Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 sep 2017 04:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2013 23:14
Indlæg: 10
Hej psychedelia
Jeg har været i byen, drukket hvad der svare til 7-8 genstande over 5 timer, dertil taget ca. 0,4-0,5g kokain, fordelt over hele aftnen.
Jeg er normalt påpasselig og er opmærksom på denne kombination ikke er helt ufarlig. Desværre føler jeg at dette gået lidt for langt her til aften, jeg kan ikke falde til ro, sove, spise ellers det hele taget sidde stille. Jeg går mere eller mindre paranoid rundt i min lejlighed og er små paranoid, over hvad, skal jeg ikke kunne sige. Jeg har en underlig følelse i kroppen.
Jeg har haft stress, der resulterede i overbelastningsangat anfald, for et år siden, men er kommet over det, men følelsen jeg har minder om den, men er ekstra forstærket pga stoffernne.
Mit spørgsmål er, ville det være forsvarligt at tage 1-2 mg Alprazolam, for at tage toppen, eller skal jeg prøve at klare mig uden, og evt tage på hospitalet, hvis det ikke forsvinder.
Mit spørgsmål i kprtw træk er, er det nogenlunde sikkert at tage Alprazolam, nu når jeg både har drukket og taget kokain?
Kom ikke med en moral prædiken, jeg søger kun efter en løsning lige pt

Mvh MrWhiteDax


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2017 16:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Nu har du jo nok fået sovet lidt og den værste paranoia har aftaget sig. Men generelt så anbefales det ikke at tage Benzodiazapiner sammen med Alkohol. Det kan være farligt da de begge kan påvirke din vejrtrækning. Men hvis du ikke er stiv længere under cokerus, så kan det godt hjælpe dig til at få lidt ro på. Ellers kan det hjælpe at have nogle Seroquel/Quitiapine til at ligge da de slukker for din stimulansrus pænt hurtigt og vil kunne give dig søvn. Men igen det er også gift på længere sigt at æde dem, men til nøds brug er det bedre end en hel aften i noaierens tegn, imo.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team