Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 09:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey pyschedelia.
Jeg skal her til karneval tage MDMA.
Jeg skal helt klart også have joints og er ret sikker på N2O. Jeg havde også planlagt at købe lidt ketamin og en 2cb pille.
Jeg vil så gerne høre om nogle har erfaringer med alt det kombineret, og hvilke fareforbehold jeg skal foretage mig.
Jeg kan se på tripsit.me under deres drugchart, at der ikke ville være nogle farlige kombinationer som sådan. Ville være rart hvis nogle kunne fortælle mig om ruset, om hvordan jeg skal tage det og om jeg mulighvis skulle undlade at tage et af tingene.
Tænkte på at tage 2cb pillen først og vente til peaked er overstået med at tage mdma. Derefter supplere jeg med lidt joint og ketamine, og hvis jeg føler mig tilpas suger jeg balloner.
Tak på forhånd

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Lyder som en ok rækkefølge. Jeg ville personligt være varsom med mdma-doseringen (max 100 mg), men måske tage det 15-30 min. før 2cb-peaket (bryder mig virkelig ikke om mdma hangovers). Ketaminen synes jeg sløver ''vildskaben'' i visuals, så det ville jeg nok vente med til midt-slut comedown af 2cb - dog er ketamin og mdma en dejlig kombination.
Personligt har jeg ikke det store behov for joints når jeg er på psykedelika, men det er fint sammen med mdma og keta.
Har ingen anelse om, at lattergas skulle være farligt i kombination med de nævnte stoffer. Har prøvet det sammen med coke - det gjorde ikke mig noget ondt. :D :roll:

Medlem

Altså havde tænkt mig at tage 2cb'en først pga. mdma hangover, men grunden til jeg også tager det først er jeg ikke kan være på mdma fra kl 10 om morgen til langt ud på natten, så køre først 2cb, så mdma og ketamin med joints og N20. Men søger ikke at dicideret trippe men, derfor tager jeg kun en 2cb pille

Jeg ville starte med MDMA, også tage 2c-b på comedown og derefter supplere med Ketamin. 2c-b er godt på MDMA comedown, det booster effekten ret godt. Derudover synes jeg hverken om kombinationen 2c-b og MDMA, eller MDMA og Ketamin. Men 2c-b og Ketamin til gengæld sammen med lidt weed og lattergas, det kører bare :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg stemmer også for mdma først, så 2c-b på comedown og så gem ketaen til sidst når der skal puttes og slappes lidt mere af.
2c-b på et mdma comedown er noget af det bedste jeg har prøvet.

Medlem

Så mdma først og så 2cb. Jeg ville tag mit keta til mdma fordi jeg ikke har prøvet det før og har hørt synergyen er fantastisk. Hvis jeg først tager mdma med keta, røg og lattergas. Og derefter 2cb med lidt keta og røg. Tror i ikke det vil fungere

Dedikeret medlem

er det over en hel dag?? Hvornår starter du??

Medlem

Altså i har vel hørt om karneval i aalborg :D
Men tænkte omkring 10-12 stykker, eller nok nærmer 12 faktisk, og tænker jeg skal i byen til 2-3 stykker også
Men skal ihvertfald ikke holde mig kørende på kokain eller amf f. eks eller mdma for den sags skyld.

Dedikeret medlem

Du kan godt tage 2cb senere i guess. Men jeg ville foretrække et mere steady flow, hvis du forstår hvad jeg mener. Har ikke prøvet mdma før indtagelse af 2cb, men i teorien vil jeg hellere ''skyde min serotonin af'' efter psykedelika end før. Men jeg har om sagt ingen erfaring med rækkefølgen, som Ø og Butt (muligvis!? :roll: :D ) har.

Medlem

Jeg ville som dig også fyre mit serotonin af efter, men da de foreslår det modsatte kunne jeg tænke mig en begrundelse hvis det er mulig :)
Vil gerne ramme en synergy med det hele uden jeg bliver helt blæst.

Dedikeret medlem

Jaa, den er lidt tricky den der. Hvis du skubbesr din tideshorisont et par timer frem, så tror jeg det hænger lidt bedre sammen. Dvs til kl .14. Ift mdma og 2cb.

Det er en meget velkendt rækkefølge, at tage MDMA først og 2c-b bagefter. 2c-b´n giver et ok fedt afterglow. Jeg har prøvet det, og det kører. Shulgin anbefaler det også som en god rækkefølge.

Medlem

Altså mener i efter mdma peaket eller efter mdma effekten er ved at aftage, da jeg bare ikke kunne forstille mig pyskedeliske på mdma hangover, selvom jeg aldrig rigtigt har haft en kæmpe hangover fra mdma men derimod træthed.
Tak for svarene. Jeg prøver mig lige så stille frem, skal ihvertfald maks have en 2cb pille.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Altså du skal jo ikke tage 2c-b når du er helt nede og har tømmermænd. Du skal tage det når du er på vej ned.

Dedikeret medlem

Hvor stærk er pillen??

Dedikeret medlem

Jamen det varer da ikke ret længe fra MDMA'en har toppet, til man er nede igen. Måske 1½ time. Derefter kommer man til at trippe næsten udelukkende på 2CB i flere timer.

Medlem

Den skulle vist være på 22 mg. Skal teste alle mine drugs med mine nye testkits, men det fortæller jo selvfølgelig ikke indhold af 2cb men snare om det faktisk er 2cb.
Men normalt tripper jeg ikke meget på 1 enkelt 2cb pille, men nu spiller de andre drugs jo også indover. Det kunne egentlig også være jeg burde droppe 2cb'en men har bare sådan lyst.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Jeg ville enten kører md og keta, eller md og 2cb

Julemix
100mg md oralt til at starte på, også derefter redoser nasalt med md/keta ( 50/50??)
Hvor længere du kommer hen af dagen, hvor mindre md og mere keta (y)

Md+2cb
100mg oralt, efter et lille peak så tag din 2cb pille, hold så resten af dagen kørende med at redosere md,

Hvis du skal tage md, 2cb og keta. så vent med keta til sidst på aften, ellers tror jeg godt det kan blive for uoverskueligt, med alle de mennesker til karnevalet, Julemix i sig selv kan blive uoverskueligt sidst på aften :-)

Held og lykke med det :-)

Medlem

Tak for det. Virkelig gode råd med fremgangsmåde. Jeg hælder dog til at starte ud med 2cb, og når jeg rammer peaket venter jeg en times tid og begynder på md og keta med masser af joints. Vælger det nok grundet tidligere erfaring på de forskellige stoffer selvom jeg dog aldrig har prøvet dem sammen, udover mdma og 2cb hvilket virkede fedt. Tak for alle de mange svar, og jeres delte erfaringer.
Tænker også joints med 2cb ville være dumt da det altid booster min paranoia i et psykedelisk trip, plus det bliver forstærket
Stay safe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]