Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 02:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 apr 2017 01:53
Indlæg: 9
Hej jeg har en ven som snart skal op og flyve til miami men han har tænkt sig at flyve påvirket af mdma Er det farligt eller kan man godt gøre det uden man dør af det eller får det virkelig dårlig


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 02:16 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Umiddelbart tror jeg ikke der er noget farligt ved det, men det lyder virkeligt dumt. Hvorfor vil han dog gøre det? Det er spild af mdma og hvis der nu skete noget og et eller andet gik galt, så havde jeg godt nok ikke lyst til at det var i et fly

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 02:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 apr 2017 01:53
Indlæg: 9
jaer oka men han har prøvet stoffet mange gange og der har aldrig været problemer men siger bare til ham det er dumt :) og hvorfor vil det være spild af mdma?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 02:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det lyder som en dårlig idé, og han vil sandsynligvis slet ikke blive lukket ind i flyveren. Han kan jo selvfølgelig vælge at smugle det med ombord, men helt ærligt... behøver jeg at uddybe, hvorfor det er pissedumt?

Han skal forvente at sidde ned i 10 timer og kombineret med trykket i kabinen + et vasokonstriktivt stof som MDMA, vil det øge risikoen for en blodprop markant.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 09:04 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Jeg vil også mene at det er risikabelt i det hele taget at have stoffer i blodet, når du skal rejse til USA. Hvis du har virket "mistænkelig" og bliver testet så kommer du ikke ind i landet.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 11:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Dann4554 skrev:
jaer oka men han har prøvet stoffet mange gange og der har aldrig været problemer men siger bare til ham det er dumt :) og hvorfor vil det være spild af mdma?

Fordi du sidder i en fucking flykabine, hvor du slet ikke kan lave en skid nice ting. Du kan sidde med headphones i ørene og kigge på en skærm, mens du er helt ristet på mdma. Det er sgu da mega spild af mdma.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 12:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 apr 2017 01:53
Indlæg: 9
Jaa det var også det jeg sagde men han sagde at det var ligemeget men tror i det er nemt at købe det i miami??


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 12:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Dann4554 skrev:
Jaa det var også det jeg sagde men han sagde at det var ligemeget men tror i det er nemt at købe det i miami??

Det har da ingenting med at være totalt ristet på et fly at gøre. Det virker temmelig retarderet. Men hvis han har lyst til at risikere at blive afvist ved flyet eller ved imigrations, så må det vel være hans sag.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 13:09 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Dann4554 skrev:
Jaa det var også det jeg sagde men han sagde at det var ligemeget men tror i det er nemt at købe det i miami??

MDMA blev udbredt i USA i 70'erne og har været det lige siden.

Jeg ved dog at flere andre stoffer bliver solgt som MDMA i stor stil I USA, MDPV, mephedron og methylon f.eks.

Hvis jeg skulle købe MDMA på gaden i USA er det 100% sikkert jeg ikke ville tage det uden at have testet det og bekræftet det var MDMA først, men det er nu også tilfældet i Danmark.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 15:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 apr 2017 01:53
Indlæg: 9
oka så det du siger er at det ville være dumt at købe det og tage det derover hvis man ik er 100 % sikker på det er mdma


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 15:33 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Dann4554 skrev:
oka så det du siger er at det ville være dumt at købe det og tage det derover hvis man ik er 100 % sikker på det er mdma

Hvorfor ville du da tage noget, du ikke er sikker på hvad er?

Denne tråd er på grænsen til det blæste :lol:

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 16:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 apr 2017 01:53
Indlæg: 9
Det er ik mig der skal afsted det er en ven jeg ville aldrig tage noget hvis jeg ik ved hvad det er


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 19:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Altså, det lyder bare mega nice for ham.
Så længe han ikke er så påvirket, at han er til fare for nogen, vil de forhåbentlig lukke ham ind både i flyet i Danmark og i USA (så længe visaet er i orden også).

Men jeg tænker hvorfor stoppe ved MDMA? Hvorfor ikke kombinere det med noget for at gøre flyveturen endnu mere nice?
Sidde i en lille kabine fuldt påvirket af i hvert fald to stoffer, må da være en vildt fed oplevelse. Specielt når turen er over otte timer + eventuel ventetid.

Hans idé er vildt nice, og jeg tænker, at man måske kunne leje sådan et lille fly i Danmark, tage en masse narko og så hoppe i flyveren og få en flyvetur. Top fedt.





heeehee

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mdma
Indlæg: 28 apr 2017 20:05 
spaffeh skrev:
Altså, det lyder bare mega nice for ham.
Så længe han ikke er så påvirket, at han er til fare for nogen, vil de forhåbentlig lukke ham ind både i flyet i Danmark og i USA (så længe visaet er i orden også).

Men jeg tænker hvorfor stoppe ved MDMA? Hvorfor ikke kombinere det med noget for at gøre flyveturen endnu mere nice?
Sidde i en lille kabine fuldt påvirket af i hvert fald to stoffer, må da være en vildt fed oplevelse. Specielt når turen er over otte timer + eventuel ventetid.

Hans idé er vildt nice, og jeg tænker, at man måske kunne leje sådan et lille fly i Danmark, tage en masse narko og så hoppe i flyveren og få en flyvetur. Top fedt.





heeehee


Lucy in the sky with diamonds! :hjerte: :rocking: Et candyflip i en fed privatflyver, må sgu være det ultimative hehe :mrgreen:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team