Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 apr 2017 16:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2017 16:20
Indlæg: 3
Hej allesammen. Har ingen anelse om det er det rigtige sted at spørge, såvel som kategori til om spørgsmålet overhovedet høre hjemme her inde, men har ikke kunnet finde svar andre steder..

Mit spørgsmål er, står måske og venter på mit medicin, lægen skulle havde gjort sådan at jeg kan hente det d.27/04 var oppe hos lægen d.06/04 for at få bestilt mine to sædvanlige recepter tramadol og gebapentin, fik afvide at tramadolen kunne jeg hente den 27 og gebapentin på samme dato som jeg besøgte lægen, jeg går til mit lokale apotek, og får udleveret Begge recepter, siger ingenting til apotekeren at der vidst er sket en fejl, og går derfra med begge, når jeg så går ind på sundhed.dk, og ser mit medicinkort, kan jeg se mine mediciner og hvorpå at ud fra mit tramadol, står der "dosering starter i fremtiden" åbner jeg den op står der dosering start:27/04.
Kan jeg forvente at den omtalte dato, kan jeg køre til apoteket igen, også hente mit recept forfra? kan nemlig også se inde på medicinkortet er udleveret et recept d.06/04 og der fik jeg jo også et ved en fejl udleveret. Synes det lyder som om han både udskrev et d.06 og har sat et til d.27 også. Hvad mener i? På forhånd tak for svar.
Vh Martin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team