Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 01:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 sep 2017 15:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Hey

Har lige fået nogle 8mg Subutex. Har prøvet at tage 0,5 mg - kunne næsten ikke mærke det. Men kan først rigtigt mærke det når jeg tager 1 mg - så kommer jeg sådan næsten ud af abstinens.

Er vandt til at tage 0,2 mg piller - synes bare ikke Subutex-pillerne slår så hårdt forholdsmæssigt, som 0,2 mg burprenopin-pillerne.

Synes også det varer længere inden Subutexpillerne virker.

Andre der mener Subutex er mindre potent end andre burprenopin-piller?

De 0,2 mg piller jeg får nu er Burprenopine fra firmaet 2care4.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2017 20:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Mener at have set at noget suboxone har naloxone i det også (samme stof man gir hvis folk OD'er og skal genoplives), så evt. check om der er andre aktive stoffer? Ellers lyder det ret mystisk, men synes godt jeg har læst inde på en del andre boards at folk insistere på at nogle "formulations" er bedre fra nogle brands end andre.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2017 19:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Efter at ha´ taget den originale Subutex i nogle dage, må jeg indrømme at det er blevet mere "potent". Får stort set samme effekt nu.

Faldt lige over et forum, hvor en anden mener at skift til anden fabrikant end Subutex giver en dårlig oplevelse - eller oplevelse af styrken er meget svagere i de nye piller. For mig gik der ca. et døgn inden jeg oplevede Subutex havde samme styrke.

https://drugs-forum.com/threads/anyone- ... ne.189036/

Skulle gerne hen til at jeg tager 4-6 mg om morgenen og derefter ikke tænker mere på piller resten af dagen. Og med tiden skulle jeg også gerne trappe ned på 1-2 mg om dagen - det siges at være en optimal dose. Og på sigt skulle jeg gerne finde så meget overskud at jeg kunne blive "clean"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team