Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 19:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 apr 2017 08:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2017 07:43
Indlæg: 1
Hej

Først af alt så er jeg helt ny herpå og jeg beklager hvis der allerede er en tråd, der handler om det jeg nu vil spørge jer om.

Jeg er nybegynder mht til brugen af bong og jeg søger derfor råd om hvad I kan anbefale på det område.

Jeg vil høre hvilken bong I kan anbefale, om der skal købes tilbehør for at forbedre den osv?
Jeg går udfra at glasbonger er bedst? Men kan man evt forbedre den med merskumshoved, gummipakning etc. og størrelser på disse - dette særligt med tanke på om glashoveder kan holde i længden? Er der evt. nogle bestemte I kan anbefale? Jeg synes der er så meget at vælge imellem, og jeg kan ikke helt regne ud hvordan man erstatter hovedet, med evt. et merskumshoved. Jeg ved ikke om jeg helt har misforstået princippet med udskiftning af dele i en glasbong - jeg mener dog bare at jeg har hørt at glashovedet i disse bonger, er lidt sarte og at man bør bytte dem med andre materialer.

På forhånd mange tak

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2017 17:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Du skal selvfølgelig vælge dig en som du syntes ser godt ud. Den skal have et slip hul. Der bør være en rist i bunden af hovedet.
Så skal du overveje størrelsen på hovedet og hvad der skal ryges på den. Pot til hele opgangen eller en enkelt ryger med ren hash og flamme.
Du kan inde i glas hovedet, hvis det er stort nok, tildanne en merskums hoved.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team