Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 aug 2017 21:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Har indtaget 30mg i løbet af dagen. De første 10mg tyggede jeg i munden og skyldede ned med cola. De næste 10mg knuste jeg, og prøvede at finhakke med en skarp kniv.. det kunne helt sikkert godt være blevet gjort bedre, men havde ikke tålmodighed til mere, så op røg det, og gav en meget mild og næsten ikke mærkbar effekt. For omkring 20 min. siden "finhakkede" jeg endnu 10mg og indtog oralt med en tår cola, og venter stadig på at mærke noget.
Må nok sige, at jeg er lidt skuffet, havde regnet med at få en bedre mærkbar effekt. Min tolerance er relativt lav. Jeg tog dog 0.6mg burprenorphine i morges mon det kan have en indflydelse?
Ellers.. har nogen af jer nogle råd til hvordan oxycontiner 10mg ellers kan indtages med henblik på at opnå stor effekt som muligt? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2017 09:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Buprenorphinen har med garanti haft indflydelse på rusen... Virkelig uoptimalt at tage bup hvis man regner med at lamme sig på mere klassiske opiater, da receptorerne vidst bliver godt mættet af bup'en. Prøv igen næste gang og hvis det er XR piller, så hak den og smid den i noget sodavand natten over, plejede at gøre tricket for mkg

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2017 17:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Buprenorphinen er lyse slukkeren i det billed, lige nøjagtig som fugde skriver. Problemet er at buprenorphin binder sig stærkt til de mu-opioide receptorer (bedre end langt de fleste opioider). Almindelige agonister som oxycodone har derfor svært ved, at hægte sig fast på de iforvejen mættede receptorer og man vil derfor opleve manglende virkning fra agonisten. I det her tilfælde oxycodone.
Har man stof nok kan det godt lade sig gøre at bryde igennem blokeringen, men det er uforsvarligt og koster dyrt. Efter 37 timer har kroppen udskildt stoffet, og lader man en ekstra dag passere er man nogenlunde på den sikre side.
Oxycodone har en lækker euforisk og stimulerende rus, og jeg synes man får et bedst udbytte ved at sniffe depottabletterne. Det er såre simpelt i mit hoved, for tabletten knuses til et støvende pulver og insufleres i 4 baner fordelt udover lidt tid. Start med én bane til hvert næsebor og vent 5-10 min på virkningen indtræder. Den nasale rute er at foretrække hvis man gerne vil være så høj, som muligt (IV ekskluderet) indenfor relativt kort tid. I kontrast til smagen af morfin og mange andre opioider, der har oxycodone en rimelig overkommelig smag. Morfin smager virkelig klamt. Smagen afskrækker mig fra at sniffe det, og ikke mindst den ringe biotilgængelighed. Sådan forholder det sig ikke med Oxy. Kan man undvære en smule ekstra stof, der går tabt ved administrations ruten, så er nasalt vejen at gå hvis man søger mest eufori. Bare sørg for at holde næsepassagerne rene for hver gang der sniffes, så yderligere tab mindskes.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2017 18:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Oxycodone har en lækker euforisk og stimulerende rus, og jeg synes man får et bedst udbytte ved at sniffe depottabletterne. Det er såre simpelt i mit hoved, for tabletten knuses til et støvende pulver og insufleres i 4 baner fordelt udover lidt tid. Start med én bane til hvert næsebor og vent 5-10 min på virkningen indtræder. Den nasale rute er at foretrække hvis man gerne vil være så høj, som muligt (IV ekskluderet) indenfor relativt kort tid. I kontrast til smagen af morfin og mange andre opioider, der har oxycodone en rimelig overkommelig smag. Morfin smager virkelig klamt. Smagen afskrækker mig fra at sniffe det, og ikke mindst den ringe biotilgængelighed.


Jeg må altså lige lede opmærksomheden hen på denne chart, som lige var den første jeg kunne finde, men mon ikke der er flere derude:

http://imgur.com/ncuvBBX


Oxycodone bioavailability oral: 87%
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ nasal: 50%.

Så du får mere ud af at bare spise tabletterne + du undgår at det bliver spildt ved at blive til oxy/kalk-bussemænd. Pop dine piller normalt eller opløs dem evt, det er værtfald mit råd. Nasal giver selvfølgelig lidt hurtigere onset, men eh, not my style. Smag og behag som man siger, men nu er du da informeret om dine valg! Hvis du ikke er bange for ting i numsen, er opiater eftersigende også ret godt den vej, med hurtigt onset endda.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2017 17:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Tak for jeres svar gutter. Nu har jeg endelig fået muligheden for at ekspirementerer ordenligt med det, og jeg må godt nok sige, at jeg er lidt skuffet over oxycodon.. Havde regnet med noget mere eufori og specielt når man tænker på, hvordan det bliver rost til skyerne på nettet. Første gang igår morges oplevede jeg en rigtig fin og opløftende virkning, men som hurtigt aftog efter en halv times tid. Har prøvet det 3 gange derudover siden igår morges, og det har både være lækkert men også lidt tungt og intetsigende. Dosis 20 - 30mg. Tyggede pillerne med fortænderne til det blev godt og grundig pulveriseret og sank med vand. Prøvede også at insulfere 10mg efterfulgt af 20mg oralt, det var ikke noget nævneværdigt i det. Kan jeg lide stoffet? Det kan jeg faktisk godt! Men det er ikke helt pengene værd IMO.. det er virkelig dyrt at købe illegalt.

Lige et par spørgsmål - Jeg tog en lidt for stor sjat MDMA i lørdags - tror i at kan have haft en negativ indflydelse på mit ønske om eufori?
Er det bedre at indtage det på en fuld mave?
Er der en bedre måde at indtage det på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2017 18:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Fin lille chart du har fundet frem der. Den burde blive smækket op som sticky. Generelt mangler vi bare en opioid megathread på Psychedelia fyldt med spændende og brugbar viden og ikke mindst tips og tricks. For heller ikke at glemme advarsler og skrækhistorier til perspektivering af læsernes idéer og forestillinger. :wink:
Jeg giver dig ret i at bryde depotmodificeringen og indtage oxycodonen oralt er mest forsvarligt og det sikreste at gøre. Hvis man derimod stiler efter mindste tab i omsætning af stof, altså den højest mulige biotilgængelighed, jamen så er IV jo svaret. Via IV ruten stimuleres et kolosalt antal receptorere samtidigt indenfor et øjeblik, hvilket giver en intens euforisk rus med sus på. Ulempen er at injektioner i rekreativt øjemed er fandens afhængighedsskabende, og har tendens til at sætte gang i en kædereaktion af selvdestruktive handlinger. Desuden er ubehandlede tabletter ikke egnet til injektioner.
Jeg kan selvfølgelig godt læse at Heysan ikke specifikt efterspørger mest mulig eufori eller om han bare vil være basket. Hvis sidstnævnte er hvad han leder efter, så er oralt vel mest oplagt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2017 18:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Du vil først være interaktionsfri fra buprenorphinen enten imorgen eller overmorgen. Jeg kan med sikkerhed sige at du indenfor tidsrummet med buprenorphin i kroppen er blevet snydt for rusoplevelse med Oxyerne. :|
Hvis du har i sinde at eksperimentere videre, så se om du ikke kan få fat i nogle med mest muligt aktivt stof - 80 mg eller 120 mg er helt ideelt. Der får du færre tablethjælpestoffer for pengene. Desuden er OxyContin 10mgs stenhårde og svære at få knust til fint pulver. Hvilket er vigtigt for at bryde modificeringen helt. Man skal sniffe store mængder pulver i de små størrelser, og det kan slimhinderne i næsen ikke kapere. OxyContiner i 80 mgs knuses let med fx en lighter, og mængden af pulver man skal sniffe er mindre.
De få gange hvor jeg har indtaget Oxyer oralt, der har jeg haft succes med at spise et fedtholdigt måltid 3-4 timer inden jeg sluger x mængde oxycodone. Et måltid rigt på sunde fedtsyrer øger absorptionen af stoffet. Indtager man Oxy på fuld mave lige efter et måltid er tidsrummet længere før virkningen indtræder. Derudover varer virkningen længere, men euforien lacker tilgengæld også.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2017 20:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Hey

Tror du ikke du skulle holde en lidt længere pause fra opiaterne ? :D

Ikke fordi jeg skal spille sej - det var dig der kvittede opiater for ikke ret længe siden, jeg hænger stadig på buprenopine.

Nå, håber du ved hvad du gør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2017 21:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Heysan skrev:
Har indtaget 30mg i løbet af dagen. De første 10mg tyggede jeg i munden og skyldede ned med cola. De næste 10mg knuste jeg, og prøvede at finhakke med en skarp kniv.. det kunne helt sikkert godt være blevet gjort bedre, men havde ikke tålmodighed til mere, så op røg det, og gav en meget mild og næsten ikke mærkbar effekt. For omkring 20 min. siden "finhakkede" jeg endnu 10mg og indtog oralt med en tår cola, og venter stadig på at mærke noget.
Må nok sige, at jeg er lidt skuffet, havde regnet med at få en bedre mærkbar effekt. Min tolerance er relativt lav. Jeg tog dog 0.6mg burprenorphine i morges mon det kan have en indflydelse?
Ellers.. har nogen af jer nogle råd til hvordan oxycontiner 10mg ellers kan indtages med henblik på at opnå stor effekt som muligt? :)


Hvis du har haft store problemer med kratom, så garanterer jeg dig for at de problemer er små i forhold til at blive hocked på oxycodone. Gratis råd.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2017 20:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
For det første skal du have været fri fra kratom i 2-4 uger, den modvirker på mig virkning af oxycodone men er glimrende til abstinenser.
Så skal du nok have 30mg på én gang, knust i lidt sodavand. Det vil nok være bedst Eufori der.
Men jeg behøver vel ikke advare mere om den liderlige pille.
Hvis du har fri adgang, så lige pludselig vil du have ny dosis ca hver 3 time. Nogle måneder og år sådan, så kommer det til at gøre ondt.
Hvis du kan holde det en gang i måneden, så er det vil OK. Jeg kan ikke.

2 dage i streg, med mere ind 4 gange dagligt, så er der mellem abstinenser i 5 dage. Så lidt skal der til ved mig, efter morfin afhængighed i 12 år.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2017 20:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Skal da lige tilføje at Buprenorphinen ødelægger virkning på alle opioider.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team