Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 16:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jul 2017 15:38
Indlæg: 7
Nu har jeg en del svampe- og LSD trips på bagen, men DMT lyder helt utroligt interessant.

Jeg har dog læst at oplevelsen skulle være langt mere intens end selv højdosis svampe/LSD trips. :shock:

1. Kan man forberede sig på sådan en oplevelse?
2. Kan det ryges ud af en bong, måske sandwichet mellem noget weed?
3. Hvor meget skal der ryges for at ''bryde igennem''?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 16:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
1. Vil sige at den bedste forberedelse er en dyb forståelse for både stoffet og dig, så sørg for at læse rigtig godt op på det.
2. Ja det kan det sagtens. Jeg brugte selv sandwich metoden første gang og gør det stadig nogle gange, alt efter ryge redskabet. I stedet for noget weed, vil jeg dog anbefale at bruge 2 lag aske. Tror ikke det er særligt fedt at blande dmt med følelsen af at suge et godt gammeldaws bonghovede.
3. Det er meget forskelligt. Jeg vil sige 50-100mg, hvis du går efter gennembrud.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 16:37 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jul 2017 15:38
Indlæg: 7
Mange tak!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 16:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det var så lidt! Og velkommen til.
Meld endeligt tilbage, hvis du får prøvet det af :)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 18:12 
1. Nej det kan man ikke.
2. Ja sagtens spand er effektivt.
3. Så meget som muligt, ryg indtil du falder om. Fyld 100mg i piben/hovedet hvis du går efter gennembruddet.


Top
  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 19:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Hvis du ryger det på en nogenlunde effektiv facon er 100 mg alt for meget. Med Changa i en pibe er 30-40 mg DMT nok til gennembrud i min erfaring.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 21:20 
Lille Rødhætte skrev:
Hvis du ryger det på en nogenlunde effektiv facon er 100 mg alt for meget.


Det passer ikke helt. Det er rigtigt, at nogle ryger igennem på 30-40mg. Men for andre skal der 50-75mg til, og det er lidt træls at have inhaleret 50mg og gerne ville have mere, når piben er tom.

Personligt har jeg været oppe på et kvart gram 50% Changa, røget på spand. Mere effektivt bliver det nok ikke. Man kan ikke få for meget, man får ikke blackout af rygbart DMT.


Top
  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 22:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Det er endnu mere træls at få sparket sin røv fra alle multiversets retninger fordi man ikke havde tålmodighed til at gå langsomt frem med så potent et middel. :P

Men ok, jeg har aldrig presset doserne som det lyder som om at du har. Kun lige til et gennembrud. Men har stoffet ikke et optimalt leje? På et tidspunkt må forvirringen jo blive for meget og udbyttet falder igen. Eller er et gennembrud et gennembrud i din erfaring?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 22:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Personligt synes jeg måske også 100mg er i overkanten. Jeg er glad for at jeg startede ud med 30mg og så 40mg kort efter. Det var længe rigeligt for mig første gang.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 20 jul 2017 23:37 
Ubehageligheden og forvirringen er før gennembruddet. Efter gennembruddet har du ikke noget "jeg", at blive forvirret med.

Om et gennembrudt er et gennembrudt er svært at sige. Jeg ved bare, at jeg har fået mere ud af det, og mere med tilbage jo mere jeg har inhaleret. Terence McKenna mente også, at man skulle ryge, til man ikke kunne ryge mere.
Men det er svært at snakke om, der er ikke noget sprog for DMT oplevelsen.

Jeg mener ikke det er muligt, at gå langsomt frem med DMT. Enten ryger man igennem, eller også gør man ikke. Der er en hårfin grænse, og den skifter.

Men folk skal gøre, hvad de føler for.

Det skal så også siges, at jeg ikke har røget DMT siden oktober sidste år. Jeg fik pænt sagt at vide, at jeg havde brugt min kvote for den periode. Men jeg kan også mærke, at der ikke går så lang tid, før jeg vil besøge den dimension igen.


Top
  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 21 jul 2017 10:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Generelt kan man vel sige at Ø Tripperens doser, og specielt DMT doser, skal tages med et gran salt i forbindelse med rådgivning. :)

Som nybegynder ville det være en rigtig dårlig idé at følge de råd.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 21 jul 2017 12:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Mr. Gone skrev:
Khazim skrev:
Generelt kan man vel sige at Ø Tripperens doser, og specielt DMT doser, skal tages med et gran salt i forbindelse med rådgivning. :)

Som nybegynder ville det være en rigtig dårlig idé at følge de råd.


Har du lyst til at uddybe? Jeg kan ikke se hvorfor det er en dårlig idé - det 'værste' der kan ske, er vel at man får et gennembrud?
Jeg har læst og hørt mange, der mener at man skal gå all in fra start på den måde, og personligt ville jeg ønske jeg havde gjort det samme, men da jeg har oplevet DMT i forskellige lave-middel doser er jeg blevet mere påpasselig og har svært ved at bryde igennem.


Det kan jeg sagtens. Jeg hentyder til de generelt meget høje doser som han anbefaler. Som f.eks. i denne tråd hvor han anbefaler 100 mg.
Det er der flere der ytrer sin mening omkring, hvilket jeg også gør.

Jeg er klar over at nogle mener at man blot skal tæske sjælen hårdt nok afsted, så skal man nok blive frelst. Der er vi så forskellige. :)

Edit: Jeg er absolut ikke enig med dig i at det eneste der kan ske ved for høje doser er et gennembrud. For mig virker det til at man glemmer risici ved rusmidlerne, når man kun vælger at se sådan på det.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 21 jul 2017 15:02 
Khazim skrev:
Jeg er klar over at nogle mener at man blot skal tæske sjælen hårdt nok afsted, så skal man nok blive frelst. Der er vi så forskellige. :)

Edit: Jeg er absolut ikke enig med dig i at det eneste der kan ske ved for høje doser er et gennembrud. For mig virker det til at man glemmer risici ved rusmidlerne, når man kun vælger at se sådan på det.


Så vidt jeg selv ved, har jeg aldrig påstået, at man bliver frelst af at tæske sjælen. Egentlig tror jeg ikke rigtig på, at vi har en sjæl, så det er dine ord, du lægger i munden på mig.

Kan du fortælle mig, hvad for nogle risici man løber ved store doser rygbart DMT. Sådan helt specifikt? Man kan ikke overdosere DMT.

Manden spurgte om, hvor meget der skal til for et gennembrudt, og mit svar er så meget som muligt. Man ryger, indtil man ikke kan ryge mere, fordi man hverken har et begreb om piben, sig selv eller resten af eksistensen. Så må man håbe, man kommer over på den anden side. Så er det egentlig under ordnet, om man putter 50, 100 eller 200mg i piben, bare der er nok. Man når ikke at inhalere mere end et vist alligevel, og det skal til, hvis man vil igennem.

Jeg har selv aldrig haft en ubehagelig rejse på høje doser DMT. Jeg har kun mødt "dødsmaskinen", på moderate doser = ca 40mg. Og det har været sub-breakthrough. Dette baserer jeg på omkring 100 forsøg på at nå hyperspace. Så helt sort snak kan det vel ikke være.

Inde på Nexus, skrives der at McKenna´s standard dosering var omkring 75mg, og han røg det over 50 gange igennem sin tid. DM Turner røg DMT et par gange om ugen i en lang periode, og havde +100 DMT rejser på samvittigheden. Min konklussion indtilvidere er, at DMT er det mest harmløse psykedelika, selvom jeg også har hørt om, at folk kan få det dårligt af det. Men det er som regel på sub-breakthrough.

Det er og forbliver DMT vi snakker om her, og det har nogle helt specifikke egenskaber, de andre psykedelika ikke har. Jeg har aldrig anbefalet 600µg LSD til nogle, heller ikke til erfarne.

Igen folk må gøre, hvad de føler for. Jeg fortæller bare, om det jeg har lært, igennem det jeg har læst og selv prøvet. Det er selvfølgelig forskelligt hvor meget der skal til, før man ryger igennem. Men som Mr. Gone siger, er det værste/bedste der kan ske ved store doser DMT, at man opnår breakthrough.
For mig er der meget stor forskel på at ryge 30, 60 eller 90mg. Jeg siger ikke, at det er sådan for alle. Noget andet er også, at der er stor forskel på, hvor meget man putter i piben, og hvor meget der når vejen op til ens receptorer.

Har du selv stor erfaring med DMT Khazim?


Top
  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 21 jul 2017 17:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvad risici angår er opkast helt klart en af dem. Har hørt og læst om flere som har kastet op under gennembrud og har været tæt på at blive kvalt imens.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 21 jul 2017 18:05 
Men har du nogensinde hørt om, at nogen rent faktisk er blevet kvalt af deres eget opkast, ved rygning af DMT?

Jeg kaster næsten pr. definition op ved rygning af DMT. Ja faktisk ved indtagelse af alt slags psykedelika, dog med undtagelse af LSD, hvor det kun sker engang imellem. Jeg har utallige gange haft oplevelsen af at blive kvalt, men det er aldrig sket endnu. Det er ren angst, det er jo ikke fordi man bliver bedøvet væk. Kroppen har sin egen iboende intelligens.

Noget andet er gældende med Alkohol, hvor folk dør på stribe af deres opkast. Det er indtilvidere aldrig blevet bevist, at nogen er død ved rygning af DMT.


Top
  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 21 jul 2017 19:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Som jeg skriver, så har jeg faktisk hørt om en, som var ved at blive kvalt i sit eget bræk, som blev reddet af at hans ven kunne høre det fra rummet ved siden af

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DMT?
Indlæg: 25 jul 2017 01:14 
Jeg håber ikke, at jeg overtræder boardets regler nu, men jeg får næsten lyst til at sige "lige ved og næsten, slår ingen mand af hesten".
Det er spøjst, at det skulle være muligt at kvæles i sit eget bræk på DMT, eller for så vidt andet psykedelika, hvis det ikke allerede var sket, og dokumenteret. Det er over 60 år siden, at folk begyndte at indtage ren DMT. Ja selv ikke ved IV brug, er der noget skadeligt dokumenteret.

Jeg har røget helt absurd meget freebase DMT, doser fra 10-120mg.
Jeg vil sådanset garantere dig for, at hvis du er 100% clean, fastet i 6-24 timer så kan du ryge, som du vil, på den pibe der. Det er 100% fysiologisk ufarligt. Jeg ville ikke være bange for, at smide et halvt gram i vapor genie, eller på en spand.

Engang på en kraftig Aya session jeg var på, greb en sitter ind i min process, tog fat i mig, da han troede, at jeg var ved at kvæles af mit opkast, og pga. at jeg havde hele min hånd nede i min hals. Jeg syntes selv det var vildt, at det kunne lade sig gøre, men jeg trak vejret fint igennem min næse. Grunden til at kroppen ville have hånden ned i halsen, var fordi der var spændinger i mit stemmebånd, som skulle forløses. Sitteren var for uerfaren, i forhold til de processer, som høje doser kan fremprovokere.
Grunden til at jeg fortæller dette, er for at illustrere, hvor meget man kan tage fejl af situationen pga. panik angst.

Jeg har væltet rundt på madrasser og kastet op som en malemuk utallige gange på DMT, Ayahuasca, Svampe, LSD, Meskalin osv. både med sitter, men også helt alene og troet, at jeg er ved at kvæles og dø. Men det sker ikke. Læs gerne Stanislav Grof, han forklarer også, hvor normalt det er, at man føler sådan på høje til meget høje doser.

Hvis der er nogen der har noget dokumentation på, at nogen er blevet kvalt og død kun ved rygning af freebase DMT, er jeg meget interesseret i det.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team