Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 17:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 maj 2017 18:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 maj 2017 18:17
Indlæg: 1
Hej.

Jeg er ikke selv bruger af coke, men jeg er nysgerrig på hvordan man påvirkes i forhold til at om man ændre holdninger til ting? Altså, er man mere optimistisk og får måske sagt ting man måske ikke mener når rusen er væk igen? Eller er man forholdsvis klar i hovedet hvad det angår?
Og er hukommelsen påvirket når det blandes med alkohol? (Værre eller klarer?)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2017 22:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Coke er et af de stoffer, hvor du bevarer kontrollen bedst IMO og også tænker mest klart. Man bliver mere snakkende, åben og glad, men det betyder jo ikke, at man siger ting, man ikke mener.
Jeg har altid fuld kontrol over mig selv, når jeg har taget cola - alt er bare lidt federe.
Siger du ting, du vil fortryde? Njaa, det synes jeg ikke, man gør. Det er ikke et stof som E, hvor alt og alle efter indtagelse bare bliver dejlige og vidunderlige og hvor du bliver over-ekstremt kærlig.
Det skulle da lige være at dit forbedrede humør og tilstand påvirker dig til at være mere positiv over for nogen eller nogen end du bryder dig om næste dag :-D.
Jeg synes ikke at alkohol gør det værre eller bedre, medmindre du er sådan en, der fuldstændig mister hukommelsen og tidsfornemmelsen, hvis du bliver megafuld. Coke har også den dejlige effekt, at den tager toppen (på den positive måde) af din brandert. Jeg elsker kombien, men da dette er et harm reduction site vil jeg lige påpege, at coke og alkohol ikke er den sundeste kombi for leveren. Så vær varsom. Alt med måde :-D.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team