Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jul 2017 18:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jul 2017 15:38
Indlæg: 7
Hej rygere!

Min lillebror (på 18) er ikke meget glad for alkohol. Han holder dog rigtig meget af hashrusen (startede for ½ år siden). Han spørger mig hvorvidt det går an med rygning lige inden en gymnasie/klassefest. I HR-ånden vil jeg spørge jer om jeres erfaringer med hash til gymfester? Jeg festede ikke i gymnasiet, så jeg kan dsv. ikke rigtig hjælpe ham :oops:
Nogle erfaringer mht. at ryge til/inden en fest? Er det at foretrække frem for at drikke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2017 19:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Edit: Misforstod spørgsmålet.

Går ud fra der er tale om almindelig gymfest. Altså jeg vil sige hvis han har andre omkring sig til festen som også er skæve ville det være fint. Tror måske det ville føles mærkeligt at være alene skæv til en fest hvor alkohol dominere.

Cannabis var ret almindeligt på mit gym, der var mange der var skæve til festerne.

Edit: Det vigtigste at tilføje er måske at man skal sørge for at ryge inden eller efter. Jeg ville ikke syntes det var en god ting at blive opdaget med stoffer til en gymfest. Husk på alt hvad vi foretager os har konsekvenser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2017 13:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Jeg er enig i det BasicReality skriver, men vil lige tilføje, at det kommer MEGET an på hvem han er som person og hvad han ryger. (Jeg går ud fra I selv har tænkt jer til, at det ikke skal være noget der couchlocker ham, hvis han skal til en fest.)

Hvis han er udadvendt og nærmest kan tage ædru til fest, så er det da sikkert rigtig fint at være skæv til festen.

Som Basic også skriver, husk nu at holde det til før og efter festen på selve skolen. Det er sgu røvsygt at blive smidt ud eller lign. for at ryge på skolen.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2017 23:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Ej, nu strammer han sku garnet. Få lige de rottehaler slået ud og lad håret falde ned.
Gem hashen til festen er slut, men pas på alkohol og hash kan være virke overvældende sammen. Historien tæller mange uskyldige unge mennesker, der har bevæget sig ned i den gyde og sejlende har lidt en skæbnesvanger oplevelse med kvalme, opkast i lange stråler og generel puhaa-hed.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team