Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 19:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hampeolie
Indlæg: 19 sep 2017 12:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Hey

Jeg vil gøre mit medicinskab klar til en opiatnedtrapning, som jeg ikke ved hvornår kommer.

Har ikke røget hash i 15 år. Men vil gerne have fingrene i nogle "hash-dråber" eller olie, har ikke så stor forstand på det. Det skal helst være STÆRKT og gerne beroligende. Tænker at det måske ikke er smart hvis det er for eufuserende, da opiatnedtrapning ofte giver angst.

Og man kan vel ikke købe det lovligt eller hvad ?

Alternativt, så lad mig høre navnet, så skaffer jeg selv.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hampeolie
Indlæg: 16 okt 2017 00:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
Du kan ikke købe Cannabis olie med THC i lovligt i Danmark. Tror os det rigtig svært at finde på nettet.

De lovlig indholder kun CBD. Det kan virke afslappende , muskel afslappende . Dog ville du ikke kunne mærke det store, hvis du skal bruge det til opiatnedtrapning .

Ellers kan du skaffe dig noget Medicinsk cannabis, hvor der er omkring lige meget indhold af CBD og THC i måske 12%/12% eller den kan være 12%/14%

Det ville virke berolignede og da der er meget CBD i , vil det os fjerne den euforiserende virkning fra THC som kan give angst ja.

Hvis du ikke vil ryge den, kan du jo lave nogle småkager , med det i. Eller anskaf dig en Vaporizer og vape det rent.

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team