Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 17:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jun 2017 12:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hej jeg skal på roskilde festival i år.

Det er mit 10. år og jeg regner derfor med blandt andet at fejre jubilæet ved at peppe det op med LSD, MDMA og Svampe.

Jeg har efterhånden prøvet dem alle 5-8 gange.

Jeg ved at psykedeliske stoffer kan være lidt risky i så store settings, men har indtil videre kun haft positive oplevelser med det.

Derfor tænker jeg at planen er:

60-70 ug LSD lørdag eftermiddag (evt. 100 mg MDMA om natten) (Så får man rigtig tjekket camping området ud, mens campsne det ikke er helt smadret)
2-3 gram cubensis torsdag ved 12 tiden (Lorenzo -> Acid Arab -> Savage Rose på comedown)
120-200 mg MDMA fredag nat (The Avalanches -> Den Sorte Skole)

Jeg ved godt MDMA to gange på en festival ikke er anbefalet, men da jeg holder mig til maks 300 mg fordelt på ugen tænker jeg ikke jeg er i den helt store risiko zone (eller ville i helt undvære MDMA dosen i sammenhæng med den forholdvis lave dosis LSD).

Jeg er egentlig mest i tvivl om hvad min svampe dosis skal være, da jeg gerne vil prøve at trippe og ikke bare være euforisk på festivalen, men er tvivl om hvor højt jeg skal gå op. Også med evt. tolerance for LSDen. Det skal ikke være en nedsmeltning, men heller ikke kedeligt!

Og ville i være bekymrede for evt. MDMA nedturs påvirkning på et trip 5 dage senere.

Jeg har forresten ikke prøvet et candyflip før, men er den lave dosis af LSD og en normal dosis MDMA 6-7 timer ikke forholdvis ansvarlig. Jeg er som sagt meget bekendt med Roskilde Festival og føler mig hjemme i både LSD og MDMA.

Det mest grundlæggende spørgsmål: Er min plan ok forsvarlig? Det er selvfølgelig også en vuderingssag når jeg står og skal til at dosere :)

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 14:41 
Hvis du føler for det, så er det. Er du i tvivl, er det formentlig ikke :)

Jeg ville ikke være bange for den plan, men jeg, er ikke dig. Noget andet er så, at Roskildes gennemsyrede alkohol stemning, ikke er et sted, jeg gider at indtage, noget så fantastisk som LSD. Men hvis man kan lide Roskilde, og dosen 60-70µg, fungerer det sikkert fint :wink:


Top
  
 
Indlæg: 14 jun 2017 18:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ø Tripperen! skrev:
Hvis du føler for det, så er det. Er du i tvivl, er det formentlig ikke :)

Jeg ville ikke være bange for den plan, men jeg, er ikke dig. Noget andet er så, at Roskildes gennemsyrede alkohol stemning, ikke er et sted, jeg gider at indtage, noget så fantastisk som LSD. Men hvis man kan lide Roskilde, og dosen 60-70µg, fungerer det sikkert fint :wink:

Hvad med krydstolerancen mellem svampe og lsd? Hvor lang tid tror i der går før den er væk. Har hørt at man næsten skal doble dose dagen efter. Men hvad med 4 dage senere

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 18:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Det minder mig om jeg burde lave en meetup tråd...

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 18:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Bubber skrev:
Det minder mig om jeg burde lave en meetup tråd...


Tænkte også på det havde bare ikke tid imorges . Men du er god til den slags så du får den. Jeg ender desværre også med at være for glemsom eller mikse dage sammen

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 18:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jamen tak. Det hele er planlagt, for i år får i ikke lov at blande jer :-)

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 18:50 
Hector Salamanca skrev:
Hvad med krydstolerancen mellem svampe og lsd? Hvor lang tid tror i der går før den er væk. Har hørt at man næsten skal doble dose dagen efter. Men hvad med 4 dage senere


Personligt opbygger jeg lynhurtigt tolerance. Hvis jeg tripper dag på dag, eller med få dages mellemrum, vejer jeg sjældent mine doser. Jeg indtager bare, indtil det virker. Men ved så lav en dosering, tror jeg ikke, det bliver et problem.

Tolerancen er for mit vedkommende først væk efter 2-3 uger, med Psilocybin og LSD. Også krydstolerance.


Top
  
 
Indlæg: 15 jun 2017 17:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Hector Salamanca skrev:
60-70 ug LSD lørdag eftermiddag (evt. 100 mg MDMA om natten) (Så får man rigtig tjekket camping området ud, mens campsne det ikke er helt smadret)
2-3 gram cubensis torsdag ved 12 tiden (Lorenzo -> Acid Arab -> Savage Rose på comedown)
120-200 mg MDMA fredag nat (The Avalanches -> Den Sorte Skole)

Og ville i være bekymrede for evt. MDMA nedturs påvirkning på et trip 5 dage senere.


Du mister nok noget af den relativt lille påvirkning af serotnin, som psilocybin har. Men vil ikke mene du skal være bekymret for det. Undgå at gå for meget amok med emma (og alkohol) i så fald. :peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2017 01:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Jeg synes personlig candyflip kan være totalt forvirrende( har dog prøvet det en enkelt gang og overdoserede måske lsd'en lidt :D), men det kan lsd også generelt. Den dosis du tager lyder perfekt for en god festival. Jeg ville nok tage mdma'en efter peaket på lsd'en.
Held og lykke
Stay safe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2017 23:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 mar 2013 19:26
Indlæg: 121
Med de mænger MDMA du snakker om, tror jeg ikke jeg vil være bange for et nedturstrip.

Jeg vil dog være nervøs for at blive snuppet med det hele derinde. Jeg har aldrig været til Roskilde, men synes hvert år man ser rigtige mange, der bliver taget med stoffer pga. politiet benytter hunde. Men nu er jeg også "gammel" og meget tæt på ikke længere at have pletter på straffeattesten længere (de er væk til efteråret - ren straffeattest), så jeg er nok overforsigtig lige nu :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2017 02:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 jul 2017 01:59
Indlæg: 3
Faldt lige over denne tråd i forbindelse med lidt Google omkring LSD.. Var selv på 60ug LSD og der var perfekt både at snakke med mennesker på campingpladsen og synes helt klart at musikken var ekstra spændende, med CEV som smeltede sammen med musikken til den store guldmedalje.. I hvert fald ikke sidste gang jeg skal køre en lille dose på Roskilde :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2017 15:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Langeberg skrev:
Faldt lige over denne tråd i forbindelse med lidt Google omkring LSD.. Var selv på 60ug LSD og der var perfekt både at snakke med mennesker på campingpladsen og synes helt klart at musikken var ekstra spændende, med CEV som smeltede sammen med musikken til den store guldmedalje.. I hvert fald ikke sidste gang jeg skal køre en lille dose på Roskilde :)


Lyder dejligt!!! Jeg mistede desværre mit LSD i en jakke et eller andet sted. Tilgengæld så gik mit svampetrip forrygende. Brugte det meste af tiden på at ligge og smelte tæt på cosmopol også på mit til dato mest fantastiske comedown til Savage Rose. Det band forlængede seriøst mit trip med 2 timer tror jeg. Normalt tripper jeg kun 4 timer på svampe, men her snakker vi 6 timer!!!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team