Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 23:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 sep 2017 20:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hej med jer.

I den seneste tid har jeg læst rigtigt meget op på mikrodosering, og jeg har mest forholdt mig til mikrodosering af psilocybin.
Jeg har trawlet de fleste tråde herinde der dukkede op under 'mikrodosering' og lignende, og jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der har prøvet mikrodosering af både psilocybin, og LSD?
Altså ikke på samme tid, men som har prøvet begge dele i forskellige perioder, og som har nogle erfaringer at bidrage med? Hvad synes du/I bedst om?
Umiddelbart tænker jeg at halveringstiden på LSD har noget at sige. Men hvordan er fornemmelsen dagen efter man har mikrodoseret LSD? Er der et af stofferne der fungerer bedre til formålet, både på mikrodoseringsdagen og også i forhold til dagen efter hvor man forhåbentligt kan mærke en svag effekt?

Håber på nogle indspark, da det er et rødglødende emne for mig lige for tiden!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2017 20:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Jeg har gode erfaringer af mikro dosering af psilicybin, imod depression.
Det hjalp mig af med den tunge del af depressionen, og hjalp med mit perspektiv.
Jeg har også prøvet at mikro dosere LSD et par gange, men fik overdoseret så det var ikke specielt behageligt. Så lige LSD kan jeg ikke være særlig behjælpelig med.
Hvad søger du at opnå?
Du er velkommen til at stille flere spørgsmål, så vil jeg besvare så godt jeg kan.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2017 21:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Soft parade skrev:
Jeg har gode erfaringer af mikro dosering af psilicybin, imod depression.
Det hjalp mig af med den tunge del af depressionen, og hjalp med mit perspektiv.
Jeg har også prøvet at mikro dosere LSD et par gange, men fik overdoseret så det var ikke specielt behageligt. Så lige LSD kan jeg ikke være særlig behjælpelig med.
Hvad søger du at opnå?
Du er velkommen til at stille flere spørgsmål, så vil jeg besvare så godt jeg kan.


Nice, jeg vil prøve det fordi jeg nu har læst og hørt så meget godt om det. Det er ved at være nogle år siden jeg har trippet på nogen former for psykedelika, og selvom jeg ikke regner med at der kommer til at gå flere år før jeg igen skal på den vogn, så har jeg lige nu brug for de positive fordele jeg kan forstå at mikrodosering kan give, uden at jeg behøver afsætte tid og planlægning til et decideret trip.
Jeg kan huske hvordan jeg føler mig nulstillet og euforisk længe efter et trip, og jeg har læst at mikrodosering kan give nogle af de samme fordele på psyken. Og jeg har vitterligt læst mange succeshistorier omkring mikrodosering!
Jeg har også læst at det har hjulpet rigtigt mange til at holde fokus, især når folk fortæller dem et eller andet, og jeg har selv det sorte bælte i tankevandring når folk fortæller mig noget..
Mine tanker er alle andre steder, selvom jeg prøver at anstrenge mig og zoome ind på det de siger til mig.

Lidt spørgsmål:

1. Kan du stadig mærke en effekt dagen efter du har mikrodoseret? Altså ikke en long term effekt som forhåbentligt også er der, hvis man gør det længe nok, (hvilket leder mig til næste spørgsmål), men mere sådan en lille afterglow/lethed dagen efter?

2. Hvor længe er det siden du stoppede med mikrodosering, og har de positive effekter på din depression varet ved? Altså tog mikrodoseringen toppen af uvejret, uden at det vendte tilbage?

3. Hvilke fordele har du mærket på psyken, under mikrodosering? Udover den gode virkning på din depression, har du så mærket noget til den kreative side, sociale side, dit fokus osv.?

Tak!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2017 10:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Beklager det meget sene svar, har ikke lige været online.
1. Jeg synes mest effekten var tydelig på dagen, men jeg kan høre at andre har oplevet det forskelligt.

2. Jeg var færdig engang i foråret så vidt jeg husker. Ja det tog lige netop toppen af uvejret, men jeg røg så (næsten) tilbage igen, pga noget ulykkelig kærlighed der var rigtig hårdt ved mig. Jeg har dog efterfølgende haft et fantastisk trip, så jeg har det rigtig godt nu.

3. Hmm det er primært depressionen jeg har fået hjælp til, ikke så meget kreative og sociale side. Men som de fleste nok har erfaret, kommer de to ting også tilbage, når man får det godt igen.

Jeg håber du kan bruge mine svar til noget.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 59 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team