Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 sep 2017 07:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Et gram bromodol... Endnu en mother fucker.
Er der nogen der har erfaring med den, ?
Indtil videre kan jeg mærke hvad der svare til 200000 dosis af et gram. Hvis du ganger den ud i næsespray doser.
Det er endnu mere ind fentanyl.
Den vendor jeg havde adgang til de ting er lukket nu, farvel .

Erfaren søges.
Tidligere bruger erfaring.

Der er købt ind, til at trappe ud på en anden type fentanyl og derefter kratom. Jeg tager ikke en kold tyrker på bromadol.

Det klogeste ville være at smide hele lortet ud. Overvejer at stoppe inden det går galt.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 07:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
"Det klogeste ville være at smide hele lortet ud. Overvejer at stoppe inden det går galt."

Det ville nok være klogest, hvis du har hvad der svare til 200000 dosis af et så potent stof, så åbner du godt nok for en glidebane mod graven.
Det ville jeg ikke synes godt om i og med jeg i snart en del år har læst begavede og støttende indlæg fra dig.
På et tidspunkt hældte jeg 400 g ketamin i lokummet og jeg hader mig stadigt for det, men havde jeg ikke gjort det, så var jeg nok endt på kirkegården.
Pas på dig selv.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 08:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Puha - jeg overvejer tit at lægge følgende på lager:

Fentanyl næsespray
Nogle gram fentanyl
100 gram rygeopium
En ordenlig røvfuld hash

Det skulle så bare ligge til man blev gammel og alligevel skulle i graven, så man kunne slutte behageligt af...

Men med en craving addition kommer jeg vist til at længes efter døden hvis jeg realiserer mine våde drømme.

Stoffer får godt nok mig til at sætte spørgsmålstegn ved selve livet - eller rettere mangel på stoffer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 09:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Tak.
Bromadol har været længe på markederne og forbavsende lidt information. Jeg kan ikke finde halveringstid på det , altså den rene stærkeste udgave, der ikke er fortyndet 10000 gange.

Enten er folk døde eller har smidt det ud efter en overdosis, det er mit bud.

Indtil videre er mine erfaringer. Kvalme kvalme og kvalme, selv på de mindste doser.
Den er ikke speciel euforisk, det er Fentanyl analogue heller ikke. Det tager lidt tid før kroppen vender sig til tingene og så bliver virkning bedre i takt med man bliver afhængig.

Nu må vi se, jeg vil ikke ud i stort misbrug igen. Det er også udelukket da mine kilder er udtømte og ikke tilgængelig mere.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 12:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Smid lortet ud. Du siger også selv, at det mangler euforisk værdi og man kan ikke øge værdien ved at fylde kroppen med mere stof. Desuden er der tvivl om stoffets potens og kilderne med stoffet bør man ikke stole på. Søger man på google og læser den første bruger beretning fortæller ham om, at hans kinesiske kilde solgte ham stoffet opblandet med en inaktiv substans, hvilket kilden senere hen afslørede var diphenylhydramin (anti-histamin) med potensforstærkende virkning.
Du ved sku godt hvad du vil have, og du finder det ikke i alt muligt RC crap. Overvej lige din beslutning en ekstra gang, og forestil dig hvor surt det ville være at ingen klassiske opioider kunne give dig fornøjelse, for det er netop hvad prognosen ville være. En tolerance af en anden verden kan være problematisk at behandle, hvis man overhovedet overlever og når derud.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 14:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
E.B.E
Jeg passer på.
Har trods alt oparbejdet erfaring og ja , at få tolerancen ned efter at have lagt skyhøjt tager mellem 3-6 måneder.
I januar da jeg stoppede med det hele, der gik 4 måneder inden jeg kunne mærke 30mg oxycodone. Alt under styrke i oxycodone virkerede slet ikke.

Jeg overvejer tingene.

Der må da være nogen dansktalende mennesker i verdenen, der har erfaringer med en form for Bromadol, den har været på markedet i mange år så vidt jeg kan læse mig frem til.

Har i en Thor browser så søg bromadol eller Fentanyl, der er rigtig mange sælgere. Der kan man sikkert hurtigt blive snydt, man kan jo ikke melde sin narko snydt væk. :hjerte: , men nogle er jo gode nok og sælger de rigtige ting.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 21:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Nu efter 48 timers opstart er kvalmen i bedring, tager små doser hver 6 time. At fortælle nøjagtig hvor dosen ligger er ret umuligt. Bruger væske mænge. 1 gram opløst i glycerin ca 50ml plus 450ml vand. Lig 500ml basis væske. Derefter 1 ml basis væske og 9 ml vand i spray flaske. Derefter honer man den Ind efter behov.

Det største problem er udregning af halveringstid, hvis du ved det eller har et bud, så endelig skriv eller maile mig.

På nettet ser jeg lige fra 2-24 timer, det kan jeg ikke bruge.
Her er lidt om emnet og hvad du ikke må blande og tage sammen med.
Tror det er godt den forhandler er lukket.

http://drugs.tripsit.me/bromadol

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 14:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Det ser ud til at denne dumme idé, virkelig var dum. Meget svært at dosere og det tager røven lidt på en.
Forsøg sat på pause. Jeg håber jeg efter et par dage uden, kan smide resten af det gram ud. Uhyggelig fætter.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 15:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Damn, har ingen erfaringer med Bromadol men lyder også som noget værre stads! Det er vist noget af en risikabel omgang du er ude i her, så godt du selv er klar over det. Jeg kunne forestille mig at du kunne trappe ned, købe nogle potente Birkes frø til billige penge og gå over til store doser Poppy-tea indtil du langsomt trapper ned i mindre doser og efter en måned eller to hopper helt over på Kratom som du selv nævner. Hvis man får de rigtige frø over nettet/amazon så kan der være uvirkeligt meget alkaloide-støv tilbage på dem. Nok til at 10-40g kan være fatalt for en opiat-naiv person i nogle batches, så du skal nok kunne få lindring hvis du brygger en god dosis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 17:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Det gik galt ved første opdosering, i forvejen snakker vi on ufatteligt potent stof. Et nyk op og jeg var total væk, skræmmende. Det er simpelthen umuligt at dosere ordentligt. Du kan ikke dosere mere forsigtig end med næsespray.
Det forsøg her er slut nu.
Jeg nåede ikke at blive afhængig, ingen abstinenser efter tre dage.

Nogen andre der leger med det eller har erfaringer, skriv endelig. Det her slut for mit vedkommende og destruere Bromadol rester på forsvarlig måde. Slut.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 18:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Lidt sidespor men

Citat:
Nok til at 10-40g kan være fatalt for en opiat-naiv person i nogle batches, så du skal nok kunne få lindring hvis du brygger en god dosis.


Arghhhhhhh... Tvivler. Så er det værtfald fra nogle valmuer der er genetisk-modificeret af Pfizer/Actavis/Whatever der skal bruges til at producere farmaceutisk morfin. Men jo, de svinger utrolig meget i potens, så folk skal være varsomme!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2017 14:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
fudge skrev:
Lidt sidespor men

Citat:
Nok til at 10-40g kan være fatalt for en opiat-naiv person i nogle batches, så du skal nok kunne få lindring hvis du brygger en god dosis.


Arghhhhhhh... Tvivler. Så er det værtfald fra nogle valmuer der er genetisk-modificeret af Pfizer/Actavis/Whatever der skal bruges til at producere farmaceutisk morfin. Men jo, de svinger utrolig meget i potens, så folk skal være varsomme!



fudge skrev:
Lidt sidespor men

Arghhhhhhh... Tvivler. Så er det værtfald fra nogle valmuer der er genetisk-modificeret af Pfizer/Actavis/Whatever der skal bruges til at producere farmaceutisk morfin. Men jo, de svinger utrolig meget i potens, så folk skal være varsomme!


Jeg mener birkesfrø specifikt uvaskede og jo 100gr har i nogle tilfælde vist sig at kunne kaste nok støv af til at yielde 100-150 mg morfin. Jeg har selv personligt set batches som er næsten deroppe af. Men ellers kan man sagtens finde masser af viden om det ved en søgning. Men nok om det, det er en skide dårlig vane som ikke flere har behov for at kende til så ingen grund til at gå mere i detaljer. Fedt du har smidt Bromadolen ud Vectra! Det er en glidebane af kaliber at begynde at indtage Fentanyl-analoger, får man selv helt ubehag ved tanken om den tolerance man ser hos folk som æder Fentanyl plastre som slik over i USA. Flot klaret ven!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team