, men jeg tror ikke du har noget at frygte hvis ikke selve hjertet føles overbelastet.

82121212 er nummeret på giftlinjen, hvis du får det for slemt, de har meget erfaring med den slags, og det kan måske hjælpe dig at få snakket om hvordan du har det lige nu.

Prøv at se om du ikke kan få tiden til at gå med et eller andet, til virkningen begynder at aftage.

Håber du får det bedre snart

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 03:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2017 02:10
Indlæg: 4
De piller jeg har fået indeholder efter hvad jeg har læst mig frem til Methylphenidat (Ritalin)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 03:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
Det er ikke nogen overdrevet dosis overhovedet tror du psyker dig selv lidt og måske er mere anspændt og sidder i forkerte stillinger og sådan så du måske får ondt.
Men smerter i brystområdet er sku ikke noget at spøge med så jeg ville da tage op til din læge imorgen og blive tjekket og ja ring efter hjælp hvis det bliver slemt!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 04:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2017 02:10
Indlæg: 4
Tager op til lægen ved en 8 tiden.. Ser bare noget Netflix indtil da. Kan jo alligevel ikke sove for det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 12:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Jeg har haft ringet til læge vagten og de sagde at hvis jeg besvimede skulle jeg kontakte dem hurtigst muligt (Hvordan skal jeg kontakte dem når jeg er besvimet?)


Hahahaha shit et basket svar. De har virkelig også været til absolut 0000000000 hjælp den ene gang jeg ringede til dem. Man skulle tro det var folk der lige havde bestået folkeskole-eksamen der var blevet ansat til at trykke på en rød "emergency" knap, og kun hvis de kunne høre folk dø i røret.

Så ja, lidt off-topic, men har nogen som helst herinde haft nogen god erfaring med giftlinjen?...

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 05 apr 2017 12:57, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 12:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Lav en klage over det der svar, det er jo helt væk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 17:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Solbærsmag skrev:
Tager op til lægen ved en 8 tiden.. Ser bare noget Netflix indtil da. Kan jo alligevel ikke sove for det.

Hej!
Hvordan har du det Solbærsmag?..
vh STW

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team