Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 07:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 21 jun 2017 10:28 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Hej Alle.

Jeg vil blot gøre opmærksom på mit nyeste projekt, vi er ved at få sat i produktion: https://www.drizzle.life/

Det er en husholdningsmaskine, der fuldautomatisk kan ekstrahere urter i bedste soxhlet style. Den bliver super cool designet og vi har tænkt og pushe den til alle folks køkkener. Vores primære markedet bliver nok folk, der medicinsk har behov for cannabis olie.

Check det ud, del det og kommenter gerne.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2017 11:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Virkelig god idé! Kunne sagtens forestille mig en masse ældre mennesker der kunne gro deres egen planter uden problemer, stå i en situation hvor de ville tænke "uha nej, skal ikke i gang med at pille ved alverdens alkymi og deslige!.. men jeg har jo brug for mit olie?". Mon ikke der også er en del new-age "spis-din-autisme-væk" typer der kunne bruge den til at ekstraktere lotus essens til deres chakra krystaller?

Flot website også! Kan se i har instragram link i bunden, synes næsten inæsten få det et lidt mere synligt sted hen og få tilføjet FB/Twitter

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2017 14:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det ser mega fedt ud!

Nogen ide om, hvad prisen kommer til at lægge på?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2017 14:32 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Nogenlunde samme pris som en moderat italy style kaffe maskine. Vi regner med 550 USD på indiegogo og så derefter omkring 800 USD.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2017 16:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Fedt det lyder meget spændende :)

Edit kom med en opdatering når i er klar til salg den ligger lige til højrebenet for CBD grupper og lign på face.
Så lidt reklame vil være let


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2017 21:32 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Klart Fso!

Spred også gerne link og opfordre folk til at signe up. Det er vigtigt for vores produktion og finansiering at vi allerede nu får folk der følger med på siden, instagram mv.

Tak for hjælpen alle, MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2017 23:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 10:38, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 09:24 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Friedrich Gauss skrev:
Den vil stå fint side om side med Kenwood rørmaskinen og OBH stavblenderen :)


Faktisk er dette et af vores større politiske målsætninger. Vi vil (ud oer at bygge en pisse sjov og god forretning) gerne normalisere det at lege med urter i verdenen. Ved at sørge for den netop står ved siden af stavblenderen kan vi hjælpe til med dette.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 11:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
KenIshii skrev:
Nogenlunde samme pris som en moderat italy style kaffe maskine. Vi regner med 550 USD på indiegogo og så derefter omkring 800 USD.

MVH
KenIshii


Kan godt være jeg lyder dum men hva menes der?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 11:32 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Fso skrev:
KenIshii skrev:
Nogenlunde samme pris som en moderat italy style kaffe maskine. Vi regner med 550 USD på indiegogo og så derefter omkring 800 USD.

MVH
KenIshii


Kan godt være jeg lyder dum men hva menes der?


Pris under kampagne på indiegogo (crowdfunding platform): 550 dollars
Pris derefter: 800 dollars

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 15:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2011 00:18
Indlæg: 104
Det er satme lir! Fedt produkt.

Hvornår regner i med man kan bestille?

Jeg er klar!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 16:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Interessant produkt! Har i overvejet samarbejde med andre? Jeg blev mindet om 'Super Aladin Smoker and Aromatizer', derved kunne man foreslå en vej til at bringe de aromariske olier ind i et nyt medie/produkt/fødevarer, foruden infussion i vakuum eller marinadesprøjte/kanyle.
Har i planer om en nedskaleret version i en billigere prisklasse? Tror det vil gøre det nemmere at komme bredt ind i hjemmekøkkenet, uden at skræmme feinsmeckere og professionelle køkkener væk, der nok i højere grad, gerne vil betale​ prisen for et premium produkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2017 07:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 10:38, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2017 12:34 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Bismann skrev:
Interessant produkt! Har i overvejet samarbejde med andre? Jeg blev mindet om 'Super Aladin Smoker and Aromatizer', derved kunne man foreslå en vej til at bringe de aromariske olier ind i et nyt medie/produkt/fødevarer, foruden infussion i vakuum eller marinadesprøjte/kanyle.
Har i planer om en nedskaleret version i en billigere prisklasse? Tror det vil gøre det nemmere at komme bredt ind i hjemmekøkkenet, uden at skræmme feinsmeckere og professionelle køkkener væk, der nok i højere grad, gerne vil betale​ prisen for et premium produkt.


Hej Bismann.

Til at starte med bliver vi nødt til at introducere premium produktet. Ellers er der ikke råd til at starte det hele op. Det er samme vej Tesla har fulgt, med deres dyre modeller først, for at få fabrikkerne op og køre og så derefter få billigere produkter ud til masserne.

Vi tager til Californien med materiale her til Juli og mødes med en masse dispensaries for at få indblik i hvad den "rigtige" pris er. Derudover har vi også kontakt til smerteklinikkerne her i DK for at høre hvordan patienternes økonomi er.

Prissætning er forbandet svært :)

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2017 16:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Cool, det tror jeg også er vejen at gå. Så kan produktet bedre opnå anderkendelse blandt respekterede fagfolk og anvendelsesmuligheder kan bedre testes, så almindelige køkkennørder bedre kan se ideen i at anskaffe sig en. Lidt ligesom sous vide maskiner​, der for få år siden kostede +5000 kroner, og mest blev brugt i professionelle køkkener, til i dag hvor de nærmest er allemandseje. Det var mere for at høre om det var en plan på sigt, og om det teknisk kunne lade sig gøre at nedskalere. Tror kreative kokke som Heston Blumenthal og Thomas Keller ville være gode at tage kontakt til, det virker til at være en maskine, der er lige i deres boldgade. Keller har også en restaurant i Californien - The French Laundry som i måske kunne tage kontakt til imens i er derovre (alt efter hvor i staten i befinder jer).
God tur og held og lykke med projektet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2017 13:22 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Så fik vi et færdigt datablad på banen. Hent det her: https://drive.google.com/open?id=0B9s92 ... DZ1SG5lQlE

Jeg ville blive svært glad hvis i ville dele det til højre og venstre. Det vil virkeligt hjælpe projektet på vej!

Derudover glæder det mig at vi har fået innovationsfonden til at spytte et større pengebeløb i projektet, sammen med Københavns Universitet.

God weekend.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 09:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Er det Snoop Doggy Dogg der har navngivet maskinen? :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 15:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
Når der står "Compatible solvents: Ethanol, Propanol & Water", er det så 1-propanol eller 2-propanol (altså isopropylalkohol)?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2017 09:57 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
MDMAInMedicine2 skrev:
Når der står "Compatible solvents: Ethanol, Propanol & Water", er det så 1-propanol eller 2-propanol (altså isopropylalkohol)?


Hej.

Begge typer propanol kan anvendes.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2017 21:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
fuck hvor blæret! Probs for den geniale idé og al muligt held og lykke med det :)

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team