Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 01:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 maj 2017 21:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2017 01:28
Indlæg: 2
Hej forum, jeg tager noget kokain ind imellem, og syntes det er sjovt, men her på det sidste syntes jeg at det har været ubehaligt uden samtidigt indtag af alkohol, jeg føler at jeg bliver for anspændt og urolig fx på hænder, hvis ikke jeg indtager en pæn mængde alkohol samtidigt og sådan har det ikke altid været?

Kan det være pga. af indtager er større? i starten var var doserne lidt mindre. idag = ca 0,5 til 0,8 på en dag...

PFT håber nogen kan komme med et positivt indlæg så jeg ikke får flere negative tanker omkring kokain :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2017 21:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det har nok noget at gøre med, at når du indtager kokain sammen med alkohol, danner de cocaethylene i din lever, som både giver dig flere tømmermænd men også en anden rus.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2017 00:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Det kan også være fordi at du er begyndt at få dårligere kokain, cuttet med et billigere stimulans som f.eks. amfetamin.

Jeg plejer personligt at indtage mit kokain med enten GHB eller ketamin.. det der alkohol bliver sgu for giftigt, specielt når man blander det med kokain.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2017 08:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hvis dine ture er blevet længere, og du taget mere, så kan det også være fordi du ikke får spist nok - det kan godt give lidt urolige hænder - og det kræver alligevel noget kun energi for kroppen at opretholde rusen i længere tid. Det kan også være fordi du tager for meget, man kan godt få det ret stramt af for mange stimulanser, og det er ikke unormalt at man opper doserne uden det egentlig er nødvendigt.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2017 13:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det nok på grund af startende nekrose i ekstremiteterne som følge af Levamisol i dit kokain.

Spøg (eller?) til side, så husk at spis. Få nok magnesium, drik nok vand, og skal man øge dosen for at nå samme virkning, så er det stort set altid sammenhængende med, at bivirkningerne ved et stof også bliver mere markante. Så kan man jo overveje ens forbrug..

kh vh

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team