Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 11:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 sep 2017 03:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Jeg har været så heldig at skaffe nogle ketoganer på 5mg.
Min tolerance er relativt høj. Med oxycodone kan jeg sagtens tage 80mg efterfulgt af 20 - 40mg en time eller to efter for at få en fed virkning. Hvilken dosis kan i forestille jer, er passende, hvis jeg gerne vil have en god varm chiller?
Og hvordan er virkningen egentlig kontra oxycontin/codone?
Jeg tager som regel 1mg xanax med min oxy i øvrigt - tager 2 - 3mg samt 5mg diazepam dagligt i øjeblikket.
På forhånd tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2017 16:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Det er en rigtig dårlig ide at tage så store doser, såvel som at kombinere dem med Benzoer. Abstinenshelvedet bliver ikke nemmere at det psykiske mareridt der kommer af Benzoerne.. Hvad med at få trappet ud for good inden det tager overhånd. Husker du havde problemer med Kratom ligesom jeg, men det er jo ingenting ift det du er ved at få stablet på benene nu. Brug nu hovedet imens du kan og benyt dig evt. Kratom til at trappe ud af på opiaterne og Kava Kava til Benzoerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2017 18:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Jeg er helt enig, skal også til at trappe ned. Det har stået på i relativt kort tid. I øjeblikket har jeg bare en periode, hvor jeg godt kan lide at hygge mig med noget oxy, men det er så sandelig ikke noget, som skal stå på alt for længe - kender udmærket konsekvenserne. Benzoerne (som jeg bruger medicinsk) begynder jeg at trappe ned på allerede fra i morgen ved hjælp af lidt picamilon og kava te. Og det skal altså lige siges, at jeg ikke tager de her ting to hensynsløst. Jeg har bare en periode, hvor jeg har brug for at få lidt ro på, og samtidig har lidt oxy at hygge mig med, og jeg har bare en høj tolerance af natur, tror jeg. Der går ikke længe før jeg er tilbage på subutex igen, og så holder jeg mig til det. Jeg takker for dit svar.

Men søger stadig et svar på en dosis vejledning i forhold til ketogan?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 08:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej! :hjerte: 1-2stk 5mgs for effekt.. :) -Pas nu på zap, ikk bland med andre ting.. ketoganer er gode men så er de heller ikk bedre..
allgood stw

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 15:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Hvilken rute administrere du dine OC via?

Oxycodone kontra ketobemidone:
Ser man bort fra tolerance og tilvænning, så vælger jeg klart ketogan! Begge er lækre opioider, men OC fåes i store størrelsesordninger og rekreativ-venlige formuleringer, så er man i forvejen hooket er OxyContiner letter og billigere at slippe afsted med en rus fra. Jeg synes bare at Ketogan er ret lækker, netop fordi at den udover er meget euforisk også har en speciel bedøvende virkning. Når man dosere højt giver det en tung opløftende virkning med et snært ala ketamin. Forklaringen findes i farmakologien i og med ketobemidone aktivere NDMA-receptorerne. Desværre findes ketobemidone kun i to slags formuleringer.
OxyContin er også meget euforisk, men har meget stimulering over sin virkningsprofil. Hvilket de fleste opioider, der er syntetiseret ud fra thebaine har. I sociale sammenhænge er OC perfekt, man har større lyst til interagere med andre og man bliver mere produktiv i sine aktiviteter. Såfremt man ikke dosere for meget ;) Nuvel virker OC sløvende, men det viser sig også at oxycodone frigiver en del noradrenalin. Derfor kan man ende med at ligge og vride sig til den lysemorgen, hvis man indtager en stor dosis op til sengetid.
Hvis vi nu opstillede det urealistiske scenarie, hvor man skulle vælge mellem RENT ketobemidone.HCl og RENT diacetylmorfin.HCl - så ville jeg satme være meget i tvivl :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2017 01:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
E.B.E skrev:
Hvilken rute administrere du dine OC via?

Oxycodone kontra ketobemidone:
Ser man bort fra tolerance og tilvænning, så vælger jeg klart ketogan! Begge er lækre opioider, men OC fåes i store størrelsesordninger og rekreativ-venlige formuleringer, så er man i forvejen hooket er OxyContiner letter og billigere at slippe afsted med en rus fra. Jeg synes bare at Ketogan er ret lækker, netop fordi at den udover er meget euforisk også har en speciel bedøvende virkning. Når man dosere højt giver det en tung opløftende virkning med et snært ala ketamin. Forklaringen findes i farmakologien i og med ketobemidone aktivere NDMA-receptorerne. Desværre findes ketobemidone kun i to slags formuleringer.
OxyContin er også meget euforisk, men har meget stimulering over sin virkningsprofil. Hvilket de fleste opioider, der er syntetiseret ud fra thebaine har. I sociale sammenhænge er OC perfekt, man har større lyst til interagere med andre og man bliver mere produktiv i sine aktiviteter. Såfremt man ikke dosere for meget ;) Nuvel virker OC sløvende, men det viser sig også at oxycodone frigiver en del noradrenalin. Derfor kan man ende med at ligge og vride sig til den lysemorgen, hvis man indtager en stor dosis op til sengetid.
Hvis vi nu opstillede det urealistiske scenarie, hvor man skulle vælge mellem RENT ketobemidone.HCl og RENT diacetylmorfin.HCl - så ville jeg satme være meget i tvivl :D


Kun oralt. Har ikke prøvet at insulfere oxy'er, da jeg har læst at der optages mest af stoffet oralt (foruden rektalt)
Må jeg lige spørge, hvad er "thebaine"? En alkaloid i opium?
Det lyder da ellers virkelig som en interessant substans. Altså har selv prøvet ketamin et par gange, og har endnu ikke haft en en decideret god oplevelse med det (kun i kombination med MDMA) men vil det så sige, at man kan opleve milde hallucinationer ved højere doseringer af ketogan?
Som du også nævner - så kan oxycontin have en lækker opløftende effekt afhængig af dosis. Jeg plejer at have gang i alt muligt produktivt lige fra at tegne tatoveringer, være aktiv på reddit til praktisk rengøring osv.. så som jeg har forstået det, vil ketogan være mere oplagt til en hyggelig aften på sofaen med nogle gode film og hygge f.eks. ikke? :)

Hvis jeg nu bare gerne vil have en varm mild euforisk chiller, hvilken dosis kunne evt. være oplagt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2017 18:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Hey Heysan!

Ja, thebaine er et alkaloid der forekommer i små mængder i opiumsvalmuen. Nogle medicinal kemikere legede med komponentet og det er endt med nogle stærke og potente lægemidler. Oxycodone og buprenorphine er et nævneværdigt par. Under anden verdenskrig eksperimenterede Nazi-Tyskland med Oxycodone coadministreret i en cocktail medhenblik på at fremme fysiske præstationer. Nogle stakkels fanger i koncentrationslejrene blev fyldt med både oxycodone, methamfetamin og kokain hvorefter de skulle vandre indtil de var fuldstændigt udmattede. Nok om det.
Jeg har aldrig hørt om folk der hallucinerede på Ketogan, eller om det overhovedet kan lade sig gøre. For mit eget vedkommende har jeg aldrig oplevet andre synsforstyrrelser end et tåget og sløret syn - og det er en normal bivirkning ;)
Læser hvad du skriver om dine aktiviteter, og jeg kan se det for mig :D
Jo, jeg synes at Ketoganer er bedst tjent til en stund, hvor de virkelig kan nydes i fred og ro. Lidt weed giver en kærlig hånd og gør det lidt mere sumpet, men det kan sagtens undværes. Dengang min hjerne og jeg var helt ny til opiater, der gav 4 tabletter (20mg oralt) en formidabel rus. Det eneste irritationsmoment der er genkaldeligt i min erindring er kløen! Heldigvis kan det afhjælpes med lidt billigt og lettilgængeligt antihistamin. Hvis du har lidt tolerance kan du godt sigte lidt højere.
God fornøjelse! Jeg misunder dig lidt ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2017 23:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Theabine lyder da godt nok som en interessant alkaloid - det skal der læses mere om! :D En anden meget interessant er "7-hydroxymitragynine" fra kratom planten, som man vidst nok er begyndt at studere meget mere på. Mener at have læst, at man på et tidspunkt vil kunne få det som isoleret stof, men du må ikke hænge mig op det.
I forhold til ketogan så skal det prøves snart. Måske allerede i morgen aften.
Det vil vel ikke være noget problem, at man har indtaget noget oxycodone 5-6 timer forinden? Taget min høje tolerance i betragtning så tror jeg lige, at jeg klarer mig. Jeg vil lægge langsomt ud ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2017 21:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Ja, det er sku så. Af stoffer udledt af thebaine finder jeg oxymorphone som det mest interessante. Selvfølgelig fordi dets potens er det dobbelte af oxycodone, og er særdeles euforisk og berusende. I Amerika ik, der giver de kun 1 mg Oxymorphone intravenøst ved akutte behov for lindring af stærke smerter, modsat i det danske sygehusvæsen hvor det er ret standard med 10 mg morfin til stærke smerter. Det skulle give et hell of a rush. Jeg har dog endnu ikke været så heldig at prøvet det.

Kan svagt erindre at have set det kratom isolat online til salg, et eller andet sted, men det er mange år siden. Derfor skal det tages med et gran salt, for jeg er sku ikke sikker ;)
Jeg ser heller ikke nogen grund til bekymring. I en position med et tolerant system er 3-4 stk. Ketogan nok i underkanten af være faretruende. For medlæsere derude ridser jeg for sikkerhedens skyld op, at én enkelt Ketogan tablet kan være nok til en euforisk, varm og berolignende rusvirkning. Forebeholdt man er uden tolerance overfor opiater.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2017 04:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Jeg ville virkelig, virkelig også gerne prøve oxymorphone. Men så vidt som jeg forstået, så er oxymorphone rent syntetisk kontra oxycodone som semi-syntetisk stof.. am i right?
Anyway, så skal det altså prøves en dag.
Der er en person meget som står mig meget nært, som har været en af de "heldige" at få det udskrevet, efter en ulykke som resulterede i smerter i en grad, hvor morfin ikke var tilstrækkeligt. Hun er meget fornuftig, højt uddannet og meget ansvarlig hvad sådan noget angår. Hun nåede dog at blive afhængig allerede efter 2 ugers brug, men formåede at stoppe det igen.
Hun har stadig en god sjat liggende, men kan simpelthen ikke få mig selv til at spørge hende om nogle hehe
Det må skaffes på andenvis måder på et tidspunkt :D
Jeg er i øvrigt igang med at lave min egen kratom ekstrakt, og det går forrygende indtil videre. Kan lige melde tilbage mht. potens, når det er færdigt om et døgns-tid :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2017 05:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
Heysan skrev:
Jeg ville virkelig, virkelig også gerne prøve oxymorphone. Men så vidt som jeg forstået, så er oxymorphone rent syntetisk kontra oxycodone som semi-syntetisk stof.. am i right?

Kemisk er forskellen mellem oxycodone og oxymorphone den samme som mellem kodein og morfin. Et stk. methyl-gruppe. Begge er semisyntetiske (indtil videre er det simpelthen for omfattende at lave hele morfinskelettet syntetisk - og giver lavt udbytte) thebain-derivater.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2017 23:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
MDMAInMedicine2 rammer hovedet på sømmet der. Dog bliver de ikke beskrevet virkningsmæssigt, som en forstærket tro kopi af oxycodone. Hvilket man godt kunne narres til at tro. Morfin virker ikke identisk med heroin, og det skyldes bl.a. metabolitten 6-MAM, og ligeledes er der stor virknings forskel ved dexamfetamin og dexmethamfetamin. Tilbage til oxymorphonen. Det stimulerende aspekt er mindre, og de siges at være mere stenet eller med andre ord bedøvende. Lidt i lighed med morfin rusen. Der skulle også være et lækkert body high tilstede. Dertil kan man også drage en parallel til morfin rusen. Til sidst men ikke mindst er det selvfølgelig meget euforisk.
Kroppen omdanner faktisk lidt oxycodone til oxymorphone, men vi taler små mængder. Hvis jeg husker rigtigt, så har man detekteret bitte små mængder oxymorphone i råopium.

Jeg anede slet ikke, at man kunne få ordineret oxymorphone her i Danmark :o Troede kun det var amerikanerne, der var så priviligerede. I mine øjne er hun satme også en heldig kvinde! Trods hun sidder på dem, så kan jeg godt forstå du ikke er meget for spørge hende efter dem :roll: Vi burde alliere os og samarbejde på at snuse os frem til nogen tabletter. Selvom de er en sjældenhed på sortbørsen - så er de dog ikke umulige at opstøve ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team