Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 18:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 apr 2017 16:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2014 20:38
Indlæg: 11
Hej alle sammen. Håber dette er, det rigtige sted at slå dette op! :)

Har fået et lille parti kokain samt ketamin hjem. Begge to i fantastisk kvalitet. Tager det i ny og næ, men har aldrig før taget 2 forskellige slags narkotikaer på en nat, hvilket henstiller til mit spørgsmål. Hvordan ville tiden være hvis jeg tog 1 gram af hver slags og blandede i samme pose? Altså en slags julemix? Ville det være en skidt blanding? Hvis det nu er lort, hvordan ville i så beskrive rusen man får, hvis først man suger colaen og bagefter hesten? Har altid haft en stor respekt for de kemiske sager, så hvis I vurderer det er alt for idiotisk at blande, eller endda suge 2 forskellige slags efter hinanden dropper jeg det. Så holder jeg mig bare til den ene slags :)

Tak på forhånd!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 16:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu har jeg ikke lige erfaring med coke og ketamin, men generelt syntes jeg det er synd at blande stimulanser og ketamin sammen, da de virker i forskellige mængder tid. Især med kokains korte virkningstid, kunne jeg forestille mig at det ville være noget træls bøvl.
I stedet syntes jeg det er langt federe at tage ketamin, når jeg har pakket stimulanserne væk og skal til mit comedown.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 17:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2014 20:38
Indlæg: 11
Havde nu faktisk overvejet at starte på ketaminen, og derefter fortsætte på colaen. For sidst røg jeg i keta hullet og fik nogle spøjse hallucinationer. Dette tænker jeg bedre kan undgås ved at indtage hesten først og slutte af på colaen? Åd dog også 2g hest sidst, det kan selvfølgelig også være derfor jeg røg i hullet :) men tak for din indsigt, det har jeg taget til mig, men håber at nogle andre også har lidt guldkorn :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 17:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2014 20:38
Indlæg: 11
I øvrigt så virker den her cola altså i en okay til tid, i forhold til de andre slags jeg har prøvet. Tror venligheden i produktet er ekstremt højt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 18:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Kokain er en stimulans, mens ketamin er en depressant. Derfor tror jeg de vil hæmme hinanden, i stedet for at forstærke hinanden. Altså en dårlig kombination.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 19:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2014 20:38
Indlæg: 11
Okay tusind tak for svar! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 20:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
kscharfs92 skrev:
Havde nu faktisk overvejet at starte på ketaminen, og derefter fortsætte på colaen. For sidst røg jeg i keta hullet og fik nogle spøjse hallucinationer. Dette tænker jeg bedre kan undgås ved at indtage hesten først og slutte af på colaen? Åd dog også 2g hest sidst, det kan selvfølgelig også være derfor jeg røg i hullet :) men tak for din indsigt, det har jeg taget til mig, men håber at nogle andre også har lidt guldkorn :)

Hvorfor gjorde du dog også det? Ketamin virker virkeligt dårligt oralt, så for det første er det rent spild af ketamin og for det andet er det også lidt retarderet at æde 2g narko imo.


kscharfs92 skrev:
I øvrigt så virker den her cola altså i en okay til tid, i forhold til de andre slags jeg har prøvet. Tror venligheden i produktet er ekstremt højt :)


Så vidt jeg ved, så virker rent coke ikke i længere tid (ret mig, hvis jeg tager fejl).

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 20:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2014 20:38
Indlæg: 11
Må da erkende at, det virker ret spøjst at kalde det retarderet i det du ikke aner, hvor længe jeg skal holde den kørende :) vi reagere også alle forskelligt på disse sager. Tager det msks 6-8 gange om året og det er højt sat. Alligevel kan jeg tage mere end mine mere hærdede venner. Ligesom nogle kan tåle mere alkohol, er jeg ret svær at få derop jeg gerne vil være når jeg blæser. Så lad venligst være med at være fordømmende :) prøver blot at blive en smule klogere på området.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 20:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2014 20:38
Indlæg: 11
Ved dog heller Ikke, hvilken keta du har indtaget. Men det jeg har virker som et slag i hovedet og du kommer helt op at flyve. Dette ved at sniffe det. Så din påstand er heller ikke helt korrekt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2017 21:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Første gang jeg tog ketamin og kokain sammen fik jeg en fantastisk rus! Det var første gang jeg kombinerede dem og jeg har ikke gjort det siden, men alle 5 venner fik den dejligste rus. Vi endte alle nede på gulvet hvor en væltet barstol var aftenens højdepunkt, og den blev udforsket og pillet ved i en god time.
Følelsen af fællesbevidsthed var meget vildere end hvad jeg har oplevet på ketamin alene, og jeg synes at de to komplimenterede hinanden godt. Det er måske 5 år siden jeg prøvede det, men jeg husker det stadigvæk tydeligt og som et godt trip.
Da trippet efterhånden lagde sig havde jeg ingen problemer med at tage 6 timer på skjoldet, og jeg var frisk og rørig dagen efter også.
Thumbs up herfra, så længe du sørger for at gøre det i ordentlige rammer, når nu det er en ny kombination for dig og en synergieffekt du ikke er bekendt med.

Be safe :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2017 00:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
kscharfs92 skrev:
Må da erkende at, det virker ret spøjst at kalde det retarderet i det du ikke aner, hvor længe jeg skal holde den kørende :) vi reagere også alle forskelligt på disse sager. Tager det msks 6-8 gange om året og det er højt sat. Alligevel kan jeg tage mere end mine mere hærdede venner. Ligesom nogle kan tåle mere alkohol, er jeg ret svær at få derop jeg gerne vil være når jeg blæser. Så lad venligst være med at være fordømmende :) prøver blot at blive en smule klogere på området.


kscharfs92 skrev:
Ved dog heller Ikke, hvilken keta du har indtaget. Men det jeg har virker som et slag i hovedet og du kommer helt op at flyve. Dette ved at sniffe det. Så din påstand er heller ikke helt korrekt :)

Tror du har misforstået noget, jeg har ikke sagt at dit ketamin ikke er godt at sniffe, tværtimod.
Jeg siger at det er mega spildt at æde 2g ketamin på engang, da du kunne få det samme ud af at sniffe langt mindre, eftersom ketamin kun har en oral biotilgængelighed på 20%.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2017 07:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2014 20:38
Indlæg: 11
Min sidste tråd kunne jeg ikke kommentere på længere, så opretter lige en ny :)

Håber at fange vedkommende, som kommenterede at han blandede hesten og colaen og fik en vild rus ud af det. Eller hvis andre har erfaringer med dette så meld venligst ind :) gerne med blandingsforhold, virkning osv :)

På forhånd tak


Senest rettet af Bismann 26 apr 2017 12:17, rettet i alt 1 gang.
Sammenlagt emnet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2017 12:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ketamin virker sløvende på mig, og ikke spor stimulerende. Jeg kunne også henvise til at det bruges som et bedøvelsesmiddel til behandling af dyr. Men jeg bøjer mig for dem, der har gode personlige erfaringer med kombinationen ketamin/kokain. Man kan jo også vende den om: Måske har kokainen godt af at blive dæmpet lidt, og måske har ketaminen godt af at blive stimuleret lidt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2017 14:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Hej.
Jeg har lavet en tråd i starten er året 2017 omkring min tur med ketamin og kokain som du kunne læse.
Har prøvet kombinationen en enkelt gang, men jeg kan godt anbefale den, hvis man altså godt kan lide at være helt blæst. Selvom folk siger de modvirker hinanden skaber de en eller anden synergy effekt, hvori man har den der selvsikker high fra kokain men stadig er svægende på ketaminen. Du skal dog holde lidt igen med ketaminen da det ligepludselig kan ramme en ekstremt hårdt hvilket skete for mig så jeg blev helt blæst om kuld og kunne knap nok sammensætte en sætning. Det er også sværere at mærke hvornår du har fået nok ketamin pga. kokainen, så lad det ikke snyde dig.
Angående hangover var det sidste jeg tog ketamin, så da effekten gik helt væk havde jeg ikke den der træls depri fra kokain som jeg plejer at få så det er også et plus.
Har hørt om folk der blander 1g kokain og 1g ketamine som skulle give en anden effekt, men igen ham der sagde det er ikke typen der rigtig læser op på tingene.

Good luck


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2017 19:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Det skal også lige siges det ikke var et forslag, men havde fået fortalt at keta-coke som han kaldte det bare gav et andet rus, pga der skete noget kemisk, men igen så er alle eksperter på stoffer til sådan nogle fester.

http://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png
På dette billeder står der også kokain og ketamin er caution, så det ikke en hel ufarlig kombination.
So be safe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 11:09 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Det er lang tid siden jeg har prøvet denne kombo og det var med en lille dosis ketamine, men husker det som ganske behageligt.

Ketamin både frigiver og modvirker tilsyneladende genoptagelsen af dopamine, så de to stoffer burde forstærke hinanden.
Det er dog kun S(+)-ketamine der har denne effekt.

Citat:
(+)-ketamine increased stimulated DA efflux and slowed DA reuptake in a concentration-dependent manner (25–200 μM). At 100 μM (+)-ketamine increased DA efflux by 109±20% (mean±S.E.M., n=13) of control values after 30 min (P<0.001 versus control) and prolonged uptake half-time (t1/2) by 76±38% (n=9, P<0.001) of control. In contrast (−)-ketamine (100 μM) had no effect on DA efflux or uptake. In DRN, both isomers (100 μM) increased stimulated 5-HT efflux. (−)-Ketamine had a larger effect (P<0.001), an 88±15% increase in 5-HT efflux (n=9) versus 46±10% (n=8) for the (+)-isomer. The isomers had similar effects on 5-HT uptake, increasing t1/2 by approximately 200%.


http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 8603001049


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team